bizzy Skrevet 4. november 2005 Forfatter #2421 Skrevet 4. november 2005 Lisemor: Deilig å ikke stresse lenger ja, men syns fremdeles det er litt småtrist at jeg ikke får fullammet, men Jørgen har det fint og det er det som teller!! Klips: Jørgen vil nok helst ha melk på 37 grader ja Ferdigblandet nan er sikkert toppers litt senere når temperaturen ikke lenger er så viktig.. Meta: Godt forslag!!! Må skaffe meg en slik nan porsjonsboks-greie Litt irritert nå... Laget nytt bilde klar for avatarbruk, fjerner det gamle og laster opp nytt, men det er det gamle som kommer opp :klø: Får prøve igjen litt senere kanskje.. Jørgen sover søtt i vognbagen sin, i allefall for øyeblikket.. Mye magestyr og lite avslappning de siste dagene, så nå skal jeg velte over på sofaen og hvile øynene litt, eller kanskje ikke... Noen våknet visst. Hadde vært deilig om han kunne hatt litt lengre dupper enn 30 min en gang i blandt
Fibonacci Skrevet 4. november 2005 #2422 Skrevet 4. november 2005 Hei Bizzy! Det finnes sånne termobeholdere til flasker som holder veldig bra på temperaturen! Fra Avent mener jeg det er. Så fin avatar du har fått deg... så skjønn han er! Kos dere videre!
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. november 2005 #2423 Skrevet 5. november 2005 Å, så skjønn han er, lille Jørgen! Gleder meg sånn til å møte ham en vakker dag! Du virker litt mer optimistisk nå, vennen, det er bra! God helg!
Gjest Mayamor Skrevet 7. november 2005 #2424 Skrevet 7. november 2005 Nydelig liten sjarmør... Er ikke så mye på nett om dagen, men har du lyst på formiddagsbesøk av Andreas og mamman...? Det er helt greit om du ikke orker altså... For Andreas er nok "litt" mer vilter enn din lille prins... Evt treffes på en lekeplass el. Cafè er nok ikke tingen... Har bare så lyst å se deg og lille Jørgen... Klem fra Mayamor
Gjest Hulderjenta Skrevet 11. november 2005 #2425 Skrevet 11. november 2005 Kos deg på østlandstur! Gleder meg til desember!
bizzy Skrevet 15. november 2005 Forfatter #2426 Skrevet 15. november 2005 Lenge siden jeg ha skrevet her inne nå Dagene flyr for tiden får ikke gjort noe av det jeg planlegger Jørgen har hatt endel magevondt og sovet lite, men det ser ut til å ha bedret seg nå.. Håper det fortsetter slik!! *bank i bordet* La Traviata: Ikke sant, jeg og mannen syns selvfølgelig at han er verdens nydeligste Blir nok shopping av termoholder ja Hulderjenta x2: Den værste skuffelsen over at ammingen ikke fungerer har gitt seg, er fremdeles sårt og trist, men har innsett at det er bedre å gjøre det som fungerer enn å stresse med ammingen som bare ble et slit både for meg og Jørgen. Koselig at det er flere enn meg og familien som syns han er nydelig Storkoste oss på østlandet!! Mayamor: Han sjarmerer mamman og pappan og resten av familien i senk ja Besøk av Andreas og mamman hadde vært kjempekoselig altså Denne uken er det fullt opp med helsestasjon, jobb-besøk og annet besøk, men ellers er det bare å si i fra når det passer for dere Vi reiste med fly til oslo sammen med mannen Onsdag formiddag, han skulle på annengangs jobbintervju, mens jeg og Jørgen ble hentet av mamma på flyplassen og dro til Gjøvik. Vi dro direkte til den stolte Oldemormor som ikke engang hadde tid til å hilse på meg Helt oppslukt av Jørgen gitt, og han har virkelig skjønthvordan man skal behandle damene! Store smil og tindrende øyne *smelt* Torsdag hadde vi med oss den stolte bestemor og oldemormor på handletur, så da ble det nye klær til storsjarmøren! To strikkejakker i str 62.. Lillegutt er blitt stor jo Torsdag kveld var vi på middag hos oldebestemor, hvor Jørgen på ny satte på storsjarmen , før vi (mamma, pappa, jeg og Jørgen) dro til Oslo for å bo hos Søster M og typen. Søster L og kusine Theoline kom også til Oslo for å treffe oss! Utrolig morsomt, Theoline er jo hele tre dager eldre enn Jørgen, og helt nydelig hun også Men det er helt umulig å se at de to er i slekt!! Men så er det ikke mye søskenlikhet hos meg og L heller Jørgen er en kraftig liten plugg, mens theoline er liten og nett. Jørgen så kjempestor ut ved siden av kusina si, mye større hode og veldig mye bredere kroppsbygning Min lille koseklump Vi hadde en flott dag i byen, frokost på Bagel&Juice, masse butikktrasking, take-away Caffelatte i store krus og dim sum middag på Taste of China til kvelden!!!! Lørdag var mamma og søster M barnevakt og jeg og mannen lånte mamma og pappas bil og dro på husjakt til Arendal. Rart å reise vekk fra Jørgen, men vi koste oss med musikk på bilturen, kafebesøk og jakt på fine boområder. Men savnet veldig da, både godt og litt vondt, veldig godt å kjenne hvor mye det lille mennesket faktisk betyr og hvor amputert familien føltes uten ham Så den store nyheten: MANNEN FIKK DRØMMEJOBBEN Så nå flytter vi til sørlandet Ikke helt Oslo slik som planlagt, men litt sørlandsidyll er jo ikke å forakte Dessuten så er det nærmere familien og reisen hjem blir enklere uten å måtte ta hensyn til hvilke fjelloverganger som er åpne! Veldig rart også... gruer meg til å gi slipp på leiligheten vi har lagt så mye jobb i, og er så fornøyde med. Grugleder meg til å starte helt på nytt et ukjent sted uten noe som helst kontaktnett.. Men det ordner seg nok! Dette ble et rotete innlegg... Har skjedd så masse siden jeg skrev sist, og med endel avbrytelser innimellom ble det godt og rotete :tunge:
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. november 2005 #2427 Skrevet 15. november 2005 Kjekt å se du har vært innom igejn, Bizzy! Skjønenr godt at dagene er travle! Men her skriver man når man har lyst! Gratulerer med drømmejobb til mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir nok rart å flytte på seg ja, både å selge leiligheten og kjøpe nytt.. For det skal dere kanskje? Eller leie/leie ut til å begynne med? Vet alt om å havne på et sted uten kontaktnett og jeg lker det ikke så godt, men det er nå meg da Ting går seg til, man blir kjent, og man trives etter hvert. Og som du sier så er det mye lettere å komme seg hjemover til Gjøvik også. Og det er jo kjempepositivt! Så jeg sier igjen gratulerer jeg, sånne forandringer kan være veldig bra også! Når skal dere på flyttefot da, lenge til? Ha en fin kveld!
bizzy Skrevet 17. november 2005 Forfatter #2428 Skrevet 17. november 2005 Takk takk Huldra Blir veldig rart å selge etter å ha bodd her i snart 8 år.. Er så fornøyd med området og leiligheten, samt har jo et veldig godt forhold til naboene.. blir litt tungt å skulle starte helt på nytt på et sted vi ikke kjenner noe til. Men det ordner seg nok, er bare i slike situasjoner jeg skulle ønske at jeg ikke var så innmari beskjeden og forsiktig Må ta meg selv i nakken der! Mannen skal begynne i den nye jobben i begynnelsen av februar så det blir flytting på nyåret. Så får vi starte jakten på et nytt drømmehjem, både gleder og gruer meg, har litt høye forventninger og krav, og det vi har sett til salgs i området har ikke vært helt det vi kan tenke oss Greit at vi fint kan male og fikse litt, men helst minst mulig nå som vi har Jørgen Dessuten så føler jeg meg liksom litt ferdig med sparkling, pussing, gulvlegging osv. Er jo endelig ferdige her, frister ikke å starte helt på nytt... Var på seksukers kontroll med Jørgen i dag, og han er blitt stooor jo!! 4845gram og 57cm, men da strakk de han ikke helt ut for det hadde han nemlig ikke tenkt å tillate! Skulle nemlig ha knærne oppunder haka han, basta! Ellers så alt helt supert ut og han smilte og pratet til alle som så på han, og var superblid hele tiden så lenge han slapp å ha på seg masse klær.. Gjør ingenting at vi fryser så vi hakker gommer, det er jo sååå deilig uten klær. Ble ikke bare pittelitt sint da vi måtte kle på han igjen Gruer meg litt til min 6 ukers kontroll neste torsdag.. jeg er nemlig ikke like glad i å ligge halvveis naken i gynekologstolen.. Har bestillt barnevakt også... Mamma kommer å passer Jørgen fra 10 til 11 desember da vi skal vekk med jobben på julebord. Blir tøft, men sikkert også kjempekoselig selv om jeg kommer til å savne skatten min Mamma kommer torsdag og blir til mandag så da får vi kost oss litt sammen vi tre også, gleder meg masse Har liksom blitt litt ekstra langt til mamma nå etter at vi har blitt foreldre, har alltid hatt et flott forhold til foreldrene mine og har savnet nærheten hele tiden vi har bodd så langt unna, men det har blitt tyngre på et vis nå. Savner mamman min jeg
meta Skrevet 17. november 2005 #2429 Skrevet 17. november 2005 Så utrolig kjekt at mannen fikk jobben. Ikke noen stor overraskelse, men moro var det absolutt Endelig er drømmejobben i boks Også er det jo kjekt på sørlandet da. Sommer i skjærgården er ikke å forakte Hmm.. Kanskje vi må ta turen innom dere til sommeren. Hehe Så stor og fin Jørgen har blitt da Lange gutten!! Lurer på hvor han har det fra Kanskje du har lyst på besøk en dag? Av bare meg.. Litt roligere det gitt en hel bølingen.. Skravle litt og titte på vesle skatten..
bizzy Skrevet 17. november 2005 Forfatter #2430 Skrevet 17. november 2005 Så stor og fin Jørgen har blitt da Lange gutten!! Lurer på hvor han har det fra ← Ikke meg i allefall Kanskje du har lyst på besøk en dag? Av bare meg.. Litt roligere det gitt en hel bølingen.. Skravle litt og titte på vesle skatten.. ← Vil veldig gjerne ha besøk Besøk til sommeren med skjærgårdsidyll er jo ikke å forakte, vi har nemlig planer om å muligens skaffe oss en liten båt også Må jo benytte seg av sørlandsidyllen og mulighetene lavere bokostnader gir
tyttebæret Skrevet 17. november 2005 #2431 Skrevet 17. november 2005 Heldiggris som skal til sørlandet! Jeg savner sørlandet skikkelig! Jeg anbefaler dere å titte etter bolig i Kolbjørnsvik og på Hisøy. Det er ikke alt for langt til sentrum - og veldig idyllisk. Absolutt nydligste badestrand i området er Storesand/Randvika i Fevik. Kafetips, kultur og annet - bare spør!! - og som sagt: Heldiggris!!
bizzy Skrevet 18. november 2005 Forfatter #2433 Skrevet 18. november 2005 Hva med besøk på mandag? ← Jaaaa!!!! Tyttebæret: Skal nok benytte meg av lokalkunskapene dine ja, for vi kjenner ikke til området Har tittet på en bolig på hisøy, men den lå lite barnevennlig til.. Men var veldig idyllisk da! Gleder meg til å komme til sørlandet, og har plutselig gått opp for meg at begynnelsen av februar kommer skremmende fort I dag har jeg vært på jobben og vist frem Jørgen.. var jo virkelig på tide, men har ikke orket tidligere Men det gikk jo knirkefritt, Jørgen var en engel og sjarmerte, selv om mannfolka var rimelig nervøse da de ble tvunget til å holde... Et lite sukk og de prøvde desperat å bli kvitt ham Fikk oppdatert meg på all sladder og forandringer, og må innrømme at jeg er litt glad for at jeg ikke skal tilbake.. Savner ikke akkurat jobben. Mannen er på jubileumsfest med jobben i Grieghallen så nå skal jeg bestille meg pizza Sliten etter dag med masse som har skjedd og det var ikke mye spennende og enkelt i kjøkkenskapet Dvs. ingenting som kunne kastes i den nye mikroen eller ovnen og bare vente til er ferdig.. Egentlig kjenner jeg at jeg burde tatt en halvtime på øyet, men nå hadde jeg lyst til å oppdatere meg litt skikkelig her inne mens Jørgen tar en liten blund Tror han er helt utslitt etter jobb-visning, bare håper han ikke ødelegger for nattesøvnen Han har forresten fptt det for seg at det er supermorro å ligge på magen og løfte hodet Ligge på ryggen og se seg rundt? Å nei, det er ikke noe serlig, da må i såfall mamma leke med meg å lage rare lyder altså! Men får jeg lov til å ligge på magen da koser jeg meg og hodet løftes og virrer til jeg blir så sliten at jeg sovner Men nå våkner han visst så det ble ikke lange turen på kg alikevel.. Jaja, sjefen kaller GOD HELG!!!!
ny dag Skrevet 19. november 2005 #2434 Skrevet 19. november 2005 Heisann bizzy. Gratulerer med flott jobb til Mannen. Det var vel flott å endelig få en avklaring på jobb og hvor dere nå skal flytte. Håper dere finner et flott sted. Du får "krype ut av skallet" og bli en kjempesosial-jente Selvom du sier at de er beskjeden - så er det jo ingen som vet det der dere kommer. Så da kan du være slik du ønsker - altså mer utadvendt. Hvis det er det du vil selvfølgelig. Men kan fortelle at det ikke alltid er så bra å være utadvendt heller - men, det kan vi snakke om en dag vi treffes For jeg håper jo at vi kan seest snart/før jul og ihvertfall før dere flytter. Jeg har selvfølgelig veldig lyst til å se lille, store Jørgen. Jeg kommer til meta på torsdag neste uke - kanskje dere kommer da også. Og gynok.-besøket tidligere den dagen kommer til å gå veldig fint. Så lenge du ikke kjenner noe ubehag nå så er jo alt i orden. Men litt ubehagelig er det selvsagt. Men fort gjort og så er det da deilig med alt som er overstått, ikke sant? Håper dere får en fin helg videre. Klem herfra
Ionaa Skrevet 20. november 2005 #2435 Skrevet 20. november 2005 Gratulerer til mannen med drømmejobben !!! Så morro da! Jeg syns Arendal virket som en kjempetrivelig by (med enda triveligere huspriser) da min svoger giftet seg der i sommer. Vi tok en liten uke ferie der og bodde i min svigerinnes grantantes kjellerleilighet, i nabohuset til min svigerinnes foreldre. Og det var såååå koselig der, så mannen og jeg gikk og kikka hos eiendomsmeglere Var et par ting jeg savna bare...som bortskjemt "stoby-beboer". Gleder meg til å treffe deg på torsdag, dersom du kommer
~Capricorn~ Skrevet 21. november 2005 #2436 Skrevet 21. november 2005 Ville bare inn å si at avataren er kjempefin. Jørgen er så søt
bizzy Skrevet 21. november 2005 Forfatter #2437 Skrevet 21. november 2005 Ny dag: Utrolig deilig med avklaring på jobb for mannen, men litt trist at det er så langt utenfor oslo, men stillingen er som skapt for han. Skulle tro de har tatt hovedoppgaven hans og laget stillingen etter den så han gleder seg til å starte Finnes faktisk ikke lignende prosjekter i norge, og kun et par i europa, ganske snevert interessefelt kan man si Pleier å gjøre så godt jeg kan når jeg ikke kjenner noen sier til meg selv at neida, du er ikke beskjeden... men ikke alltid det hjelper alikevel Kommer til Meta på kvelden og Jørgen blir selvfølgelig med, har jo ganske lyst til å vise han frem Ioona: Mannen takker Arendal virker veldig koselig og jeg gleder meg, men skulle jo ønske at jobben var i oslo da.. Savner storbyen, men det er jo nermer og har jo gjesterom i uranienborgveien så da kan jeg benytte meg av storbyen litt oftere enn nå!! Bergen har liksom aldri helt dekket storby-behovet.. Greit som midlertidig substitutt, men ikke nok for meg.. Blir koselig å treffe bergensgjengen på torsdag Vi har endelig fått litt strukturerte dager virker det som.. eller jeg trodde det helt til i kveld Jørgen har fått kveldsstellet mellom 22 og 23 og deretter kveldsmåltidet og sovnet søtt mellom rundt kl. 23, men ikke i dag nei... Nå prøver mannen å få han til å sove, men jeg mistenker at mannen sovner og Jørgen titter blid og fornøyd rundt seg De er nå søte da - gutta mine I dag har jeg hatt besøk av Meta, kjempekoselig!!!! Deilig å møte andre mennesker også.. Det meste av vår omgangskrets har vært venner vi har truffet via studier, og nå etter snart 8 år i bergen tynnes det veldig i rekkene, samme skjer i nabolaget.. Folk får barn nummer to og tre og flytter til større boliger, og noen skiller seg og flytter av den grunn. Holder jo kontakten, men de fleste spres over hele landet og da er det ikke bare å stikke bort på en kaffekopp Ønsket derfor å gå i barselgruppe i håp om å kanskje treffe andre fra området å gå turer og slarve litt med, men første gruppe er 19 januar og vips da skal vi jo flytte i løpet av et par uker. Men jeg har det jo egentlig helt topp og Jørgen er jo verdens beste og vi koser oss med fremgangen og den stadig økende kontakten Jobber litt psykisk med meg selv, bør jo flytte dagboken, evnt. starte en ny.. Men har jo vært her inne så utrolig lenge at det faktisk er en litt vanskelig tanke
bizzy Skrevet 21. november 2005 Forfatter #2438 Skrevet 21. november 2005 Oj, der var det ny hilsen!!! Tusen takk for skryt av gutten Capri Varmer morshjertet det at andre også syns han er søt
bizzy Skrevet 21. november 2005 Forfatter #2439 Skrevet 21. november 2005 Og så måtte jeg jo legge inn ny avatar Hadde jo håpet på et smilebilde, men smile det gjør vi ikke når kameraet er i nærheten Så da ble det pratebilde i stedet for det kan vi gjøre selv om kameraet er i nærheten.. Litt trist for han har jo selvfølgelig verdens nydeligste smil, er bare vanskelig å få dokumentert det
Gjest Hulderjenta Skrevet 22. november 2005 #2440 Skrevet 22. november 2005 Kjempefin avatar! Nydelig fjes på han herlige go'e sønnen din, helt til å spise opp! De har barselgrupper i Arendal også, vennen! Tror det vil gå veldig fint! Blir sikkert tøft i starten, men kanskje det går lettere enn du tror? Og så har du jo oss på kG! Vi følger med over alt vet du! Det har jeg trøstet meg med masse i ensomme stunder i Elverum... Synes det er dumt at dere flytter fra Bergen jeg... Men så har jo vi flyttet også, men det er fremdeles uvisst for hvor lenge. Har lyst tilbake så fort vi har sjans, men det ser dårlig ut i følge fagplanen til de ulike skolene hjemme i Bergen. Men ingenting er avgjort før sambo har fått avslag på søknadene da... Har lyst å ha kontakt med deg uansett hvor vi og dere havner jeg, selv om dere bor der og vi bor her... Liker deg veldig godt og har ikke lyst at du skal forsvinne ut i det blå! Nå ble jeg sentimental her! Men jeg mener hvert ord!
Fremhevede innlegg