Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Åååå så gøy :-D

Har du noe du har sett for deg av frisyrer? Oppsatt? Hengene? Delvis oppsatt? :) Det er så spennende med brudepyntinger :hoppe:

Jeg stelte en brud i går, men det var bare farge og føhning.. hun skulle gifte seg i dag så hun skulle bare fikse på det jeg hadde gjort sånn fort på morgenen.. Så har hun kort hår også så det er jo ikke så vanskelig å puffe litt på plass :)

Ja, brudepynt bør jo være kjempemoro, men min gårsdag var ikke bra!!! Joda; jeg hadde med bilde av kjolen og bilde av frisyren jeg ville ha, og jeg vet at den passer til håret mitt. Jeg ville ha mye hengende ned, med krøller og i front ville jeg ha det dratt løst bakover. Altså ikke så mye volum front, bare tilfeldige lokker festet lett. Jada; min tidligere sjef begynner å krølle, og setter det opp..GUUUUUUd, jeg så ut som jeg kom rett fra Huset på Prærien!! :kjefte: Det så ikke ut, og det var absolutt ikke meg!! :kjefte: OG; det liknet ikke på bildet idet heletatt!! Og jeg bare skjønte at det var dødfødt å prøve å få henne bort fra det..Så nå må jeg finne meg en ny frisør som jeg har god kjemi med, for her var det null kjemi... Var bare helt paff igår pga det.. :gråte: Men min svigerinne hadde en frisør å anbefale, så hun skulle høre med henne..

Så om noen har flink frisør i Oslo/Ski/Moss område å anbefale så er jeg kjempe takknemlig!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, brudepynt bør jo være kjempemoro, men min gårsdag var ikke bra!!! Joda; jeg hadde med bilde av kjolen og bilde av frisyren jeg ville ha, og jeg vet at den passer til håret mitt. Jeg ville ha mye hengende ned, med krøller og i front ville jeg ha det dratt løst bakover. Altså ikke så mye volum front, bare tilfeldige lokker festet lett. Jada; min tidligere sjef begynner å krølle, og setter det opp..GUUUUUUd, jeg så ut som jeg kom rett fra Huset på Prærien!! :kjefte: Det så ikke ut, og det var absolutt ikke meg!! :kjefte: OG; det liknet ikke på bildet idet heletatt!! Og jeg bare skjønte at det var dødfødt å prøve å få henne bort fra det..Så nå må jeg finne meg en ny frisør som jeg har god kjemi med, for her var det null kjemi... Var bare helt paff igår pga det.. :gråte: Men min svigerinne hadde en frisør å anbefale, så hun skulle høre med henne..

Så om noen har flink frisør i Oslo/Ski/Moss område å anbefale så er jeg kjempe takknemlig!!

Så dumt da... Kjedelig når det ikke blir i nærheten av sånn man har tenkt!!

Jeg har selv jobbet i Oslo, så kan gjerne anbefale noen av mine gamle kollegaer. KJEMPEFLINKE!!

Cecilie på Vågsalongen på Mortensrud.

Yvonne på CanCam i grønnegate/hegdehaugsveien (litt usikker på hvem av gatene den ligger i) Men hvis du er litt kjent ligger den rett ved siden av perlehuset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så utrolig kjedelig når sånt skjer.. :troest:

Håper du får ordnet med en ny frisør som er super herlig og som får ting akkurat som du vil ha det :jepp: Brudepynting skal være moro, en liten forsmak på selve dagen.. trist når dette ødelegges, men det fine er at det er prøving så ikke noe sånt skjer på selve bryllupsdagen.. Håper den neste er super bra :jepp: nydelig brud blir du :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at prøvetimen ble mislykka! Jeg har dessverre ingen å anbefale deg for jeg har prøvetime samme dag som du gifter deg.

Kommer du til å velge noen litt nærmere der du gifter deg da, eller vil du ha noen i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, det høres kjipt ut! Håper du finner en ny en som skjønner hva du mener!

Men for å se positivt på det - nå vet du ihvertfall åssen du ville sett ut om du var med i Huset på prærien! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håpløse versjoner av ønsket frisyre må vi holde oss langt unna! Ikke noe verre enn når overdose volum ødelegger hele tanken. Lykke til med videre leting!

Hmm, kjenner jeg ble spent på om jeg kommer til å få noen til å gjøre mitt hår sånn jeg vil ha det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt da... Kjedelig når det ikke blir i nærheten av sånn man har tenkt!!

Jeg har selv jobbet i Oslo, så kan gjerne anbefale noen av mine gamle kollegaer. KJEMPEFLINKE!!

Cecilie på Vågsalongen på Mortensrud.

Yvonne på CanCam i grønnegate/hegdehaugsveien (litt usikker på hvem av gatene den ligger i) Men hvis du er litt kjent ligger den rett ved siden av perlehuset...

