bizzy Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #82 Skrevet 30. juli 2003 Dag 7, p-5 Jeg gleder meg til fellesferien er slutt!!!! Er såå innmari kjedelig på jobben for tiden Ingen folk inne, og ingenting å gjøre = tiden går så utrolig sakte, har følelsen av at jeg har vært på jobb i en hel evighet.. Ikke skjer det noe spesielt ellers heller, og hangler litt med formen Litt trist nå som vi burde prøve for fullt Men lysten er ikke den største når man er småkvalm hele tiden, jaja så lenge det ikke blir en skikkelig mageinfluensa er det jo ikke så ille! Trodde ikke jeg skulle plages med det før etter positiv graviditetstest jeg Kan i allefal si at vi ikke stresser nevneverdig Hadde bestemt oss for å prøve persona eggløsningstester, og skulle kjøpe forrige dagen, men glemte det visst Så da får vi se om vi klarer å huske det i dag da! Skal jo til byen alikevel å kjøpe bryllupsgave til en venninne og bursdagsgave til svigermor. Så kan jeg jo prøve å overbevise meg selv om at det var greit at det ikke klaffet sist, for da slipper vi å forklare at jeg ikke drikker på bryllupsfesten :blunke: Men må jo si at jeg mye heller hadde meldt meg frivillig som sjåfør altså!!!!!!! Hmm, bare en time igjen å kjede seg på!!!!!
meta Skrevet 1. august 2003 #83 Skrevet 1. august 2003 Har bare blitt enda mer babysugne etter at vi hadde besøk av den hittil mest sjarmerende toåring jeg har sett i helgen, smelt :smile: Jeg vil også ha sånn Hehe.. Kose tante Meta :D
Ruby Skrevet 1. august 2003 #84 Skrevet 1. august 2003 Hei Bizzy! Har lest igjennom dagboka di, er morsomt å følge med på prøvingen.... Selv er jeg i 7. uke nå, og er veldig spent på tiden som kommer. Ville bare ønske deg lykke, lykke til med prøvingen, den vil nok snart lønne seg skal du se, og uansett så er det jo ikke så ille å prøve da... eller hva? Kommer til å følge spent med videre i dagboka di. Klem fra Ruby
bizzy Skrevet 6. august 2003 Forfatter #85 Skrevet 6. august 2003 Dag 14 :o pp5 Hei igjen! Har blitt en stund siden sist jeg oppdaterte dagboken min nå, og kunne sikkert ha ventet enda litt til for det er heller lite som skjer for tiden Takk for hilsen og lykkeønskninger Ruby :D Alltid koselig med nye besøk i dagboken! Og du har rett, det er ikke så ille med prøving heller :blunke: Skulle bare ønske at det snart viste resultater, har ventet så lenge for å kunne prøve at tolmodigheten ikke er den største! Nå er jeg (dersom syklusen er lik som forrige..) over midten og regner med at de to neste ukene kommer til å virke eviglange, men skal heldigvis bort i helgen, langhelg faktisk :D Så det burde vel korte ned ventetiden pittelitt.. Er forresten litt forvirret :-? Var helt sikker på at jeg hadde eggløsning i går etter å ha kontrollert utfloden nøye :oops: Men da pleier jeg jo også å få utrolig ømme bryster Men de er helt som vanlig - ikke i nærheten av ømme Ikke har jeg fått positivt utslag på Persona testene mine heller!!! Betyr dette at jeg ikke har hatt eggløsning alikevel?? Får oppføre oss som om jeg ikke har hatt eggløsning og at den kan komme når som helst - for sikkerhets skyld :blunke: Jasså Meta så du driver å snoker rundt i dagboken min Likte tantebarnet ditt jeg :D
