Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Nei, det nok desverre ikke noe småblødning, har blødd kraftig nå i to dager, og det ser ikke ut til å gi seg. Skal en tur til legen i morgen for sikkerhets skyld, men har ikke høye forhåpninger akkurat :( Kan være greit å få sjekket og også tatt en liten samtale når jeg først er der.

Men får se lyst på det, er jo mulig at det ikke var levedyktig, og da er det kanskje bedre at det skjer nå enn senere :-? Det er uansett ikke noe koselig, og jeg må innrømme at jeg ble veldig lei meg, men har en mann som er noe for seg selv! Så i dag har jeg fått blomster på jobben og kjempekoselig kort, så han gjør alt han kan for å overbevise meg om at han elsker meg og at det helt sikkert går bedre neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med mannen din :D Neste gang..........

Skal krysse fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy!

Lei for å høre om det du har vært igjen i det siste...

Men det var veldig hyggelig med en hilsen i dagboka mi....

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for hilsener, det er så koselig her inne :D

Har nå vært hos legen og alt ser fint ut, dvs. bedre lykke neste gang! Selv om mannen syntes det var trist at det ikke ble noe varig, tror jeg nok at han ikke sier neitakk til en prøvemåned eller to til.. :blunke:

Ellers varter han opp og tar ordentelig god vare på meg, blir jo rent bortskjemt - og nyter det :D Har nettopp fått mail om at han har handlet inn til 3 retters middag og skal ha den klar til jeg kommer hjem fra jobb, og hadde "signert" mailen med " superordnerkjærsten din" :ler: Er ikke noe fare for at jeg klarer å være trist over lengre tid med han i huset! Så uansett hva som skjer så har vi i allefall hverandre :hjerte:

Hadde egentlig en hel del spørsmål da jeg var hos legen i dag, men glemte visst å spørre om halvparten, så da får jeg vel se om det ikke er noen kloke hoder inne på graviditets diskusjonen som kan hjelpe meg! Skal jo ikke se bort i fra det! Har i allefall lært til neste gang at jeg skal lage liste og ta med meg!

Ha en fin dag allle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

For en søt mann du har da :hjerte: Dagene blir litt lettere da med en som støtter deg.

Trist å høre om 1 prøvemnd, men ikke glem at det var bare den første! Det kan ta litt tid (I know), så bare se fremover og ta tiden og hverandre til hjelp. Ikke glem å ta vare på hverandre i denne tiden, det kan lett bli for mye fokusering på eggløsninger, sex og graviditetssymptomer! Men med den kjæresten din så blir nok ikke det et problem :wink:

Lykke til!!!

Lykkeønskninger fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er vi på dag 6 i prøvemåned nr 2!

Helt utrolig at tiden kan gå sååå sakte, skulle ønske jeg kunne hoppet over dagene mellom mens og el og mellom el og ikm :roll: Men er vel ikke alene om det ønsket!!

Mannen jobber døgnet rundt for tiden :( så han ser jeg ikke så mye til, men det varer heldigvis bare ut neste uke, for da skal vi ha tre uker med deilig ferie :kul:

Passer jo ganske bra at det er i midt i tiden for el også, en skikkelig :hjerte: kjærlighetsferie :hjerte: skal vi ha :ler: Skal først ha en ukes motorsykkelferie med telt og primus, før vi har planlagt å kaste oss på en hoppepå tur til en varm sandstrand.. Krysser fingrene for pent vær på sør og vestlandet i uke 17 8)

Har lest igjennom endel andre dagbøker her og har nesten dårlig samvittighet for at jeg er såpass utålmodig som det jeg er, allerede på andre forsøk. Det er jo mange her inne som tross alt har forsøkt lenge, og tar det så pent! Bøyer meg i støvet for dere! LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi prøvere følger en helt spesiell klokke...og den går forferdelig sakte! Akkurat nå venter jeg på ikm, som ikke er før 17. mai!!! Skulle gjerne ha hoppet over noen dager jeg også.

Men den gledelige overaskelsen (de to blå) blir jo desto større for oss!

Jeg har også litt dårlig samvittighet noen ganger, fordi jeg "bare" er i min tredje prøvesyklus (selv om dagboken min ser lang ut). Men alle har vel vært like utålmodige fra starten, tenker jeg, så det er helt normalt. Man er utålmodig uansett hvor lang eller kort tid det tar... :wink:

Ha en god ferie, med masse god prøving!

Lykke til!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte plutselig hvor moro det er med besøk i dagbøkene, så jeg sniker meg inn her litt!

Det var trist å lese at det gikk som det gikk, men det skal bli moro å følges litt fremover!

Lykke til videre, og ha en genial ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..dag 11... og tiden går absolutt ikke noe fortere enn for noen dager siden..

Tusen takk for koslige hilsner lillen og coda, det er dagens høydepukt med hilsener i dagboken :D Skikkelig løft for humøret :D

Krysser fremdeles fingre og tær for deg lillen, skal se om jeg ikke får stoppet innom en internetkafe og sjekket opp hvordan det går med deg til helgen, lykke til :blunke:

I dag har mannen hatt siste eksamen i dette semesteret og til fredag reiser vi på ferie :D Har begynnt å få litt reisefeber nå, så dagene ser ut til å gå enda litt saktere :roll: På jobben har de "plutselig" kommet på at jeg tar meg tre uker ferie fra Fredag, så nå stresses det så jeg blir rent kvalm her... jaja kommer i allefall ikke til å savne jobben i løpet av ferien :-? Når jeg kommer hjem i dag skal jeg sette på litt avslappende rolig musikk og krabbe nedi et godt varmt skumbad med levende lys, noe lesbart og bare nyte livet!

Kan ikke vente til jeg kan slutte jobben!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Hei, Bizzy! :D

Takk for at du følger sånn med hos meg; det er bare koselig!

Bortsett fra rumpetrollene, ser jeg ikke mye til noen graviditetssymptomer for tiden...bare stikker litt nå og da, and that's it!

Det er lov til å håpe likevel... :wink:

Hvor er det dere skal på mc-ferie? Du trenger ikke si helt hvor...men er det i utland eller innland?

Dere må ha en skikkelig god tur ihvertfall (sier det jeg, selv om jeg kanskje stikker innom dagboka flere ganger før du drar...)!

Glem jobben og kos deg i skumbad!

Husk: snart går tiden fort for deg også... Den gjør som regel det rundt el, for da må man forte seg å ha sex minst 476 ganger før det er for sent! :ler: Og så går nok tiden fortere på ferie også...

Vet du når el er; så kan jeg krysse litt fingre når det gjelder!?

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lillen, er sååå koselig med hilsener altså, det er bare å spørre i vei skulle vel kunne svare på det meste.. :D

Skal vel kjøre litt rundt på sørlandet tenker jeg.. ser litt an værmeldingen 8) Skal feire 17.mai hos venner i Oslo-området, og reiser videre mandag morgen. Er det fint vær på sørlandet kan jeg tenke meg å kjøre langs med kysten, se om vi finner noen gode og svingete veier :D Men har ikke lagt noen store planer liker å ta det som det kommer, skulle vi få lyst til å dra nordover, ja da drar vi nordover.. skal i allefall bare kose oss! Ligge i telt og våkne til fuglekvitter, egg og bacon på primus og mange ferske myggestikk.. :ler: Kunne kanskje vært foruten det siste, men det er jo litt av sjarmen med teltlivet!

Den siste uken håper vi på en billig sydentur, slik at vi kan tine opp igjen dersom vi blir uheldige med været på mc-turen.. har skjedd før det.. :roll:

Ahh, jeg er klar for å reise altså!! Ferie med mannen er sååå deilig! Ikke er det vondt for forelskelsen heller :rodme: Blir liksom nyforelsket helt på nytt, er forelsket fremdeles ellers også, men det er noe eget med ferie :D

Jeg har mest sannsynlig el en gang i mellom 15 og 22 mai.... har ikke helt blitt klok på syklusene, hadde 28-29 dager tidligere, helt til måneden før vi begynnte å prøve, og har nå de to siste syklusene hatt 30 og 32 dager.. Men mannen synes vel ikke det gjør noe at den intensive prøvetiden strekker seg over noen ekstra dager.., har vel egentlig ikke noe i mot det selv heller :hjerte: (Nå skulle det vært en smiley som liksom kunne symbolisert sommerfugler i magen..)

