Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Så härligt med tur till Italien! :wink:

Vi kom hem från vår tur i dag, har haft det jätteskönt tillsammans. Jag är "nøttebrun", solblekt i håret och utvilad.

Ha en trevlig bröllopsdag i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Bizzy!

Takk for hilsen i boka mi; altid koselig med heiing vettu! :D

Jeg heier på deg også...og håper det var høy kanin-faktor

hos dere i helgen :ler: Og håper selvsagt at dere storkoste

dere med mimring og vann-i-munnen-maten!

Vet du forresten om du har hatt el?

Har du noen faste symptomer å gå etter?

Er kjempemisunnerlig på Italia-turen!

Har alltid drømt om å reise dit...

Det blir vel min tur også en gang...

Gleder meg til å høre om den utpå sensommern...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen var bare helt utrolig deilig! Lørdag koste vi oss sammen og handlet litt til den store dagen på søndag :D

Søndagen var det flott vær og dagen ble startet og tilbrakt på terassen i solen, så nå er fargen på plass!!! Bare så synd at boken var så spennende at jeg glemte å snu meg..... så fargen på "forsiden" er ganske så bra, mens ryggen, ja den er litt lysere gitt :ler: Men fikk heldigvis rettet litt opp på det etter jobb i går :D Til kvelden spiste vi supergod middag og feiret bryllupsdagen vår :D Utrolig at det har gått 1år allerede :o Det var da mannen virkelig viser hvilken superkjæreste og romantiker han er; 1 årsgaven til meg var en supernydelig diamantring :sjarmor: Kan ikke skjønne at han visste jeg ønsket meg det :ler: Så helgen var meget vellykket!!!

Tusen takk for hilsninger i boken min Furstina og Lillen :D

Lillen; Joda merker at eggløsningen har vært her, Lørdag kveld - eller hvar det fredag?? Reiser jeg meg fra sofaen og "pang" der var brystene gitt.. :ler: Supervonde og føles ganske så tunge og store (ønske tenkning :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, for et usannsynlig deilig vær 8)

Skulle ønske jeg slapp å sitte inne i dårlig tung kontorluft og titte ut på herligheten :( Tenk å sitte ved sjøkanten og steke, bade litt, kose seg med god medbrakt mat og drikke fra kjølebag og lest en god bok :Nikke:

Jaja når vi kommer hjem fra jobb i dag, skal bilen hentes på verkstedet (for andre gang på en tre uker.. :o denne gangen er det "heldigvis" garantireperasjon) før vi reiser og henter ny prøvebil som vi skal se om vi vil ha ( er vel egentlig ikke tvil om at den faller i smak, er vel heller prisen som er det store spørsmålet.. :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, der ble visst innlegget sendt avgårde før jeg egentlig var ferdig... :oops: Er ikke alltid like lett å stokke fingrene....

Er i dag på dag 19 (tror jeg... :rodme: )

Og må innrømme at jeg denne måneden ikke har klart å la vær å håpe på at det har skjedd noe :roll: Får besøk til neste helg av mine foreldre så da hadde det jo vært ekstra moro om det ble en positiv test i løpet av helgen drømmedrømme :) Nei nå gjør jeg det igjen :fy: , skaper store forventninger. At jeg ikke lærer, burde jo unngå det for å ikke bli så innmari skuffet dersom :evil: tanta :evil: kommer.

Håper flest mulig av dere andre KG brukere er ute og koser dere i finværet :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte Bizzy!

Ja, det kan være nyttig at man er søt...som du skriver hos meg.

Mannfolka har det ikke så greit noen ganger, men jeg tror mennene til oss KG-jenter kanskje har det bedre enn andre menn. Vi har jo hverandre å syte og klage til! :wink:

Mannen din ser ut til å oppføre seg eksemplarisk ihvertfall...

diamantring og greier! :o

Gi meg en I...I

Gi meg en K...K

Gi meg en M...M

Hva blir det? Ikke mens!

Hørt' ikke!? IKKE MENS!

En gang til! IKKE MENS!

Lillen

...som snart skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::ler::hoho::ler:

Tusen takk for heiarop Lillen!! Løftet virkelig humøret :D her jeg sitter i det som føles som en ufrivillig bastu på kontoret og ser på det flotte været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to! La oss som har et overopphetet hode, fuktige klær, vond vilje og svette i øregangene holde sammen!

Hadde jeg nå en gang hatt en jobb som ble slik at når alle reiser på ferie blir det stille her, men det er heller motsatt...det blir tre ganger så mye å gjøre for oss gjenværende.

Vet du hva: Jeg tror sommeren gjør utslaget for dere jeg. Jeg mener, når alle andre har ferie (og presterer å ringe bare for å fortelle at de er på vei til stranden), da må vi andre ha noe å trøste oss med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24 :roll: "bare" 4 dager igjen til IKM.

Men nå virker det som om dagene i allefall går litt fortere, har MASSE å gjøre på jobb, var visst noen som delegerte litt ekstra før de tok ferie :ler: Og andre som fannt store bunker på pulten etter ferie som jeg nå har arvet :lol: Litt deilig etter at det har vært altfor stille en stund! Helgene går jo som vanlig veldig fort! Farter rundt om sommeren, og synes helgene er borte nesten før de har kommet :o I helgen som var har vi vært på familietragedie i min manns familie - kjempekoselig :D Var innom mine foreldre på middag fredag og søndag :D Ikke dårlig når man bor 55mil fra hverandre 8) Blir litt hektisk når man først er en tur hjemmom da! Men vi rakk å kose oss sammen på brygga bare oss to med en Caffelatte og fersk baguett, og det beste vi gjorde må ha vært morgenbadet på søndag! Gikk turen ned til stranden og badet før frokost :Nikke:

Så denne uken har jeg følgende mål;

:engel: Være flittig og effektiv på jobb (hele tiden)

:engel: Tømme skittentøyskurven, rydde og vaske vaskerommet

:engel: Male taklister i entreen

:engel: Male mellomgangen (vegg, dører og lister)

:engel: Male tak og gulvlister på kjøkkenet

:engel: Vaske gulvene

:engel: Tørke støv

:engel: Vaske vinduene

:engel: Rydde klesskapet (har massevis av klær som aldri brukes.. burde leveres fretex)

:engel: Levere lopper til Dyrebeskyttelsens loppemarked (har noen "gamle" servicer, vaser m.m. vi ikke lenger bruker)

:engel: Kanskje kjøpe fliser til å ha mellom benk og overskap på kjøkkenet..., eller kanskje vente til benkeplaten kommer... lønna brenner i lomma.

:engel: Reise til dyrlegen med "barna" for revaksinasjon

:engel: Vaske gardinene på soverommet.

:engel: Prøve å "parre" sokkene våre.. Har en diger kurv med ulike par, aner ikke hvor de manglende delene har tatt veien :ler: Vaskemaskinene min spiser de.. helt sikkert!

Huff det ble en lang liste, og det er helt sikkert en hel del andre ting jeg burde ha gjort, som blandt annet å pusse sølv...skulket unna til jul og skulle ta det senere.... :oops:

Rekker nok ikke i nærheten av allt, men jeg burde i allefall ikke ha noen grunn til å sette meg ned for å kjede meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 25... tiden går ganske sakte alikevel.. :(

Hadde satt opp så mye jeg kunne gjøre, og hadde store planer om å få kjørt endel klesvasker, tørke støv og vaske gulvene i går etter jobb, men fikk visst ikke vasket opp etter middagen engang :oops: Er verdensmester i å utsette kjedelige oppgaver, det værste er at det er jo ikke så ille når man først setter på litt arbeidsmusikk og starter :lol: Det er bare så vanskelig å komme dit.... dørstokk mila.....

Vel mannen hentet meg på jobb og vi reiste rett hjem, koste oss med fahitas og rødvin, og ble sittende å kose oss med rødvin og tv-titting resten av kvelden :roll: Gikk i allefall en lang tur kl.23 så vi var jo ikke helt håpløse da.... :blunke:

Nå lyner og tordner det så det rister i hele bygget her :o Skulle ønske jeg kunne vært hjemme og sittet under pleddet mitt med en god bok og en stor kopp te, er det beste jeg vet når det er slikt vær! Skikkelig koselig, gjerne også med superkosepusen min på fanget :D Tror det er en plan til etter jobb syssel i dag... etter at vi har spist og ryddet vekk etter middagen i dag og i går.

Har bestemt oss for at dersom det ikke har funket denne gangen heller, så skal vi kjøpe eggløsningstester til neste syklus. Begynner å bli litt utolmodig igjen nå, etter at jeg hadde klart å slappe av igjen etter å ha stresset veldig den første måneden.. Går litt i bølger det der :ler:

Har jo egentlig ikke så mye vettugt å skrive her i dagboken min, men er så godt å bare få knastet ned litt en gang i bland, så slipper jeg å skravle høl i hue på mannen hver dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 26 :o bare to dager igjen til forventet ikm... og tiden går såååå sakte.

Vel ikke hele tiden da kanskje... i går gikk dagen ganske fort, fikk lurt med meg mannen på Ikea :sjarmor: Så da ble det handlet gitt, skulle hatt sort belte i shopping... :ler:

Fangsten ble;

:o To nye taklamper med spotter til mellomgangen og vaskerommet.

:o To sett med skapdører i bjørk til billy-hyllene, så kan vi gjemme vekk rotet.. :blunke:

:o Endelig hadde de fått inn igjen benkeplaten vi skulle ha, til tross for at de tidligere har gitt beskjed om at de ikke ville komme inn før siste uken i september... :roll:

:o Servietter

:o Stearinlys

:o Knotter til skapdørene

:o Lyspærer til spottene

:o 8 nye glasshåndklær

:o Og selvfølgelig pølser (som egentlig ikke er noe spesielt gode) og brus, blir jo såå sulten av å handle :blunke:

Så i dag skal vi bare slappe av og stulle litt hjemme, er jo endel som bør gjøres før vi får besøk av støvpolitiet til Torsdag.. :lol: Dessuten tror jeg mannen bør gjemme bankkortene slik at jeg ikke får brukt penger på et par dager :ler: Eller kanskje jeg bare skal ta med meg kortet en liten tur på apoteket og kjøpe en topakning med graviditetstester slik at vi har i tilfelle :evil: tanta :evil: ser sin besøkstid og holder seg unna i 9mnd+ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bizzy!

Nå begynner det å bli spennende igjen!

Har du noen symptomer til det ene eller det andre?

Du er kjempeflink til å få tiden til å gå.

Og samtidig bruke penger...good one!

Takk for ord om hvor ikke-vanskelig det er å vaske opp,

bare man setter på musikk. Du har fått meg til å endelig ta

den oppvasken...skulle ha vært gjort for to dager siden :o

Og nå skal jeg altså gjøre den...etterpå (skrive her først!).

"vært på familietragedie i min manns familie - kjempekoselig!"

:roll: Nå skjønner jeg ingenting! Er dette noe alle bortsett fra meg skjønner eller? Er det slæng for familiebesøk nå?? Hæh?

Er visst dummere enn jeg trodde...ikke rart jeg ikke blir gravid...

Krysser fingrene (for det klarer jeg nemlig, dumme meg)

for deg nå... Og sender masse tanker!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna::frustrert::sinna::kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: F**ns drittbil :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: Nå har vi for noen uker siden nettopp brukt 7000kr på å få bilen i tipp topp stand, og byttet diverse ting :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: Så ryker jaggu meg ikke sikringsboksen også, og vi må ut med 5000kr til :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: :kjempesinna::frustrert::sinna: :evil: Grmf...

Trodde ikke ting skulle skjære seg på så ny bil :evil: :frustrert: :evil:

Puh, det var faktisk deilig med en liten utladning her, så er jeg liksom litt mer ferdig med å være sint :)

Jaja, også vi som skulle være så flinke å spare opp litt penger som vi skulle ha i tilfelle uforutsette utgifter i løpet av de to neste semestrene til mannen :roll: Vel er bedre at bilen trenger reperasjoner nå som vi begge jobber enn i løpet av skoleåret når vi bare har en inntekt, aldri så vondt at det ikke er godt for noe :roll:(klisje..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 27 og tiden går så ekstremt sakte..... :roll:

Har kommet litt over siste problemene med bilen, men når den nå blir reparert til mandag, ja da skal vi selge den også :evil: Har gått å sett på bil en stund nå, og var skjønnt enige om at den gang vi skal ha med barn og barnevogn i bilen, ja da blir den for liten :o Burde kanskje tenkt på det da vi kjøpte den for 6mnd siden... :lol: Men nå har vi bestemt oss for hvilken bil vi skal ha, og sendte avgårde mail med ønsket ekstrautstyr tidligere i dag :o Så får vi se hvor mye penger de skal ha av oss, sikkert massevis :sjokk: Men da blir det i allefall stasjonsvogn, har savnet det etter at vi byttet bil sist :blunke: Var så greit å reise til ikea å kjøpe 1,20*2m rammemadrass til gjesterommet og bare skyve den inni bagasjerommet.... 8) Men så var det den EU-kontrollen da.... :cry:

Har for tiden plass til tre Ikeaposer (sjekket forrige dagen :ler: ) pluss litt.

Har egentlig ikke noe spennende å skrive, har ikke fått verken graviditetstegn eller de vanlige tegnene på at tanta kommer ennå :roll:

Kjeder vettet av meg på jobb :Gjesp: Var ferdig med det jeg hadde av oppgaver kl.09.30, og har vel sittet og stirret ut i luften siden - når jeg ikke har tittet rundt på KG da :ler: Har ryddet skuffer, skap og pulten samt "frisert" blomstene på kontoret... kunne sikkert ha vasket rundt på spiserommet, men gruer meg nok til å ta et skikkelig skippertak når jeg kommer hjem, så jeg er nok fullstendig nødt til å spare på vaske-energien :blunke:

Lillen: Tusen takk for hyggelig hilsen! Alltid like koselig å se at noen følger med på meg :D Har nok ingen symptomer ennå nei, hverken graviditetssymptomer, eller de vanlige PMS plagene jeg pleier å ha.. Mannen sa forrige dagen at han ikke trodde på meg da jeg sa at IKM var til fredag, jeg hadde jo vært så blid og grei å ha med å gjøre :o Tydeligvis mot normalt :ler: Han har fått i oppgave å kjøpe tester til meg etter jobb i dag, slik at vi kan teste i morgen tidlig.. Vet det er tidlig, men mamma og pappa kommer på besøk på ettermiddagen, og det hadde jo vært et perfekt tidspunkt å fortelle det på dersom det har klaffet :D Vet at min far hadde blitt helt på tuppa, han bestillte barnebarn sist jeg var hjemme, mens mamma ikke kan få sagt ofte nok hvor viktig det er at mannen blir ferdig med studiene først :roll: Jaja godt det ikke er hun som bestemmer :ler:

Joda; "familietragedie" = familieselskap, trodde det var helt vanlig sleng jeg - i allefall er det det i min omgangskrets :blunke:

Krysser fingrene for deg også og sender masse vær gravid tanker :D Tenker kanskje du har det slik som min venninne - testet ikke positivt før hun var 8 uker på vei :o

Hmm, kanskje jeg skal gå på butikken å kjøpe is til alle 4 på kontoret :roll: Jepp det gjør jeg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 periode 5 :cry:

Jaja, da hadde jeg en syklys på 27 dager nå sist.., eller blir det feil... fikk jo tantebesøk på dag 27, da vil det vel si en syklus på 26 dager da - eller?

Ble litt lei meg i går da tanta kom, men det går fort over, og venter nå bare på at ho skal pakke sammen og dra langt pokker i vold så vi kan begynne å prøve igjen :blunke: Får trøste meg med at det er helt normalt at det tar tid og statistikken sier jo at 60% lykkes i løpet av 6 mnd, håper jeg kan være i den gruppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, nå som jeg var så spendt!

Det var litt kjipt det her...

Men som du sier, det går fort over (heldigvis),

og det er bare å prøve på nytt!

Tror det heter 26-dagers-suklus når mensen kom dag 27 ja.

Er ihvertfall slik jeg har pleid å regne det...

Blir litt misunnelig på deg nå, som har så fine korte sykluser!

Du får jo mange flere forsøk på et halvår enn meg... :-?

:wink:

Lykke til i denne syklusen, Bizzy!

Tenker på deg!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig! Jeg hadde jo tenkt å komme inn her for å bygge opp stemningen!

Da er vi i alle fall to som har korte sykluser - så kort at vi ikke rekker å teste en gang...

Lykke til denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Lillen og Coda!

Hjalp litt det, for jeg har nok ikke vært verdens enkleste å ha med å gjøre i dag :evil: Men hjalp litt da mannen ringte i sted og fikk meg til å le så tårene trillet :ler: Han er så god :hjerte:

I dag får vi også tilsendt tilbud på ny familiebil... :o Litt skummelt, er jo ikke hver dag man bruker en halv formue :sjokk: Men håper det er en pris vi kan leve med, jeg forelsket meg nemlig i bilen ved første øyekast :rodme: Reiste jo egentlig for å se på en annen type, men er ingen ting som kan måle seg med kjærlighet ved første blikk, var jo faktisk slik jeg møtte mannen :rodme: Måtte jobbe litt for å fange ham, men med litt innsats ordnet jo det seg også :Nikke:

Lillen: Tenker på og følger med på deg også, hadde så gjerne sett at testen din i dag morges hadde vært positiv! Er jo sannt som du sier at jeg skal være glad for de korte syklusene - får jo flere forsøk :blunke: Men jeg hadde jo håpet at syklusen skulle ha stabilisert seg på et fast antall dager slik at eggløsningen ville bli enklere å finne ut av. Har nå bestemt meg for å handle inn persona eggløsningstester denne måneden! Kan jo ikke skade :D

Coda: :ler: Du har rett, sparer jo faktisk litt penger ved at vi ikke rekker å bruke graviditetstestene før tanta plutselig dukker opp, og en annen fordel er jo som Lillen sier, vi får jo mange forsøk i løpet av et år da! Krysser fingrene og håper det klaffer for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5, periode 5.

Ja da er det bestemt, i dag reiser vi på apoteket etter jobb og kjøper persona eggløsningstester. Begynner å bli passe utolmodige nå!! Så denne perioden har mannen bare å stille seg til disposisjon når som helst og nesten hvor som helst :rodme:

Har bare blitt enda mer babysugne etter at vi hadde besøk av den hittil mest sjarmerende toåring jeg har sett i helgen, smelt :smile: Jeg vil også ha sånn :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...