Tusen takk for anbefalinger, setter veldig pris på det!! Jeg har en forespørsel liggende hos en frisør nå, som jeg får vite om har tid i morgen. Hvis ikke så skal jeg ringe Vågsalongen :)

Huff, så utrolig kjedelig når sånt skjer.. :troest:

Håper du får ordnet med en ny frisør som er super herlig og som får ting akkurat som du vil ha det :jepp: Brudepynting skal være moro, en liten forsmak på selve dagen.. trist når dette ødelegges, men det fine er at det er prøving så ikke noe sånt skjer på selve bryllupsdagen.. Håper den neste er super bra :jepp: nydelig brud blir du :jepp:

Skikkelig dritkjedelig!! Følte meg helt utenfor etterpå, var jo absolutt ikke sånn det skulle bli.. Bra kommer det nok til å bli til slutt, begynner jo å bli vant til å gjøre ting to ganger nå..

Så kjedelig at prøvetimen ble mislykka! Jeg har dessverre ingen å anbefale deg for jeg har prøvetime samme dag som du gifter deg.

Kommer du til å velge noen litt nærmere der du gifter deg da, eller vil du ha noen i Oslo?

Skjønner :) Om det blir i Oslo eller i Moss spiller egentlig ingen rolle, bare jeg blir fornøyd! Mulig det faktisk blir i enebakk!!!!

Usj da, det høres kjipt ut! Håper du finner en ny en som skjønner hva du mener!

Men for å se positivt på det - nå vet du ihvertfall åssen du ville sett ut om du var med i Huset på prærien! :skratte:

Jepp, da vet jeg det..hehe. Kunne ikke blitt med i den serien nei!!!

Håpløse versjoner av ønsket frisyre må vi holde oss langt unna! Ikke noe verre enn når overdose volum ødelegger hele tanken. Lykke til med videre leting!

Hmm, kjenner jeg ble spent på om jeg kommer til å få noen til å gjøre mitt hår sånn jeg vil ha det!!!

Ja, det er ikke pnet med masse volum på feil sted! Lettere versjon av eli hagen liksom..Søsteren min sammenliknet meg med dronning sonja..

Så kjipt da :(

Du kan få komme til meg :lol:

Hey, nå vet jeg!! Du kan komme til meg, pynte meg og forloveren min også kan du få bli med i bryllupet!! *smiskesmiske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og forresten så skjer det så mye spennende utenom nå!!! Vi skal se på ny leilighet på torsdag!! Superlekker leilighet med gasspeis og greier!!! Og så skal vi ha verdivurdering av leiligheten vår på onsdag, kjenner jeg må rydde idag ja.. Og i morgen skal vi ha samtale med presten!!!!! Spennende tid vi går i møte!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise:

Så morsomt med leilighets-skifte :jepp: Men det er et styr når det står på :sukk: Det er liksom ingen ende i rotet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, lykke til med kjøp og salg av leilighet! Og samtale med presten!!!

:klemmer:

Ja, når skjer det litt av hvert plutselig!! Blir spennende med samtale med presten. Vet jo liksom ikke hva man snakker om jeg da :klø:

hihi :fnise:

Så morsomt med leilighets-skifte :jepp: Men det er et styr når det står på :sukk: Det er liksom ingen ende i rotet :fnise:

Kan du ikke komme da Dinedama? Få deg en liten ferietur i samme slengen..hehe

ja, vi trenger ny leilighet. Denne vi bor i nå begynner å bli altfor liten!! Er 4 å siden vi kjøpte den..2 roms på 54 kvm. Den vi skal se på er på 83 kvm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Lykke til både med prestesnakk og leilighetskikking!

Du blir travel framover du nå, kanskje vi ikke får se deg her på lenge....?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke salong på Enebakk er det du kanskje skal prøve?? Vågsalongen har en salong der også skjønner du. :)

Vet ikke helt hva den heter, men den ligger rett ved kirken. Også skulle vi kanskje låne en frisør fra en annen salong på Flateby. Kunne jeg fått navnet ditt på PM? Sånn at jeg kan si at du har anbefalt noen på de salongene? Kjenner du til noen andre flinke på Vågsalongen i Enebakk da?

Lykke til både med prestesnakk og leilighetskikking!

Du blir travel framover du nå, kanskje vi ikke får se deg her på lenge....?? :lur:

Å nei du, har alltid tid til KG!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Au da :kose:

:fnise: Kan ikke hjelpe for å le litt for meg selv - ser deg så klart for meg :skratte: Unnskyld, du vet det er ikke stygt ment :klem: Skjønner godt du bytter frisør ja :jepp:

:skratte: Har ikke tilfeldigvis noen bilder liggende fra den prøvetimen?? :hoho: Jeg gir omtrent sjela mi for å se :dåne: Er det mulig, trodde frisører hadde peiling på hva som passet en og ikke jeg :overrasket: Mim gruer seg plutselig for å ha sin prøvetime bare 1 liten uke før bryllupet :redd:

Lykke til med leilighetsjakt forresten, så spennende - også nå rett før bryllupet da :dåne: Skal si du har is i magen :hoppe: Men ser det er flere som flytter rett etter bryllupet, det er visst vanlig :klø: Vi blir nå boende her vi er, men vi sitter på et nesten fullstendig nyoppussa hus med stor god tomt og supre naboer også da :sjenert: Ingen grunn for å flytte akkurat - stortrives!! Spesielt etter jeg fikk fjerna endel av eksen sitt preg på huset :lur: Hun er teit :tunge1: Jeg liker henne ikke, sånn i tilfelle du lurte :hoho: Hun liker ikke meg heller, så jeg slipper å anstrenge meg :flekke:

:opplyser: 26 dager igjen forresten - har du kontroll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo mimsen!!

