Gå til innhold

Bizzy's rugebok!


bizzy

Anbefalte innlegg

Nydelig avatar altså :hjerter:

Venninnen min bor i Arendal, med tre gutter fra alderen 1år9mnd til 5 1/2år. Sikkert ikke noe problem å komme i kontakt med folk der, helsestasjon helper deg nok også hvis du vil det!! Gratulerer til mannen som har fått drømmejobben forresten, supert :klappe:

Ha en fin tirsdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å se deg i morgen.

Hoster enda, men er ikke smittefarlig.

:sjenert: Får vel nøye meg med å gi deg en nettklem - for sikkerhets skyld... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Hulderjenta

Tvi tvi med alt som skal ordnes!

Ønsker dere alle tre velkomen til oss i Lille Filleby snart!

:klem: fra Huldra!

Endret av Hulderjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har lagt fra men noen ord her inne hos deg. Men så er det lenge siden du har vært her inne også. Savnet dere hos meta, var såå klar for å treffe Jørgen jeg da. Så nå lurer jeg litt på dere dra til østlandet for å feire jul? Og når dere flytter og sånn. Må jo hilse på før dere drar. Har en liten ting til liten gutt fra en litt større gutt her skjønner du ;)

Håper du har en fin adventstid og at livet med Jørgen er helt supert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også en liten ting liggende til en søt liten gutt.

Bør vel dobbelsjekke størrelsen før vi endelig treffes... :ler:

Dumt halebein og teit lungebetennelse har virkelig spolert denne høsten.

Ønsker deg og dine en riktig god jul og et flott nytt år. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

:gullengel:Hei Bizzy, Bizzymannen og Jørgen!

Du har sikkert ikke nettilgang akkurat nå, men jeg legger igjen en liten hilsen her liekvel! :)

Jeg ønsker deg og dine en fredelig jul

og alt det beste for det nye året! :gullengel:

Mange juleklemmer fra Hulderjenta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy er travelt opptatt med forberedelser til leilighetssalg..

Håper vi ses snart vennen. Synd det ikke ble noe av i dag, men da blir det ekstra mye kalkun på oss :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk: puhhh, slitsomt å skulle selge leilighet ja..... Hadde fotograf her i dag så da kommer vel leiligheten ut på nett i løpet av uken :overrasket: Utrolig spennende!!!!

Tusen takk for koselige meldinger!! Godt å se at jeg ikke er helt glemt selv om jeg ikke har vært her inne på lenge! Hadde en lang juleferie hjemme hos mamma og pappa, mens mannen malte det som manglet i leiligheten. Litt trist egentlig å skulle selge nå som det endelig er blitt slik vi hele tiden planla :roll:

Hadde også litt vanskelig for å skrive her en stund da vi slet som mest med ammingen :( Var så innstilt på at jeg ville amme, så det tok hardt på at det ikke fungerte.. Har vært hele runden i allefall, helsesøster, lege, ammepoliklinikken ++ men uten at det ble bra, så nå får Jørgen tillegg og er blitt en stoooor og blid gutt :) Og mamman har det også mye bedre nå som jeg har tatt et valg, selv om det ikke var det valget jeg hadde lyst til å ta :roll: Men nok om det!!!

I julen var vi en tur i arendal og fikk leid oss leilighet slik at vi har noe å flytte inn i i løpet av februar! Sykt å tenke på... skal flytte om en måneds tid til et sted hvor jeg ikke kjenner noen, men håper på å bli kjent med noen igjennom Jørgen.. Nå som vi vet hvor vi kommer til å bo så må jeg også melde "overgang" til ny helsestasjon!

Ellers har det faktisk ikke skjedd så masse her de siste månedene, jørgen spiser, pludrer, smiler og sover! En skikkelig engel!!! Sover for det meste hele natten, og magen er blitt bedre! Ofte ett tak med litt skriking ved 7 tiden, men ikke i nærheten av hva han har hatt tidligere! Og så lenge ingenting er vondt så er han som regel en liten solstråle :smilbla:

Blir nok oftere tid til nettsurfing nå når leiligheten er på stell, så da håper jeg å rekke innom litt dagbøker også!!!!

Og må jo også fortelle at vi er prøvere igjen :hoppe: Så da får jeg bestemme meg for om jeg åpner en ny prøverbok eller om jeg fortsetter på den gode gamle.. Må tenke litt, og ettersom det tok 2 år og litt hjelp før klaff med Jørgen så har jeg vel god tid tenker jeg ;)

Jørgen kaller!

Stor klem til alle som er innom :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg.

Lykke til med salg av leiligheten!

Så fint at det har ordnet seg med matingen, det er nok bra både for deg og for Jørgen.

Vi flyttet også til en by hvor vi ikke kjenner noen i sommer, og nå kjenner jeg mange! Babyen åpner mange dører, helsestasjonen får deg nok inn i en barselgruppe.

Så spennende med prøvingen, da. Får vel håpe at det ikke tar fullt så lang tid med neste mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt å se deg her inne igjen! Det skinner igjennom at du har det veldig bra og at du stråler, det er så fint å se! :)

Så bra dere fikk ordnet et sted å bo! Grattis! Godt å ha et sted å flytte til liksom! ;)

Kjekt å lese om Jørgen, gleder meg SÅNN til å få se ham! Han er jo tre mnd alt (jeg har full kontroll, for den dagen Jørgen ble født var den dagen jeg tok min siste røyk!), og vokser fort! Må få se gullgutten din mens han enda er baby vet du! ;)

Og så så spennede med prøving da!!! :hoppe: Kanskje det går fortere enn dere regner med! :ler2: Da får dere to tette, det har jeg veldig lyst på.. Jeg for min del må bare få en førstemann først ;)

Håper vi hører fra deg snart igjen! :klem: Hils guttene dine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siam: :klem1: Tusen takk for hilsen!! Godt å høre at det ikke var vanskelig å bli kjent med folk i ny by! Skal ta kontakt med helsestasjonen og forsøke å komme med på barselgruppe!! Hadde planlagt babysvømming, men det hadde de visst ikke i arendal... Trodde det var det omtrent over alt jeg :sjenert:

Epona: :klem1: Så koselig hilsen!!!!!! Og ja, jeg har det ganske så perfekt ;) Håper veldig på to tette vi også, men tar det litt som det kommer.. Det er i allefall det som er planen! Kjenner at jeg lurer og tenker litt mer enn det som er smart kanskje :tunge:

I dag har vi bare kost oss jeg og Jørgen! Sovet lenge! I allefall så har mamman det :ler: Sov utrolig dårlig i natt.. Jørgen hadde visst litt luft i magen og har ligget veldig urolig og sendt avgårde noen monsterpromper som ikke jeg har klart å sove igjennom i allefall :ler::overrasket: Fiser som en gammel mann den lille kroppen! Men så kan han jo rape som en bryggesjauer også så det står i stil til hverandre ;)

Jørgen fikk mat kl. 05 og deretter klokken 09. Etter det siste måltidet la jeg han ved siden av meg i dobbeltsengen og det siste jeg så før jeg duppet av var et stort smil, våknet igjen klokken halv tolv av at jørgen lå å pirket meg i ansiktet og lyste opp i et stoooort smil da jeg pratet til han :hjerter: Litt dårlig samvittighet for at jeg tydeligvis har sovet mens han var våken... Men har nå kost oss med pludring og lek senere i dag :) Har også vært ute og gått en god tur i friskt høstvær, måtte vente til regnet gav seg for jeg har visst glemt igjen regntrekket til vogna på Gjøvik :klø: Kløne!

Ang. prøvingen så har vi ikke prøvd spesielt målrettet denne måneden har vært litt for mye å gjøre her hjemme og mannen jobber nesten døgnet rundt for tiden så dersom det har klaffet så er det flaks!!! Men jeg har jo et ørlite håp uansett da :sjenert:

Men nå, fjordland biffgryte med grønnsaker ;) Mannen kommer vel ikke hjem for lenge etter sengetid så jeg skal kose meg med superlett mat, ikke så veldig ekstremt god, men etanes.. Også har jeg sjokolade, kaffe og ukeblad til etter at Jørgen er lagt :) Skal krabbe godt opp i sofahjørnet med et stort krus kaffe, sjokoladebollen i sofaen ved siden av meg, ukeblad og bare nyte stillhet og et strøkent hjem ;) Deilig å nyte litt etter å ha jobbet hardt for å få det slik!!! Skulle ønske jeg bare kunne tatt med meg leiligheten til Arendal jeg.. Har ikke lyst til å flytte nå...

Skulle forresten få bildene fra fotografen i dag, men har ikke fått de enda... litt skuffa.. gleder meg så til å se de.. og ikke minst til å få ferdig prospekt og få lagt ut på finn og tinde!!! Selv om jeg aller helst skulle hatt med meg leiligheten og sluppet å selge, så ønsker jeg også å vli ferdig med salget slik at jeg slipper å ha den litt nervøse knuten i magen! Ikke det at jeg ikke vet vi kommer til å tjene på salget, men skulle så gjerne visst hvor mye på forhånd.. Fikk takst rett før jul og er kjempefornøyd!! Gjenstår bare å finne de som har lyst på leiligheten aller helst flere av de på samme tidspunkt slik at vi kan få en heftig budrunde!! Huff nå babler jeg fælt.. typisk når jeg er litt spent og nervøs :rodme:

Men nå må jeg lage meg middag!!!!!! Dumt å vente til den perioden på dagen når jørgen har en tendens til å være litt unøyd!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Hvordan i all verden er det jeg endrer navn på dagboken da..... Har jo gjort det før, men akkurat nå skjønner jeg ingenting.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går tilbake til første innlegget ditt i dagboken og endrer tittelen på det, da forandrer du tittelen på tråden, altså på dagboken din! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...