meta Skrevet 6. august 2003 #86 Skrevet 6. august 2003 Det var faktisk første gang (2. gang nå da..). Er ikke så mye inne på disse sidene.. Men jeg får vel kanskje oppdatering uansett Stor klem (Tantebarnet har sett Teletubbies og så sier han av og til stor klem og koser alle bamsene han finner Skikkelig søtt :D )
bizzy Skrevet 6. august 2003 Forfatter #87 Skrevet 6. august 2003 Meta: Du har nok rett, du slipper nok ikke unna uansett
bizzy Skrevet 6. august 2003 Forfatter #88 Skrevet 6. august 2003 Bare en halvtime til jeg skal hjem :D Vi har kjøpt oss ny bil Kjøpte ny bil på Torsdag forrige uke, også har jeg faktisk glemt å skrive det her inne :o Det eneste som er litt dumt er jo at vi ikke får bilen før i begynnelsen av oktober...*sukk* Fabrikken er stengt i August så vi må nok bare vente Men litt positivt er jo det også for da har vi god tid på oss til å få solgt den "gamle". Er vel egentlig ikke gammel den "gamle" bilen heller, 1998model (reg.nov '97), men siden vi planlegger familieforøkelse så passet det jo godt å kjøpe stasjonsvogn Litt skummelt det her å ha brukt så mye penger på bil.. Har jo alltid kjørt rundt i biler til 1.500 - 4.000kr fram til vi kjøpte den "gamle" i fjor sommer etter at den vi hadde plutselig hadde fått nok en dag på vei hjem fra jobb Gleder meg til å kjøre rundt i stasjonsvogn med barnevogn i bagasjen og en liten knert i barnesetet... *drømmedrømme*
jolie Skrevet 7. august 2003 #89 Skrevet 7. august 2003 Hei, og takk for velkomsthilsen i boka mi for en halv evighet siden! Jeg er nok mer en leser enn skriver, så jeg gir meg ikke så ofte til kjenne, selv om jeg følger med. Jeg skriver jo nesten ikke i min egen dagbok engang Nuvel, vi er i alle fall ganske likt i prøvingen vi to. Er ikke helt sikker på hvilken prøvemåned vi er i. Skal vi se, vi prøvde første gang i februar, men altfor sent! Så jeg regner mars som første prøvemåned. Mars til nå betyr vel at vi er i sjette prøvemåned nå da. Sånn ca. Oi, så lenge? Syns vi starta i går Jeg forventer vel mens omtrent neste helg, blir ikke det noe samtidig med deg? Har ingen stor tro på at det klaffa denne gangen heller, men hadde en liten blødning i går kveld. Ellers null symptomer. Og jeg tror ikke den blødningen var festeblødning heller, bare mensen som ombestemte seg i døra: 'nei pokker, jeg har jo ikke jobbengasjement før om en ukes tid! jaja *traske inn igjen*' Håper det klaffa for oss denne gangen da! Meg selv har jeg ikke stor tro på, men jeg heier på deg nå! :D
Furstina Skrevet 7. august 2003 #90 Skrevet 7. august 2003 Gratulerer med nye bilen! Låter dyrt men härligt. Du ska se att snart så sitter du där i bilen med barnvagn och baby precis som du önskar. Det är skönt med korta cykler, det hade jag också. Det tog nog sju cykler för oss att lyckas, det känns som en evighet sen. Har precis uppdaterat mig på hur långt jag är gången (semester gör att sånt inte är så viktigt), har precis gått in i 20:e veckan och tiden bara flyger i väg. Skickar en positiv tanke till dig Bizzy, Lycka till med prövningen, snart är det er tur.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2003 #91 Skrevet 7. august 2003 Hei Bizzy! Takk for gratulasjonene fra deg. Jeg synes det er smart av deg å kjøpe EL-tester. Kanskje det viser seg at EL er på et helt teit tidspunkt for deg, og da er det jo greit å vite. Min første prøvemåned etter MA'en hadde jeg EL under menstruasjonen. Ikke akkurat enkelt å treffe på sånne tidspunkter. Og gratulerer med ny bil da!
bizzy Skrevet 11. august 2003 Forfatter #92 Skrevet 11. august 2003 Dag 19, pp 5 Ahh, livet er herlig :D Har hatt en langhelg på motorsykkel og kost oss masse med svingete fjelloverganger sammen med svigerfamilien (12stk totalt). Har kost oss masse med god mat og mye kjøring og selvfølgelig godt selskap :D Var jo utrolig heldige med været også, rundt 30grader og sol hele turen - blir jo ganske varmt da i fullt kjøreutstyr - har angret på at jeg kjøpte sort et par ganger i helgen Tusen takk for hilsener Jolie, Furstina og Matahari, veldig koselig å komme på nett igjen etter helgen og se at det har vært aktivitet i dagboken :D Det kan nok hende at det lønte seg å kjøpe eltester ja :oops: Fikk jo positivt utslag nesten en hel uke etter antatt el :oops: Så nå har jeg forsjøvet forventet ikm fra dag 26 til dag 30, dersom jeg har 14 dager mellom el og ikm, noe jeg ikke vet, men dersom det ikke klaffer denne gang vil jeg jo få en pekepinn til neste periode Er fryktelig spent på ikm denne gangen, har jo (nesten) garantert truffet el, og det rare er at denne måneden har jeg ikke fått ømme bryster :o Har jo hatt det de siste ukene før ikm ellers.. Men det er jo bare å smøre seg med tolmodighet.... lettere sagt enn gjort!
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2003 #93 Skrevet 11. august 2003 *Tenke, tenke, tenke...* Du pleier å ha 25 dagers syklus. Jeg skjønner det slik av innlegget ditt at du hadde EL på dag 16. Hvis vi sier at du har hatt EL på dag 16 hver eneste syklus, så har du en lutealfase på 10 dager. Det er jo slettes ikke uvanlig!!! Jeg har på 11 dager, helt normalt. Så jeg tror ikke nødvendigvis du trenger forskyve ikm'en din altså. Oi, så spennende da!!!
jolie Skrevet 11. august 2003 #94 Skrevet 11. august 2003 Vel.. jeg vet hvor dine ømme bryster har havnet - hos meg! Har hatt så vondt i puppene siden forrige onsdag eller noe. Verst når jeg tar av meg BH'en på kveldene, OG sove på magen er et mareritt, men jeg må.. Kan ikke skjønne dette, for jeg pleier ikke å ha det. Kanskje bare et par dager før mensen, men det er jo ikke før til helga. Rare kroppen min.. Hva slags motorsykkel kjører dere? Evt sykler i flertall da.. Har ikke lappen selv, så jeg sitter på med kjæresten. Og sykkelklær er jo en evig pine. Sambo kjøpte sykkel i fjor høst, og da var det salg på klær. Jeg passer ikke inn i str S el M (som var alt de hadde igjen av dameklær), så det ble herreklær. Aaaltfor store i utgangspunktet + litt til. Så når jeg går er knepadsene (eller hva det heter) på legga. Ok når jeg sitter altså. Og armene på jakken er 10-15 cm for lange. Men hjelmen er tøff da! Og hva slags bli kjøpte dere? Krysser fingrene for at det ikke blir noen mens på noen av oss i nærmeste framtid! :D
bizzy Skrevet 12. august 2003 Forfatter #95 Skrevet 12. august 2003 Tusen takk for hjelp Matahari Litt greit med hjelp til å tolke sykluser!!! Da venter jeg spent på IKM til mandag jeg da Beklager at du har tatt over mine ømme bryster Jolie - unner ingen det! Kjenner til følelsen av at de skal dette av når man tar av bh'en. Pleier å holde de fast når jeg er nødt til å gå i trapper, ser sikkert veldig bra ut Nå hørtes de jo ut som om jeg har de kjempe puppene, men det er nok ikke tilfelle - pleier bare å føles slik til tider :blunke: Har nok ikke sykkel-lappen helt ennå jeg heller, men har tatt kjøretimer og har øvelseskjørt endel med mannen Vi har ikke egen sykkel, men sigers har tre så vi får låne svigerfar sin BMW R1100RS :D Ikke å forakte! Selv er jeg avhengig av å kjøre mye mindre sykkel, når ikke ned Så når vi vinner i lotto da skal jeg få min helt egen Ducati Monster!!! *drømme drømme* Bilen vi kjøpte er en utrolig artig liten sak!!! Reiste egentlig til butikken for å kjøpe en Peugeot 307stv., men da vi tittet litt rundt i butikken forelsket jeg meg helt i en Peugeot 206stv. så da ble det den i stedet! Har en litt mer sportslig image enn hva 307'en har, den er liksom litt mer gubbete (håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå..) Så det ble en mindre bil en planlagt, men vi kommer til å trives bedre med den enn vi ville gjort med den andre! Her er en link så du kan se bilen
coda Skrevet 12. august 2003 #96 Skrevet 12. august 2003 Grattis med ny bil! Jeg og vil, er lei av at bilene faller fra hverandre hver tredje måned... Så ut som en snerten bil! Krysser mange fingre for mandag...det blir spennede! Litt for lenge å vente, synes nå jeg da. Det innebærer vel at du også synes det er litt lenge? Skal bli spennende å se om ny dag og andre nygravide har smitteeffekt. I så tilfelle gir jeg deg ansvar for å komme innom boken min for å smitte videre!
bizzy Skrevet 13. august 2003 Forfatter #97 Skrevet 13. august 2003 Dag 21 (av 26), pp 5 Takk for gratulasjonene Coda! Synes bilen er snerten sjøl også! Hadde jo egentlig bestemt oss for en annen bil, men så fikk vi tilfeldigvis øye på den typen vi har kjøpt hos forhandleren og da var det ikke tvil Litt av en måte å svi vekk "noen få" tusenlapper :o Er litt skummelt fremdeles, liker ikke å bruke så masse penger. Hadde egentlig aldri trodd at vi skulle kjøpe helt ny bil, har alltid pratet på at når vi skulle kjøpe skikkelig bil, ja da skulle vi kjøpe en ett til to års gammel bil Jaja ting forandrer seg visst :blunke: Tror nok at jeg fortjener det sorte beltet i shopping jeg delte ut til meg selv sist jeg tok med meg bankkortet på bytur.... Tok det visst med meg i går også så på to dager nå har jeg kommet hjem med 2 bukser og 2 t-shorter fra Benetton og 1 shorts, 1 t-shorte og 1 genser fra Jean Paul Femme til meg selv, og mannen har handlet 1 boss bukse og 1 linbukse fra benetton - JEG ELSKER SALG!!!! Bare så synd at bankkontoen ikke er like happy Så i dag har jeg bestemt at jeg ikke har tillatelse til å bevege meg nermere sentrum enn 1km!! Og har kun dispansasjon til å stikke innom matbutikken å handle middag på vei hjem! Må stramme inn litt nå, er jo fremdeles noen dager igjen til lønning Av tegn på evnt graviditet så har jeg faktisk absolutt ingen Ikke om jeg kjenner skikkelig godt etter heller. Kroppen har oppført seg helt annerledes enn de tidligere prøveperiodene, har jo ikke engang hatt pms plager - det pleier jeg jo ha plenty av Skal jo ikke klage på at de er vekke, for El vet jeg jo at jeg har hatt. Får nok heller smøre meg med tolmodighet og vente på mandagen! Håper at tanta kjenner sin besøkstid og holder seg vekke i allefall 9mnd! Og at jeg endelig skal få bruk for Clearblue testen mannen skulle kjøpe i dag!
lillen Skrevet 13. august 2003 #98 Skrevet 13. august 2003 Hei Bizzy! Takk for at du kommer og kjefter litt inni boka mi; jeg har sendt regla videre til tanta mi! Tror hun har bestemt seg for å komme - en siste tur - om noen dager, jeg bare føler det... :cry: Må vel gratulere med bilkjøp jeg også! Var fin den ja...er den gul også? Svart belte i shopping, har du nok ja... Så fint å være flink i en sport som er så morsom! Er kjempespendt på hva som skjer over helga... Men synes det er litt tidlig å kjøpe test idag; eller er du en av de flinke, som klarer å la den ligge i skuffen frem til ikm?? Føler på meg at du er gravid denne gangen...for alle blir jo det! Det er virkelig en blå bølge, og virkelig meningen at du skal surfe på den! Lillen
bizzy Skrevet 14. august 2003 Forfatter #99 Skrevet 14. august 2003 *Prøver febrilsk å komme meg opp på den blå bølgen! Vil surfe jeg og!"
bizzy Skrevet 14. august 2003 Forfatter #100 Skrevet 14. august 2003 Æsj :evil: Det klaffet nok ikke denne gangen heller Nå har jeg fått mensmurringer i magen og stiv korsrygg så da kommer vel tanta på veldig uønsket besøk etter helgen, eller før. Det værste er jo at jeg hadde skikkelige forhåpninger denne gangen siden kroppen er så annerledes enn vanlig At jeg ikke lærer!
Fremhevede innlegg