Full kontroll ja..hehe eller kanskje ikke, mangler jo frisør!! Eller går det vel greit. Skjønner egnetlig ikke at jeg er sååå rolig.. :fnise: Jeg er en maniac når jeg først setter igang! Slik ser denne uka ut nemlig:

Mandag: jobb, trening, rydde(relativt rolig dag..)

Tirsdag: jobb, presteprat, gå tur sammen med forloverern min(hun vet det ikke ennå, men det går sikkert greit) Også har jeg tenkt å skrive om gjestene.

Onsdag: jobb, deretter hasterydde leilighet, for da kommer det noen fra Obos og skal ta verdivurdering av leiligheten, også har jeg tenkt å trene etter det

Torsdag:legetime, deretter fri sammen med mamma, så visning på den leiligheten vi har lyst på, også trene

Fredag: jobbe for et eventbyrå hele dagen, stå å style hår hele dagen!

Lørdag tør jeg ikke planlegge noe, i tilfelle det er utdrikningslag..Hvis det ikke er det, så skal vi på harrytur til sverige og shoppe cider på systembolaget..

Søndag: enten slappe av..eller trene..alt etter hvordan formen er..

Vel..håret ja..slik ville jeg det skulle bli:

http://www.haircomesthebride.com/images/20...des/Val%207.jpg

..og slik ble det..likt ikke sant:

..med slør..herrregud..

Disse vil ikke bli liggende ute lenge!..se så fornøyd jeg ser ut da..hehe. Og det håret oppå sløret ser jo ut som spindelvev...

...forresten så ville jeg garantert ikke likt eksen til din kjære!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Virkelig lekkert :Nikke:

:skratte: nei du må nok finne deg en annen frisør :fnise: Jeg for min del hadde spytta på henne :ler:

Uff det hårgreiene er vanskelig...så du frisyren til Tassie eller??? Der snakker vi n-y-d-e-l-i-g hår :dåne:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da :kose:

Lykke til med leilighetsjakt forresten, så spennende - også nå rett før bryllupet da :dåne: Skal si du har is i magen :hoppe: Men ser det er flere som flytter rett etter bryllupet, det er visst vanlig :klø: Vi blir nå boende her vi er, men vi sitter på et nesten fullstendig nyoppussa hus med stor god tomt og supre naboer også da :sjenert: Ingen grunn for å flytte akkurat - stortrives!! Spesielt etter jeg fikk fjerna endel av eksen sitt preg på huset :lur: Hun er teit :tunge1: Jeg liker henne ikke, sånn i tilfelle du lurte :hoho: Hun liker ikke meg heller, så jeg slipper å anstrenge meg :flekke:

:opplyser: 26 dager igjen forresten - har du kontroll??

:hoho: Nei, ekser liker vi ikke!! :nei:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo mimsen!!

Full kontroll ja..hehe eller kanskje ikke, mangler jo frisør!! Eller går det vel greit. Skjønner egnetlig ikke at jeg er sååå rolig.. :fnise: Jeg er en maniac når jeg først setter igang! Slik ser denne uka ut nemlig:

Mandag: jobb, trening, rydde(relativt rolig dag..)

Tirsdag: jobb, presteprat, gå tur sammen med forloverern min(hun vet det ikke ennå, men det går sikkert greit) Også har jeg tenkt å skrive om gjestene.

Onsdag: jobb, deretter hasterydde leilighet, for da kommer det noen fra Obos og skal ta verdivurdering av leiligheten, også har jeg tenkt å trene etter det

Torsdag:legetime, deretter fri sammen med mamma, så visning på den leiligheten vi har lyst på, også trene

Fredag: jobbe for et eventbyrå hele dagen, stå å style hår hele dagen!

Lørdag tør jeg ikke planlegge noe, i tilfelle det er utdrikningslag..Hvis det ikke er det, så skal vi på harrytur til sverige og shoppe cider på systembolaget..

Søndag: enten slappe av..eller trene..alt etter hvordan formen er..

Vel..håret ja..slik ville jeg det skulle bli:

http://www.haircomesthebride.com/images/20...des/Val%207.jpg

..og slik ble det..likt ikke sant:

..med slør..herrregud..

Disse vil ikke bli liggende ute lenge!..se så fornøyd jeg ser ut da..hehe. Og det håret oppå sløret ser jo ut som spindelvev...

...forresten så ville jeg garantert ikke likt eksen til din kjære!!!!

Huff da.. Takk gud for prøvetime, så man kan oppdage sånt på forhånd!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...