Gå til innhold

handlenett/tøyposer


salemandra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har poser fra baggubag.com som jeg liker kjempegodt.

De er veldig sterke, og kan brukes som "veske", altså de kan haes over skulderen.

Kjeempefine poser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Gå inn på www.shopohoy.no og se på miljøposene der. Har brukt de en stund nå og de er bare helt fantastiske! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miljøvenn
Der var det veldig mange fine! Tror jeg må bestille meg en. Eller to.

Fikk akkurat en e-post fra Hippo-nettbutikken: Det er fraktfri levering ut juni måned. Da blir det jo enda gunstigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er posene jeg bestilte ifra baggu.com kommet i hus. Har allerede spart meg for fem handleposer. Utrolig greit att det var mulig og henge dem over skuldren. Benyttet meg av kursen er så lav. Fikk 6 bagger for $ 38 + porto. Med andre ord, rett under kr 200 og tollgrensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest samfunn

Nå har de fått nett på Elkjøp også. Store og fine, og perfekt for handling og barnehage tøy. De koster 10 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Sist jeg var i en Kiwi-butikk kjøpte jeg en handlepose i stoff. Tror den kostet 16.90. Den var stor og grei å bære, og hadde en liten stropp til å holde den sammen når den er sammebrettet. De hadde også en greie hvor man kunne bytte til en ny hvis man hadde med den gamle. Jeg skjønte ikke helt greia med det, håper i tilfelle at de gamle vaskes og brukes på ny, evt resirkuleres i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snirkeline
Rettinett.no har velkdig mange fine fra både Baggubag, Envirosax, B.Y.O.B, Reisenthel osv :)

Tusen takk for linken til www.rettinett.no !!! Der var det utrolig stort utvalg og mye lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snirkeline
har noen idèer om hvor man får tak i det? gjerne noen norske sider.. så en på kk for litt siden men nå husker jeg ikke den linken i det hele tatt. irriterer meg! uansett så tenker jeg det kunne vært kult å fått tak i en enkel hvit en og laga noe print sjøl på den, med sjablong, etc.

Kan jo forsøke på www.rettinett.no der har de bredest utvalg av handlenett i Norge , tror jeg. De har også alle de merkene som er nevnt her. Utrolig mye fint i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Syntes jeg hørte på radioen her om dagen at det ikke var noe miljøgevinst med handlevesker. Tanker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Eg fekk eg fin strand veske/nett frå Yves Rocher i fjor som gratisgave og som er ganske romslig. Fin design og vanntett på innsida. Reknar med det kan vaskas i maskin og når den tid kjem.

Ellers hvis ein skal handla litt mykje- kva med ein ryggsekk? Betre belastning på kroppen og armane/hendene frie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...