Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Veslegutten lider litt under overtidssyndrom og Bizzy får ikke lov til å reise hjem i dag :( Han tar til seg litt for liten næring. Blir "tvangsmatet" nå, så forhåpentligvis får de komme hjem i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe særlig å tvangsmate de små nurkene...vet åssen det er. Håper Bizzy-gutten blir flink å spise så de kan komme seg hjem og kose seg som en familie i hjemmets lune rede. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Kom igjen, Knerten! Mat er nam-nam! :ler2:Vær flink å spise, så får du ta mamma med deg og reise hjem i dag! Og bare gled deg til du kommer hjem! :hoppe: Der er pappa og "storebror" Pusekatt! Han er veldig gøy å dra i halen, det må du huske til du blir større! ;) Men ikke si at jeg har lært deg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle kjempekoselige hilsener, rørende å komme tilbake til !!!!!

Meta: Tusen takk for sladring!!!!!!!!

Vi kom hjem i går etter en dag ekstra på barsel, og alt har gått veldig fint her hjemme! Er vel mulig at ro og fred også er positivt for både mor og barn.. Mye styr på barsel når man bor på 4-mannsrom. Veldig koselige romkamerater og vi hadde det jo morsomt, men vanskelig å få lagt seg ned å slappet skikkelig av når som helst...

Lurer forresten også på hva logikken er i å ha verdens hardeste stoler på spiserommet på en barselavdeling :klø: Er vel ikke bare jeg som har følt meg passe mørbanket i sittestellet i dagene etter fødsel? Var i allefall klin umulig å få spist maten på spiserommet..

Lillegutt har endelig fått navn, etter at vi ombestemte oss ang. det navnet vi egentlig hadde valgt... passet over hodet ikke på gullungen vår :ler: Har bestemt oss for:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Jørgen :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Han spiser godt og begynner å roe seg litt i magen, har hatt skikkelig hard mage og endel problemer med mavevondt, men det kommer seg nå, i dag har vært en veldig fin dag og vi håper det fortsetter slik :tommelsmil: Ellers er han jo bare helt perfekt :hjerter:

Mannen må litt av og til på jobben de to ukene han egentlig skulle være hjemme.., men trodde han skulle klare å begrense det til noen timer nå og da.. Har vært på jobb i 5 timer nå, så da kanskje han kan være hjemme i hele morgen? Er jo lov å håpe!!!!!

Kommer tilbake med litt informasjon fra fødselen, akkurat nå begynner det å knirke i sofakroken så da får jeg gjøre meg klar til å låne vekk puppen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem lille Jørgen!

Håper mannen din får tatt så mye fri som mulig. Det er luksus å kunne ta litt vare på kjernefamilien de aller første dagene. (På den andre siden slipper du den veldige overgangen med å være alene med gutten, når mannen uansett må jobbe litt innimellom nå. Jeg syns det var rimelig kjipt å sende mannen avgårde på jobb i går etter at vi hadde hatt 14 dager fri sammen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hurra for navnevalg! :klappe: Jørgen er kjempefint, og jeg vet at du har hatt lyst på akkurat det navnet!

Gleder meg til å hilse på deg en gang, Jørgen! :kyss:

Har sendt PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei

Gratulerer så mye med vesle Jørgen :smilyblomst:

Kom plutselig på at " bizzy har sikkert fått nå " og måtte inn og sjekke :ler:

Kose dere masse i denne første tiden, husk du får den aldri tilbake.

God klem fra Pludre og barna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Så herlig å lese at dere har det bra Bizzy!! Kos dere masse med vesle Jørgen!!! :hjerte: Endelig er dere en familie på tre!!!!

:klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...