Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Etter å ha surfet rundt på disse sidene har jeg nå hoppet i det og startet dagbok :-? Litt skummelt.. har jo aldri skrevet dagbok før, men kan nok være greit å ha et sted å få skrevet ned litt tanker nå så jeg ikke sliter ut mannen :oops: Selv om han gleder seg og er spent han også så må jeg nok inrømme at det er "litt" forskjell i hvor mye vi henger oss opp i at vi prøver :lol:

Han tenker vel på det en gang i blandt, mens hos meg så svirrer tankene og spørsmålene rundt i nepen konstant :Hehe:

Nå fortiden tror jeg at jeg har klart å ønske på meg alle de graviditetstegnene som er... Men det er nok for det meste ønsketenkninger :oops: Så jeg smører meg med tolmodighet (det hjelper ikke noe serlig..) og teller dager.. er nå på dag 27 og graviditetstesten ligger hjemme og brenner i skuffen. Mannen hadde vært og handlet den på fredag og vekket meg lørdagsmorgen ved å prikke meg på skulderen og spørre, har du tisset ennå? :ler: Litt utolmodig, men var enig i at det kanskje var lurt å vente til etter forventet mens. Han er bare sååå søt :D

:hoppe: Bizzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som dagbokskriver.....

Det er godt å ha en dagbok som en kan skrive ned alle gleder og frustrasjoner i, sånn at en ikke sliter ut sin sambo og omgivelsene....

(Jeg sitter med den erfaringen i allefall)

Lykke til med prøvingen - følger spent med

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen som dagbokskriver.

Jeg er ganske fersk som dagbokskriver jeg også. Men det er deilig å få tankene ned på "papiret"...

Lykke til som prøver? Har dere forresten prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da er jeg på dag 28 av 30 og tiden går sakte!

Tusen takk for koselige hilsener i dagboken :D Deilig å føle at man ikke er helt alene om å prøve!

Skulle ønske at graviditet var smittsomt også, for nå har to av mine beste venninner blitt gravide, og selv om jeg er kjempeglad på deres vegne må jeg nok innrømme at det stikker litt :oops: Men det blir vel meg og min kjæres tur snart også :D Er jo litt tidlig å bli utolmodig allerede i første prøvemåned, men nå har vi ventet på dette så lenge er jo over et år siden vi bestemte oss for å begynne forsøkene i april 03.

Min kjære har vært en nesten evig student..

:hoppe: Bizzy

Som kjenner godt etter om hun kanskje kan ha noen symptomer..,men nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen som dagbokskriver!

psst...det sies at det hjelper å skrive dagbok for å bli gravid. Kanskje det er smittsomt :lol:

Det kan ihvertfall hjelpe på humøret, å få tankene skrevet ned. Det er så koselig med all den responsen som finnes her inne!

Og mennene våre blir nok litt lei all graviditets-praten og symptom-syting etterhvert... :wink:

Lykke til med prøving, og med ikm...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen!!

Det hjelper å skrive her - det er jeg sikker på!!

Begynte forsøkene i januar og er nå 6+1. Syns jeg har vært kjempeheldig, og har funnet veldig god støtte i dagbøkene her de gangene det ikke gikk...

Blir spennende å følge med deg.

(Den erfaringen med samboers opptatthet av forsøkene er du ikke alene om tror jeg :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Forferdelig dag på jobb :evil:

Jobber som sekretær og i dag skal alle ha gjort unna mest mulig, slik at de kan ta seg fri på Fredag... føler meg som arbeidsplassens Askepott, nå er de fleste andre reist og jeg må sitte overtid... :evil: Da er det godt å tenke på at det kun er for toppen 1,5 år til..(huff det virker så lenge :-? ) Eller frem til jeg går ut i permisjon, da har jeg ikke tenkt meg tilbake hit, men til skolebenken :D Har sponset mannens studier nå i 5 år så jeg er klar for at det snart går andre veien :blunke:

Åhh, det var godt å få ut litt frustrasjon :D

Er i dag på dag 29 av 30 og gru/gleder meg til i morgen :o Har hele tiden overbevist meg selv om at det ikke kommer til å skje noe den første måneden, for å unngå å bli så innmari skuffet. Men er litt redd for at jeg ikke har vært så altfor flittig med overbevisningen av meg selv :tunge1:

Mannen skal uansett kjøpe en test på vei hjem fra skolen i dag, så kan den jo ligge i skuffen til det blir behov for den! (Forhåpentligvis på Lørdag :Nikke: )

:D Tusentakk for koselige velkomst hilsener, ordentelige "boost" for humøret :D

Nei, nå har jeg vel kanskje demonstrert nok motvilje mot jobben ved å bruke tid på internet nå som jeg egentlig burde skrevet brev og tilbud til den store gullmedaljen... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige ord i boka mi, Bizzy!

