Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj.. er faktisk litt misfornøyd med bildene fotografen har tatt :tristbla: Ikke det at de ikke er fine, men et er liksom ikke noe vi ikke hadde klart selv, og syns det er endel småplukk.. Jaja, leiligheten ser jo fin ut så det går nok bra :) Har allerede en interessent og leiligheten er jo ikke markedsført i det heletatt enda så skal ikke klage! En eldre dame som skal komme på visning i løpet av neste uke. Kan jo bare forsøke å kjøpe den før fellesvisning, men da må hun punge ut med litt over takst!

Leiligheten kommer vel på nettet i morgen eller i løpet av helgen tenker jeg! Veldig spent på responsen!! Skal ha visninger 22 og 24 januar også har vi bestillt flyttebil til 17 feb. så her går det unna! Satser på at vi har solgt innen da... Hvis ikke blir det litt ekstra stress... Er jo ikke akkurat fordelaktig å vise tom leilighet!

Jørgen er som normalt en liten engel!!! Sov fra klokken 22.30 i går kveld til 7 i dag tidlig :) Fikk mat og sov til klokken 9!! Lå og smilte og pludret frem til 10 tiden før han tok en totimers dupp, og etter det har det kun vært en halvtimes ladning.. Litt irritabel og sliten nå, men sove det har han i allefall ikke tenkt til :roll: Ligger og prater veldig i sengen sin nå, har jo et lite håp om at han kanskje tar seg en liten dupp etterhvert!

Ang. prøvingen så har jeg ikke så store forhåpningene.. venter egentlig bare på at mensen skal komme slik at vi kan starte på nytt, og kanskje ikke stresse så veldig med alt mulig flyttestyr akkurat rundt el slik vi gjorde denne gangen!

Vel nå er han ikke akkurat fornøyd med å ligge alene i sengen lenger.. får gå og se om jeg kan få lurt ham i søvn, og går ikke det så får jeg vel ta han med ut i stua igjen. Og da kommer han vel til å smile skjevt slik han pleier når vi gir opp... Tror det er en utspekulert liten sak vi har fått oss :ler::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har jeg åpnet ny dagbok!!! Og starter prøvingen på en liten bror eller søster med blanke ark!!

Tusen takk til alle som har fulgt med oss, dere er hjertelig velkomne til å følge med videre i den nye dagboka!!!

Stoooooor klem fra Bizzy og Jørgen :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...