Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: til ekornet :)

Hallo til deg også Mazilla :klemmer:

Nå har jeg og min kjære øvd litt på bryllupsvalsen, moro! Ikke så lett på den bittelille stua vår.. :gjeiper: Jeg har tidligere drevet med standarddans, så jeg burde klare å lære han litt..er en stund siden jeg danset, men bør vel huske litt. Søkte på youtube jeg, og fant noe fra skal vi danse som han kunne titte på og jammen lærte hans seg det kjapt!! Tror nok vi skal klare å imponere litt :lur: Sitat fra kjære : "Vi må jo klare å flyte sånn bortover gulvet som de gjør!!!" Gode kjæresten min :rødme: Lurer fælt på sang vi skal bruke..Kanskje den fra 3 nøtter til askepott, har veldig fin rytme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: nå fant jeg ut hvem du var :ler: Tar litt tid her ser duh :fnise:

:fnise: Helt greit det Mim :) Koselig at du hoppet innom :)

Hei LilleEkorn :)

velkommen tilbake :vinke:

Hallo Miso :):klemmer: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg litt stolt altså!! Har trent 2 dager på rad, har fri og allikevel har jeg klart å komme meg opp tidlig og kommet meg på elixia! Må klare å holde denne gode trenden :trene::hoppe:

..også har jeg bestilt t-skjorter til oss på www.spreadshirt.no. Med trykk foran på brystet "Jeg :hjerte: xxx" og "Mr xxx" på ryggen, og det samme på min, men selvfølgelig Mrs da, og hans navn :)

Gleder meg til de kommer!!! Elsker å få pakker!!!! Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da :-D

Her har det ikke vært trent siden midten av april en gang, ikke bra... men formen er jo ikke akkurat på topp. Prøver å gå litt tur da, er jo mosjon det også?

Husker vi sltrevde litt med dansingen i stuen vi også, er mye lettere i et åpent rom ja.. og samtidig mye lettere med olabukse enn med brudekjole. Mannen fikk litt problemer med å holde føttene unna kjolen nemlig :fnise:

Men vi fikk uansett msse skryt, utrolig hva litt dempet belysning kan gjøre :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da :-D

Her har det ikke vært trent siden midten av april en gang, ikke bra... men formen er jo ikke akkurat på topp. Prøver å gå litt tur da, er jo mosjon det også?

Husker vi sltrevde litt med dansingen i stuen vi også, er mye lettere i et åpent rom ja.. og samtidig mye lettere med olabukse enn med brudekjole. Mannen fikk litt problemer med å holde føttene unna kjolen nemlig :fnise:

Men vi fikk uansett msse skryt, utrolig hva litt dempet belysning kan gjøre :-D

Må bae holde motivasjonen oppe her. Skjønner jo godt at du ikke orker å trene MrsSJ, skulle bare mangle om du ikke skulle få lov å ta det med ro :jepp: Og ja, å gå tur er mosjon :jepp:

Tror vi satser litt på dempet belysning vi også :) Har litt vidde på kjolen for å si det sånn, så kjære kan nok få litt problemer :ler: Tror vi må ut på plenen å trene litt, mellom alle blokkene her :ler: Mulig vi øver hjemme hos mor og far istedet, litt mer privat der for å si det sånn!

Har sendt deg PM med kjolebilder :) :rødme: drømmekjolen min..*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tips om å bruke underskjørtet til å øve i, for da så ikke mannen kjolen, men fikk likevel litt trening med den bredden og sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Vi fikk tips om å bruke underskjørtet til å øve i, for da så ikke mannen kjolen, men fikk likevel litt trening med den bredden og sånt...

Det var l-u-r-t :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen PM jeg...

Hmmm...det var rart. Har prøvd på nytt nå. Bare si ifra om det ikke virker, så kan du sende meg mail-adr istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo kjempelurt!! Det skal vi jammen gjøre :)

Har du ny kjole siden sist?? :klø:

Har du ikke sett min vakre kjole? Sender deg bilde på PM jeg :)

Verdens fineste faktisk :dåne:

Helt enig :rødme: Tusen takk Mim :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig kjole :rødme:

Du kommer til å bli såååå vakker :klemmer:

:rødme: Jeg er bare sååå fornøyd med kjolen min!

Ja, den var virkelig fin!! :Nikke:

Tusen takk Mazilla :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...