Shanka Skrevet 8. februar 2008 #221 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei folkesn! I dag har jeg ikke trent noenting.. Bare vært på skolen og holdt foredrag. Trente heller psyken min litt gitt I kveld skal jeg lage hjemmelaget pizza med pepperoni, drikke cola og kanskje spise litt snop. Jeg synes man skal unne seg litt godt jeg da når man har trent bra denne uken:) Dessuten skal samober og jeg på skitur i morra. Vi skal gå fra Frognerseteren til Sogsvann. Så jeg har egentlig ingen dårlig samvittighet for at jeg skjeier ut på fredag og lørdager.. Hehe:) tror ikke jeg hadde taklet og bare spist sunt, sunt, sunt døgner rundt, året rundt.. Åssen går det med deree da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 8. februar 2008 halloisen folkens! Jeg er i noe bedre form og går alt etter planen er det trening imorgen! Satt her istad og holdt på å dø av lysten på sjokolade. Jeg stod mellom påskeegget i skapet eller bare en liten sjokoladebit. Samvittigheten tok overhånd og jeg endte opp med bare denne ene bittelille biten. Og det hjalp! bare denne biten stoppet suget! Første gang dette har skjedd på disse ukene, så er ikke krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 8. februar 2008 #223 Del Skrevet 8. februar 2008 Ukas siste spinningtime unnagjort..deilig ..Er foreløpig bare på spinn1, men kommer vel etterhvert til å gå over på spinn2... Go helg folkens:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 8. februar 2008 #224 Del Skrevet 8. februar 2008 Ukas siste spinningtime unnagjort..deilig ..Er foreløpig bare på spinn1, men kommer vel etterhvert til å gå over på spinn2... Go helg folkens:) Du er nok på spinning 2 raskere enn du tror. Du kan jo prøve en spinning 2-time for å se hvordan det er. I dag har jeg blir forkjølet, noe som forklarer hvorfor jeg ikke hadde en god treningsdag i går. Ligger i senga og tusler litt rundt og snyter meg hele tiden. Jeg synes synd på med selv om har spist masse sjokolade (som egentlig ikke smakte så godt som tidligere). Har null dårlig samvittighet. Håper på å bli bedre snart. Jeg hadde halveis planlagt å svømme litt i helga, men tror nok ikke det blir noe av. Heldigvis har jeg trent fire ganger denne uka, så er ikke krise, men håper jeg er bedre til neste uke slik at jeg får trent litt da... God helg til alle sammen! Dere har vært kjempeflinke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 9. februar 2008 #225 Del Skrevet 9. februar 2008 Hadde fridag fra treningen i går jeg, og i dag er det helligdagen! vi kan gjøre litt som vi vil i dag. Skal ha fri i kveld og, etter 5 dager med trening på rad så er det kanskje en liten fordel! Det blir nok noen sjokoladebiter i kveld <3 gleder meg til kosen. Og gleder meg til å se min kjære igjen på tirsdag, håper han ser forskjell etter 2 uker med sunt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 9. februar 2008 #226 Del Skrevet 9. februar 2008 Han ser helt sikkert at du har blitt mer fast i fisken Har vært syk hele uken, og dermed ikke rørt meg noen ting! Kom meg ut i går, og gikk til en venninne, så det ble noen skritt. Men tenkte å kose meg i sofaen i helgen også, men godteri og skiskyting. Så får jeg begynne 'på nytt' på mandag igjen :D Ha en flott lørdag alle sammen, med god mat og kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 9. februar 2008 #227 Del Skrevet 9. februar 2008 Nu skal jeg ut på skitur med min samboer: Frognerseteren- Sognsvann. Det er ce 1 mil. Gleder meg! tror det blir en fin tur i dette flotte været og en morsom treningsøkt (er faktisk ikke så god på ski i nedoverbakker) Ha en fin kveld jenter! Og husk- det er lov å kose seg litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #228 Del Skrevet 9. februar 2008 Næmmen, her vart det lite liv gitt! Men det er jo helg, og lørdag! Idag har jeg unna meg en litt bedre middag, og bittelitt sjokolade og et glass brus. Er uansett bedre enn en hel pose potetgull, en hel sjokolade og en flaske brus! Også har jeg trent!! Eller rørt litt på meg hjemme da...Jeg skrudde opp volumet på musikken og danset og hoppet i vei i 20 min. Jeg ble god og svett. Også var det noen bevegelser for magen og rumpa mi... Et lite råd folkens, som jeg leste idag, og som jeg testet ut..For rumpa og bakside lår: legg overkroppen oppe feks et bord eller annet og løft bena strake opp og ned Det tar på gitt;) Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #229 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg har begynt å spise havregrøt til frokost. men dette inneholder mye kcal (365 per 100 g). Trodde i utgangspunktet dette var sunt. men da bidrar frokosten veldig til høyt kaloriintak. Burde jeg heller spise 2 skiver grovbrød (229 kcal per 100 g)? Er litt usikker på dette om det er ok å spise brød eller ikke.. Er avhengig av å ha noe som metter til frokost. For jeg blir veldig fort sulten igjen, og skal prøve å ikke spise noe mer etter frokost, før 3 timer senere. Litt vanskelig hvis magen begynner å romle under forelesning. Hva spiser dere til frokost? Hvor mye? Og til lunsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 10. februar 2008 #230 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg spiser havregrøt til frokost, mer enn 100 gr, mye mer.. men jeg spiser salat og kjøtt til lunsj og salat og kjøtt til middag. kanskje salat til mellommåltid(de har veldig gode salater her). For meg er den frokosten en viktig kickstart på dagen. Jeg trener heller litt på kvelden hvis jeg føler at jeg må legge av mer kalorier. Men det er bare på følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 10. februar 2008 #231 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg har begynt å spise havregrøt til frokost. men dette inneholder mye kcal (365 per 100 g). Trodde i utgangspunktet dette var sunt. men da bidrar frokosten veldig til høyt kaloriintak. Dette er vel kaloriinnholdet i tørre havregryn og ikke ferdig grøt. Du bruker mye mindre gryn for å lage grøt til 1 person. Tror en prosjon havregrøt er ca 40 gram tørre gryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. februar 2008 #232 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg har begynt å spise havregrøt til frokost. men dette inneholder mye kcal (365 per 100 g). Trodde i utgangspunktet dette var sunt. men da bidrar frokosten veldig til høyt kaloriintak. Burde jeg heller spise 2 skiver grovbrød (229 kcal per 100 g)? Er litt usikker på dette om det er ok å spise brød eller ikke.. Er avhengig av å ha noe som metter til frokost. For jeg blir veldig fort sulten igjen, og skal prøve å ikke spise noe mer etter frokost, før 3 timer senere. Litt vanskelig hvis magen begynner å romle under forelesning. Hva spiser dere til frokost? Hvor mye? Og til lunsj Ikke stress med at det er en del kalorier i havregryn. Du spiser ikke 100 gram hver eneste morgen. Og det er veldig veldig sunt. Og det er ok å spise brød, og ok å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #233 Del Skrevet 10. februar 2008 jeg måler opp 1,5 dl havregryn og blander med 3 dl vann. hver morgen jo.. så det kan ikke være kun 40 g?? sikkert over 100 gram jo. har ikke vekt, så får ikke veid det.. vil kaloriene kokes bort? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. februar 2008 #234 Del Skrevet 10. februar 2008 1.5 dl havregryn = 60 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. februar 2008 #235 Del Skrevet 10. februar 2008 Og nei. Kaloriene kokes ikke bort, hvis du ser bort fra at du kan koke bort alkoholkalorier i sauser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #236 Del Skrevet 10. februar 2008 60 gram? tuuusen takk! Dette gjorde kaloriinntaket myye mindre så flott å få hjelp her. takk så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 10. februar 2008 #237 Del Skrevet 10. februar 2008 En liten digital kjøkkenvekt er verdt sin vekt i gull, og er ikke spesielt dyrt heller. En lur investering når man skal gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cataliina Skrevet 10. februar 2008 #238 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har skeiet ut i hele helgen. Gikk relativt greit på fredag, spiste masse sunn frukt, men hoff så kjøpte jo kjæresten inn massevis med smågodt, potetgull og stratos og sånne freia-påskeegg og jeg klarte ikke holde meg unna. =( Men, jeg trener iallfall. Men nå er det SUPERstress for meg fremover, så får ikke trent før på torsdag. Æsj. Dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirre Skrevet 11. februar 2008 #239 Del Skrevet 11. februar 2008 Hadde en fin fin treningsøkt i går, skal ha en fin fin en i kveld og. Nå har jeg holdt på i to uker! de magiske 2 treningsukene.. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #240 Del Skrevet 11. februar 2008 JA nå er vi godt i gang. Har skeiet litt ut i helgen jeg og. Ikke mye godteri, men lite mer middag enn vanlig. Endte opp med kylling og pommes frites i går. Tok ikke så mye pommes frites men litt ble det. Dårlig samvittighet ja...... Får se om jeg får skviset inn litt trening idag:) Ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå