Gå til innhold

handlenett/tøyposer


salemandra

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest Baardsen_*

Prøv denne siden:

www.handleposer.net

Utvalget er ikke så stort, men de har stilige design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

kjøpte 3 skikkelig fine på ferie nå. Takker ja til kvittering, og nei til pose her etter. Så får jeg komplimenter på veien. Cool.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

by the way, blir litt som mormor nå føler jeg. Hun har alltid brukt en fin en. Gode håndtak til sykkel om sommeren og på spaken på vinteren. Kurvene var oxo fyllt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest samfunn
Sist jeg var i en Kiwi-butikk kjøpte jeg en handlepose i stoff. Tror den kostet 16.90. Den var stor og grei å bære, og hadde en liten stropp til å holde den sammen når den er sammebrettet. De hadde også en greie hvor man kunne bytte til en ny hvis man hadde med den gamle. Jeg skjønte ikke helt greia med det, håper i tilfelle at de gamle vaskes og brukes på ny, evt resirkuleres i det minste.

De er ikke miljøvennlige, faktisk miljøskadelige under produksjon og de kan ikke gjennvinnes.Jeg håper derfor også at de vaskes og selges igjen.

Brenner de dem så skilles det ut veldig skadelige stoffer i atmosfæren.

Dette var svært skuffende av Kiwi og Meny. Fine nett og gjennbruk er bra.Men disse nettene er slett ikke miljøvennlige annet enn når en takker nei til posene.Men jammen må en takke nei til mange poser for at regnestykket skal gå opp i fohold til miljøet.Vanlige plast poser er faktisk ikke så skadelig å produsere som Nylon nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg hørte på radioen her om dagen at det ikke var noe miljøgevinst med handlevesker. Tanker om det?

"Syns du hørte"...?

Begrunn den påstanden er du snill, så skal ueg gjerne debattere med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...