coda Skrevet 14. august 2003 #101 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg tror det nå ikke før jeg får se det...eh...høre det, jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. august 2003 Forfatter #102 Del Skrevet 15. august 2003 Dag 24, pp5 Har fremdeles murringer og stiv rygg, men har jo også klart å overbevise meg selv om at det kan jo være tidlige tegn...... :-? Så nå er jeg litt sånn midt i mellom håpefull og litt skuffa. Tror nok helgen blir lang, det føles i alle fall ut som om det er en hel evighet + litt til før helgen er over.. Tror det er første gang jeg har lengtet til en mandag :o Det er jo egentlig hatdag nr.1 Får se om jeg ikke kan snike med meg bankkortet bare en liten tur ned til byen..... da kommer nok både pengene og tiden til å gå kjapt... i allefall pengene På mandag komme sjefen tilbake også så da blir det vel samme gamle dårlige stemningen på jobben Kjenner det knyter seg i viljen allerede, men jeg skal være flink og jobbe hart og være flittig selv om atmosfæren på jobben innbyr til det motsatte! Og tenke at jeg kanskje kan slippe ut i svangerskapspermisjon snart *drømmer* God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. august 2003 #103 Del Skrevet 15. august 2003 Ønsker deg også en god helg! Jeg håper "småblødningene"(mener sånne graviditetsblødninger som ikke er farlige :blunke: ) dine gir seg helt i helgen...og at tanta bare holder seg hos meg...en liten stund! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 15. august 2003 #104 Del Skrevet 15. august 2003 Svart bälte i shopping... det är farliga grejer det där. Känner igen det själv, kan vara svårstartad med hittar ofta fler plagg på samma ställe. När min man och mamma hjälpte mig att packa upp kläder efter flytt till ny lägenhet (strax innan mannen flyttade från Oslo till mig) upptäckte de hur många par byxor jag hade (och kavajer, dresser etc)... :oops: Det tog ett bra tag innan någon av dem tyckte jag behövde shoppa igen. Jag slog visst vad med dem att jag kunde låta bli att shoppa några kläder till mig själv fram till jul (detta var i början på augusti). Det gick! haha... jag vann! Blev visserligen i fråntagen mitt svarta shoppingbälte men kontot var lite gladare. Nu är det mannen som hejar på min shopping, han säger att han gillar variation och att se sin kvinna i nya kläder! Vilken tur jag har va? Dessutom gillar han att följa med och shoppa. :enig_animasjon: Fast nu ska vi lära oss att shoppa babyutstyr - med måtta. Egna kläder är inte lika kul när magen växer. Hoppas du kan bli smittad av den blå vågen snart och få träna annan typ av shopping God helg på dig också bizzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. august 2003 #105 Del Skrevet 15. august 2003 Takk for omtanken Ønsker deg en god helg! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 17. august 2003 #106 Del Skrevet 17. august 2003 Heisann, og takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Krysser fingre og tær, armer og bein for deg! Lykke til med telling og prøving, og prøv å ikke stress for mye med å bli gravid! (veeeldig enkelt for meg å si, jeg vet det...) ha en fin dag! hilsen Ragnhils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 18. august 2003 Forfatter #107 Del Skrevet 18. august 2003 Dag 27 (av forventet 26) i pp5 Tilbake etter en deilig helg :D Skulle nå ønske at den kunne vare et par dager til...som vanlig :blunke: I dag er ikm, men har ikke sett noe til tanta ennå, og håper jo selvfølgelig innerst inne at hun holder seg vekke i lang lang tid!!!! Men jeg har mine tvil Det murrer i magen og ryggen, typiske mens tegn, og ikke har jeg hatt noen spesielle tegn heller. Har vært litt småkvalm til tider de to siste dagene, men det er nok bare psykisk. Så i dag er dagen da jeg "pendler" mellom toalettet og pulten hele tiden... nå kom besøket...nei.... nå kom besøket ....nei.... osv........ :-? Tusen takk for hilsener i boken min Lillen, Furstina, kipa og Ragnhils, alltid like koselig :D Håper også at syklusene dine bedrer seg lillen, og at du snart sitter der med en positiv test!! Høres ut som om du er like heldig som meg Furstina!! Også min mann liker å være med når jeg handler klær, og han er veldig flink til å plukke frem ting til meg :blunke: Håper kryssingen din hjelper Ragnhils! Prøver å ikke stresse for lmye, men det er ikke alltid like lett nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. august 2003 Forfatter #108 Del Skrevet 19. august 2003 Dag 28( av forventet 26 ),pp5 Huff nå begynner jeg å få skikkelige forhåpninger her..... :o Tankene er i allefal helt andre steder enn på jobb akkurat for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 20. august 2003 #109 Del Skrevet 20. august 2003 Du må jo teste, jente!!!! :o Det her begynner jo å bli fryktelig spennande. Eg klarte jo ikkje å holde meg lenger enn til dag 27 av forventa 28 før eg testa, så eg syns du er veeeeeldig tolmodig :D Viss du er gravid vil du få positiv test no. Lykke til! Hadde vore veldig kjekt viss du var gravid. Då får vi termin omtrent samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2003 #110 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg hopper litt her inne, for å få litt oppmerksomhet fra deg... Du vet vel hva det står i regelboka!? "I dagene rundt ikm, er dagbokskrivere pålagt å oppdatere minst en gang hver dag. Dersom det er gått mer enn et døgn siden forrige oppdatering, er det lov for andre brukere å hoppe i bøkene." Krysser fingrene mine for deg, og håper du slenger deg på den blå bølgen! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 20. august 2003 #111 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg hopper sammen med lillen, og det begynner å bli litt slitsomt! Det er ikke lenge til jeg blir andpusten, faktisk, så jeg ønsker meg en oppdatering! Krysser fingrene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. august 2003 Forfatter #112 Del Skrevet 20. august 2003 Dag 29, pp5 Har ikke sett noe til tantebesøk ennå, og begynner å få seriøst med sommerfugler i magen gitt Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste før til helgen, men nå som det er så mye hopping her i dagboken min (superkoselig altså!) så har jeg muligens bestemt meg for å teste i morgen tidlig.... kanskje.. :blunke: Syns det er så innmari leit med hvite tester så jeg har ikke turt å teste ennå - redd for å bli skuffet nå igjen Ikke så veldig logisk egentlig siden jeg blir like skuffet dersom tanta kommer, det vil jo si at dersom det ikke har funket denne gangen heller så blir jeg jo skuffet uansett. Da kan jeg jo likegodt ta en test og evnt. bli skuffet nå i stedet for senere! Hmm tror jeg klarte å overbevise meg selv der Koselig at dere følger med på meg Hermione, Lillen og Coda :D Har forresten gått over til å skrive de siste innleggene mine i blått, i et desperat forsøk på å få være med på den blå bølgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. august 2003 #113 Del Skrevet 20. august 2003 Åååhh... jag blir också lite pirrig och hoppas det har klaffat för er i denna månad. Det är ju spännande även för oss här på KG. Ta det med ro, så hoppar vi för en blå bölge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #114 Del Skrevet 20. august 2003 Uff, dette er veldig spennende! Jeg håper virkelig at vi får med deg i aprilgjengen. Lykke til med testingen! Og rask oppdatering er påkrevd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2003 #115 Del Skrevet 20. august 2003 Takk for oppmuntring i dagboken min, Bizzy! Jeg trengte det... Gleder meg til å hoppe her imorgen også, men da av en annen grunn... Når står du opp; når tester du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. august 2003 Forfatter #116 Del Skrevet 20. august 2003 Så artig at det er flere som følger med på meg! Setter utrolig stor pris på det!! Tusen takk alle sammen Lillen: Jeg tester nok før kl.7 i allefall.. sist jeg var sen og testet våknet jeg og tok testen kl.04.30.... håper jeg får sove litt lenger i morgen :blunke: Blir uansett ikke oppdatering her inne før kl.08. Har ikke fått tilbake internet hjemme etter at maskinen sa takk for seg sist gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 21. august 2003 Forfatter #117 Del Skrevet 21. august 2003 Negativ test i dag tidlig! Så da kommer nok :evil: tantebesøket :evil: når som helst Kan godt komme med en gang siden det ikke har klaffet denne måneden, så får vi heller jobbe enda hardere neste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 21. august 2003 #118 Del Skrevet 21. august 2003 Äsch... så trist. Vi får hoppas på tante i dag då, eller att testen inte visar nåt ännu för det är för tidigt och dina HCG-nivåer är för låga. Ta det med ro, det kommer en lycklig dag med blåa streck. Jag tänkte faktiskt i morse på att vi prövade i 7 perioder innan det klaffade, och om vi inte hade lyckats då eller fram till nu så skulle vi fortfarande vara inne på första året. Antagligen skulle vi vara så less på prövning och bara vänta på att det där första året skulle gå så vi kunde få börja med utredning. Tänkte också att det är många som faktiskt prövar i upp till ett år innan det klaffar - eller längre. Hoppas det klaffar för er snart. XXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. august 2003 #119 Del Skrevet 21. august 2003 Æsj! Men du er vel gravid likevel du, kjenner jeg bølgen rett...! Mange som tester negativt på ikm når de er gravid også... Jeg satser hvertfall på at du ikke får besøk av tanta, men pass deg; hun har akkurat dratt herfra, så lås døren... Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 21. august 2003 #120 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg hopper litt stille og lydløst og forsiktig videre, jeg, inntil jeg ser at jeg bør slutte for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg