bizzy Skrevet 22. august 2003 Forfatter #123 Skrevet 22. august 2003 Dag 31 :o Joda, det er nok fremdeles mulighet til å hoppe :blunke: :evil: tanta :evil: har ikke dukket opp ennå, og for å følge rådet til Lillen, har jeg låst døren og avtalt kafebesøk etter jobb med M. Så da skal det nok bli litt vanskeligere å finne meg Skulle jo vært flink å oppdatert dere litt tidligere i dag, men dagen i dag har vært en smule hektisk på jobben. Så nå er jo dagen plutselig snart over :D Gleder meg til kafebesøk det er alltid koselig :D Også hjelper det at jeg får noe annet å tenke på God Helg alle sammen! Setter kjempestor pris på at dere er her å hopper litt for meg Coda og Lillen :D Gleder mer enn dere aner :D *Klemmer*
-hild Skrevet 24. august 2003 #125 Skrevet 24. august 2003 Hei! Jeg er ikke så flink til å hoppe, men jeg er veldig god på å krysser fingre og tær osv.. så jeg krysser i vei, og håper at dette går veien! lykke til :-) klem
hanni Skrevet 24. august 2003 #126 Skrevet 24. august 2003 Hei bizzy. Dette er spennende. Takk for hilsen i dagboka mi. Lange sykluser er kjedelig, det vet jeg alt om. Men jeg håper at dette kan bety noe annet :D Fortell hvordan det går da. Og lykkelykke til... Klemmer fra hanni
bizzy Skrevet 25. august 2003 Forfatter #127 Skrevet 25. august 2003 Dag 3, pp 6 Til tross for så mange gode ønsker og "hjelp" av dere her inne så ble det ikke klaff denne gangen. Har jo også fått bevist at jeg har ganske så uregelmessige sykluser. Tror kanskje jeg har lutealfase på 16 dager, for den skal vel være stabil +- 1 dag?? Så ved hjelp av eggløsningstester som jeg i dag skal kjøpe et nytt lager av :blunke: så burde jeg jo klare å beregne ikm ganske ok Tusen takk for all hopping, kryssing og omtanke!!!!!! Setter stor pris på det *Klem*
coda Skrevet 27. august 2003 #128 Skrevet 27. august 2003 Lover å komme tilbake med mer hopping neste gang det blir aktuelt! Det var kjedelig at det ikke klaffet denne gangen heller. Da får vi følge en periode til, dersom du har en normal syklus neste gang. Jeg fikk nemlig mensen i går. Får se det positive i det, vet du! (Selv om jeg faktisk heller skulle ønske at du fikk positiv test). Lykke til med prøvingen i alle fall!
lillen Skrevet 27. august 2003 #129 Skrevet 27. august 2003 Æsj...! Tar følge med dere jeg også, selv om dere sikkert får ikm før meg...! Bedre lykke neste gang
Furstina Skrevet 27. august 2003 #130 Skrevet 27. august 2003 Nähä Jag som trodde det klaffat för er denna gång. Jag hade en bra feeling... Bättre lycka nästa period. Kos dere med prøvningen
hanni Skrevet 27. august 2003 #131 Skrevet 27. august 2003 Lykke til denne perioden, bizzy! Håper det lykkes nå. At du har en viss peil på lutealfasen må jo være bra. Det stemmer jo at den er stabil, det er den dumme perioden før EL som er ustabil visst. Prøver å finne ut av syklusen min selv nå. Vanskelige greier, gitt. Jeg krysser fingre for at det klaffer denne måneden både for meg og deg. :enig_animasjon: Klemmer fra Hanni
bizzy Skrevet 29. august 2003 Forfatter #132 Skrevet 29. august 2003 Dag7, pp6 Takk for hilsener alle sammen!!! Da er det bare å brette opp armene å starte produksjonen igjen Har holdt meg borte fra KG et par dager nå, ble ganske så skuffet da tanta kom, men nå er det gått over :blunke: Tanta er dratt for denne gang og hun er ikke velkommen tilbake på lengelenge! Vi er nå inne i 6 prøveperiode, rart å tenke på at jeg hadde snart vært mamma dersom det hadde klaffet på første forsøk :o Nå har mannen vært å kjøpt nye el-tester,har jo hatt el. på alt fra dag 10 til 17 så vi (jeg i allefall) syns det er greit å bruke de så ser vi jo i allefall hvilken dag jeg har el, og har jo funnet ut (tror jeg har skjønt det nå ) at jeg har en lutealfase på 16dager så da kan vi jo også regne ut ikm utifra el. Har jo ikke helt stabile sykluser :x
lillen Skrevet 29. august 2003 #133 Skrevet 29. august 2003 Hei og hopp! Tusen takk fro kryssing i dagboka mi! Det er din tur også nå... Jeg vet ikke om jeg har så lyst til å dele de barnene jeg allerede har laget med deg (kan risikere at det ikke blir igjen noen på meg selv vettu!). Du får nesten lage dine egne...er vel ikke no problem det vel!? Å være bråkesint er kjempesmart det, ja! De er lettlurte de mannfolka... Synes du er veldig flink med å kjenne syklusen din, Bizzy! Skulle ønske jeg hadde det like lett... Nå er jeg på dag 12, så vi slår følge en stund da...helt til mensen ikke dukker opp! Ha dæ bort ditt spøkels! Lillen
bizzy Skrevet 3. september 2003 Forfatter #134 Skrevet 3. september 2003 Dag 12, pp 6 Hei og hopp! Har vært litt sint og sur og lei de siste dagene, så for å ikke få så alfor mye sure oppstøt i dagboken har jeg holdt meg vekke Miljøet på jobben har forverret seg drastisk så jeg har blitt giddalaus og oppgitt, som om det skulle hjelpe :-? Så nå har jeg tatt meg selv i naken og bestemt meg for at det er jo ikke noe vits i å la seg dra ned på de andres nivå :fy: Skal prøve så godt jeg klarer å være effektiv og blid :D Ellers har det ikke skjedd så innmari masse med tanke på prøvingen, vi slapper mer av (tror jeg)! Greit at du ikke vil dele lillen!! Vi skal nok klare å lage noen helt for oss selv til slutt vi også, jobber i allefall med saken :blunke:
meta Skrevet 4. september 2003 #135 Skrevet 4. september 2003 Hei på du vennen!! Får vel hoppe litt hos deg jeg da siden jeg lovte det :hoppe: :hoppe: Oi, nå blir jeg sprek!! Har hørt at det er smart å være sprek når man får barn, så da får jeg hoppe litt til bare for sikkerhetsskyld :hoppe: :hoppe: Sånn. Virka det nå??
Hermione Skrevet 5. september 2003 #136 Skrevet 5. september 2003 Hei Bizzy! Fant ut det var på tide å sjekke ståa hos deg no! Er aleine på kontoret i dag, så eg tillater meg å bruke litt til på KG . Håpar det klaffar for deg denne månaden! Hadde vore kjekt å ha nokon andre her i Bergen å vere gravid ilag med! Mayamor og Magnhild er jo snart ferdig med å vere gravid. Skammar meg nesten over å ha blitt gravid med ein gang når eg ser at andre slit med å få det til. Det verste er at eg ikkje er så overlykkelig som eg trudde eg kom til å bli heller. Blei litt for fort gravid i forhold til jobbsituasjon og sånt. Men eg kjem nok til å bli overlykkelig når eg får tenkt meg litt om :D Lykkefølelsen hadde sikkert komt tidligare viss eg hadde prøvd ei stund før det klaffa. Så den følelsen kan iallefall du sjå fram til!
bizzy Skrevet 8. september 2003 Forfatter #137 Skrevet 8. september 2003 Hei igjen! Takk for koselige hilsener Meta og Hermione!! Hadde el Torsdag forrige uke, så IKM denne måneden er fredag 19! Dagen før vi reiser til italia!! Håper på koselige nyheter før avreise!! Ellers har det skjedd mye den siste uken! Torsdag fikk vi vite at forsikringsselskapet kommer og river badet vårt i dag :o En uke før planlagt så Fredag gikk med til å skaffe et sted å bo de neste to ukene Siden familien bor på andre siden av fjellene har vi leid oss inn på leilighetshotell, ikke lett å finne steder å bo når man ønsker å ha med seg to søte snille kattepuser! Men det ordnet seg så Lørdag og Søndag brukte vi til å gjøre istand huset for storinnrykk av arbeidskarer, samt flytte oss til vårt nye hjem de neste to ukene. Puhh! Får se på det som et avbrekk i hverdagen, nå bor vi i allefall litt nermere byen (gangavstand) så vi kan henge litt der når veggene kommer krypende mot oss i den lille leiligheten vi leier :blunke:
meta Skrevet 8. september 2003 #138 Skrevet 8. september 2003 Og så MÅ dere jo komme på besøk til oss :D Cafetur er også koselig!
bizzy Skrevet 8. september 2003 Forfatter #139 Skrevet 8. september 2003 Takk for invitasjonen Meta, kommer plutselig på besøk!! Helt alvorlig; det hadde vært kjempekoselig, tar med meg mannen og kommer jeg !!! Litt artig opplevelse i dag, har noe helt villt mye "leamus" i nedre høyre del av magen, magen hopper og riste, ser ut som om jeg sitter å flekser muskler Ser unektelig ganske teit ut!
Eliza Skrevet 8. september 2003 #140 Skrevet 8. september 2003 Hei Bizzy, og takk for hilsener i dagboka mi! Du hadde helt rett - det å gifte seg var en helt fantastisk opplevelse, og foreløpig den mest minnerike dagen i livet mitt. Det tar sin tid å "komme ned igjen" etter å ha vært så høyt oppe følelsesmessig en hel dag. Men nå har vi omsider kommet inn i hverdagsrutinene igjen (og det er litt godt det også). Håper dere lykkes med den lille spiren snart, til tross for litt ustabile boforhold... Man må vel bare prøve å slappe av, så skjer det sikkert før eller siden! Vi er bare i vår 2. prøveperiode, jeg er på dag 6 i dag. Så det er enda noen dager før vi skal sette inn "nådestøtet" Vi får krysse fingrene for hverandre - kanskje vi lykkes denne gangen?
Fremhevede innlegg