Hvordan føler du deg idag da? Gravid eller?? :wink:

Nå har du jo enda flere smittekilder; de gravide her inne + to venninner... Kjøpe test idag...klarer du å vente til lørdag da mon tro? Jeg vil ikke oppmuntre deg til å ta den før ikm, for det er ikke no moro med negativt svar, nei!

Men min erfaring er at tester ikke får ligget i skuffen veldig lenge... :ler:

Lykke til iallefall!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 31 og det har ikke skjedd noe!! :o :o :o :o Spennnede :o :o

Hadde veldig lyst til å teste i dag tidlig, men med litt "hjelp" fra min kjære(overtalelser og bestikkelser :oops: ), klarte jeg å legge testen ned i skuffen igjen :wink: Han er nå litt søt da, og syntes vi kunne vente til i morgen slik at dersom det var positivt, noe han skyntet seg å legge til at han ønsket sterkt :hjerter: , hadde vi hele helgen sammen til å fordøye inntrykket :kysse:

Så her sitter jeg å kjenner godt etter, hele tiden, om jeg kan kjenne noen symptomer på graviditet eller mens... :roll: Ikke så mange symptomer i det hele tatt, hadde endel mens murringer i går av samme type som jeg pleier å ha når jeg har fått mens, men de har forsvunnet og mensen har ikke dukket opp :D Krysser fingrene for at det er en god grunn for dette, og at det ikke er falsk alarm, men forsøker å holde forventningene litt under himmelhøyde, uten så veldig stor suksess.. :rodme:

Hadde det vært apotek i nerheten av jobben, hadde jeg nok testet kl.09.03... Så mannen må nok holde meg hart i tømmene for at jeg skal holde meg unna testen når jeg kommer hjem :hoho: Men han har jo rett i at det nok lønner seg å teste på morgenurin... tror han pugget bruksanvisningen.. jeg fikk i allefall skikkelig forklaring da han kom hjem med den :ler:

Dagen i dag kommer til å bli milelang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sov nesten ikke i natt grunnet heftig tankevirksomhet.. Har vel snart rukket å planlegge livet til en fremtidig unge helt til konfirmasjonen... :ler:

:hoppe: Bizzy

Dag 31 av 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at du får to bål i morgen!!

Og talen til barnets bryllup er påbegynt?? :ler: Kjenner igjen den følelsen der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valla: Skulle nok ikke være noe problem å bli ferdig med den i kveld nei.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppdatering på symptomer her...

Har i løpet av uken hatt endel mens smerter, slike jeg pleier å ha når mensen har kommet, men ingen mens :P

Har plutselig fått endel meget synlige blodårer på brystene, ser nesten ut som om de er tegnet på med blå tusj.. :ler:

Har flydd på toalettet i et sett, kan jo ha noe med at jeg har vært nesten konstant tørst og hellt i meg litervis med vann :ler:

Ellers lukter det liksom metall hele tiden :roll: Og jeg er litt småkvalm, men det kan jo godt være fordi jeg er såååå spent :blunke:

GOD HELG alle sammen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalme, metall-lukt, tissing, synlige blodårer på brystet...

Hmm... Kan du være gravid mon tro? De tre første kan jo selvfølgelig lett være innbildte symptomer, som jeg og¨å mange ganger har hatt... :oops:

Men synlige blodårer er jo ikke innbildning vel...!?

Er det ikm imorgen? (lørdag)

Jeg er så spendt på testingen... :hoppe:

Lykke til iallfall!

Jeg krysser fingrer og tær og lår (men orker ikke å ligge sånn hele natta, jeg håper det er greit! Det er nemlig veldig anstrengende... :ler: Men krysser akkurat nå! Sånn...)

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen som dagbokskriver- og lykke til!

Og dessuten er jeg sååå spent på testen din i dag?!

- fortell, fortell!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Velkommen som dagbokskriver.

Det er en god "avlastning" for mannen at du skriver dagbok. :ler:

Jeg følte ikke det voldsomme behovet for å prate med alle om prøvingen etter jeg kom over www.snartgravid.com og disse sidene.

Her er vi en liten "venninnegjeng" som følger med hverandre. :P

Kjenner ikke hverandre in real life - men her er det masse skjønne jenter som kommer med råd og trøst alt etter som. :wink:

Lykke til som prøver.

Og ikke glem: det blir jo masse sex framover da...

Ekstra bonus det da... :sminkedokke:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mel: "Hei på deg, Ludviksen"

Hallo?

Hallo!

Har du fått det til?

Ble det ja?

Er du der, er du der; jeg er spendt!

Har du testet?

Sorry hvis jeg maser, men det er så spennende hver gang noen tester! :wink:

Er du ute å feirer?

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är spännande att vänta.... hur går det Bizzy?

Har ni testat än?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen, koselig å se at dere har tenkt på meg i helgen :D

Men, men, vi får ha bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Bizzy!

Det var trist å høre...

Var det mensen du fikk, eller bare en blødning? Vet du med sikkerhet at du har hatt en spontanabort?

Du kan jo teste positivt, være gravid og ha småblødninger vettu!

Ha en fin uke

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...