Er sant som du sier at tiden rundt el går fort, har jo så masse å tenke på.. og ikke minst mye man skulle ha gjort :ler: Så el periode og ferie samtidig, tiden kommer løpe. Regner med en syklus på 30-32 dager denne gang også og venter da ikm 3juni, kan jo hvis vi er heldige (og flittige) bli en veldig koselig avsluttning på den siste ferieuken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig snart ferie!!!!! Og kl. 9 kommer vikaren for opplæring, så da tar jeg meg en "ufrivillig" pause fra graviditetssidene!

Ville bare ønske alle som stikker innom en flott 17.mai, og krysser fingrene for fint vær i hele landet 8)

Mange ferieglade klemmer til alle :D

:D 8) :ler::hjerte::hoppe::Hehe::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for spendte tanker i dagboka mi!

Ingenting nytt å fortelle...

Du får ha en fin ferie! Bli vekket av masse fuglekvitter, få minimalt med myggestikk, bli skikkelig nyforelsket, kos masse inni teltet og evt tin dere opp i sydligere strøk (men det trengs da vel egentlig ikke, for jeg har satt penger på at det blir rimelig hett inne i teltet :wink: )!

Glade klemmer tilbake!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare ønske deg en fin ferie!!!!! :heiajente: og enig med lillen, er det ikke så varmt utenfor så blir det nok det inne :hoho:

Take care...så får vi få en oppdatering når du kommer tilbake, med nye oppladete batterier!! (kan du dele litt med meg da?? :P )

Adios.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er du tilbake snart?

Savner deg litt etter hvert...

Det har vel gått tre uker snart...?

Venter litt ut i neste uke; så ringer jeg 911!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig tilbake!!

Har hatt det helt supert sammen med supermannen min! Og skulle ønske vi kunne hatt tre ukers ferie litt oftere.. sånn ca hver tredje måned ellerno..

Koselig med ferieønsker, og ikke minst at jeg har vært litt savnet! Har jo savnet dere også!

Er nå på dag 10 i 3.periode, og håper at det er noe i ordspillet; ”alle gode ting er tre” :blunke:

Men her er det ganske så hektisk så jeg får vel rive meg løs fra nettet og trå til med nye krefter! Får vel heller oppdatere meg på dagbøkene her etter arbeidstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der!

Endelig!

Er du!

Det er nok mange, som deg, som ønsker seg 3-ukers ferie ca hver tredje måned... :lol:

Fint å høre at du har hatt det så supert da! :D

Tusen takk for at du tok deg tid til å stikke innom hos meg!

Ja, den syklusen min var snodig... Det var kanskje fordi det var så mange som krysset fingre for meg(!), og så glemte de helt å tenke på baby i magen, men tenkte bare ikke-mens... Var nok derfor!

Neida, skal ikke skylde på alle andre; og takk for at du tenkte på meg :wink: Det var vel helst min egen skyld, og stress rundt forventet el som forsjøv...

Godt å høre at det er flere enn meg som har

ikke-over-hodet-forberedte-på-den-evt-gode-nyheten-mødre!

Men de tar nok nyheten bra etterhvert skal du se... Kjenner en "bestemor" som var sjokka i begynnelsen, men det tok bare noen få uker før hun begynte å strikke og glede seg :wink:

Du er vel snart rundt el, så da er det vel bare å stå på!

Jeg sender masse bli-gravid-tanker i din retning ihvertfall!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gravidetanker lillen, håper de hjelper :D

Det begynner å nerme seg eggløsningstid..tror jeg :wink:

Lurer på hvor mye de skader svømmerene at mannen er på fest med jobben i dag.. blir jo litt bekymret jeg.. :ler: Han fikk nå i allefall formaninger om å ta det litt med ro før han dro i dag tidlig.. er nå ikke helt sikker på om det hjelper. Han lo litt, gav meg en klem og sa at jeg i allefall er søt.. Jaja, får jo se når jeg skal være privatsjåfør i natt.. :Gjesp:

Savner ferien jeg.... frokost med ferskt pålegg, juice og ferske rundstykker på terassen..., varmt vær, sol, basseng og bassengbar, middag på restaurant hver dag, masse god mat og drikke, lange gåturer på kveldene arm i arm med drømmemannen :hjerte: ....sukk! Men nå er det straks helg og da blir det bare kos igjen etter en hard uke på jobben, tar litt tid å venne seg til å arbeide igjen :ler:

hmm, har lest her inne at slimløsende hostesaft er tingen.. mon tro om jeg ikke har noe slikt i kjøleskapet.. kan vel ikke skade å prøve :D Mannen blir jo litt oppgitt til tider, han er nå tvangssatt på følgene "pillediett": E-vitaminer, C-vitaminer, Tran og Zink-tabletter. Han uffer og akker seg litt over alt han må finne seg i, men jeg tror innerst inne at han hadde tatt det helt av seg selv hadde han lest det sjøl.. :ler: Han passer jo på at jeg ligger stille etter forsøkene, og hjelper til med å finne "ekstraputen" til å ha under rumpa... og er jo veldig opptatt av at det er viktig å ha samleie ofte slik at vi skal treffe best mulig på eggløsning uansett når den skulle forekomme... kan jo også være at han er litt opportunist.... :ler:

Får håpe taktikkene våre får det ønskede resultatet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da har eggløsningen vært her for denne gang :D Da er det bare å vente de utrlolig laaange to ukene før man får vite om det har funket eller ikke.. Er altfor spent.. Forteller meg selv hver måned at det ikke er noen vits i å gruble så fælt over hva som kommer til å skje, men er visst ikke åpen for fornuft når det gjelder dette...kanskje ikke så ofte ellers heller når det er noe jeg har lyst på..

Et sikkert tegn på at eggløsningen har vært her er at brystene er så vonde at jeg helst skulle kunne kvittet meg med de.., men slik er de jo hver måned så det burde jeg vel snart venne meg til :roll: De er to uker av måneden "off limits" for min kjære til hans store fortvilelse, mon tro hvordan det blir den gangen vi får full klaff :sjokk:

Er jo helt tussete når det gjelder babyer og graviditet, ser små nurk i trillevogner og gravide mager overalt, hjelper jo ikke at to av mine beste venninner nå er 5 og 6mnd på vei :D Skulle ønske jeg kunne bli gravid fort så kunne vi delt litt av permisjonstiden 8)

Noen bevis på at planleggingen her litt over stokk og stein.. :oops:

:rodme: Barnevogn er allerede bestemt type og stoffer, men kan jo selfølgelig endre seg etter hvert..

:rodme: soverommet har fått nye "plantegninger" ¨på hjemmekomputeren med plassering av barneseng.

:rodme: Har kjøpt inn div garn, stoffer osv. samt samlet mønstre på barneklær, vognteppe mm (har ikke begynnt "produksjonen" enda.. er litt overtroisk kanskje..)

:rodme: Er stadig ute og ser på ny bil.. Har sååå lyst på Audi A4 stasjonsvogn, tror ikke vi får plass til barnevogn i den lille vi har. OG får vi plass til vogna, ja da spørs det om man får med noe særlig mer... Har ikke akkurat nok penger, men er jo lov å drømme..

Når vi vinner i Lotto..da! (Vel og merke når vi vinner MASSE i lotto :D )

:oops: det var allt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lycka till. Det är långt att vänta tills man kan testa, att hoppas att fröet befruktas och fastnar. Ta det med ro, det kan ta tid - för oss tog det 7 månader, och nu när jag är gravid så väntar jag bara på att magen ska växa, att det ska både synas och märkas. Att försöka bli gravid, och att vara gravid är båda väntan...

Du verkar ha kommit långt längre i planeringen av det mesta. Vagn, sovrum, garn och bil... kanske dags att börja tänka på sånt snart...

lycka till, hoppas på positivt test inom kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...