Jump to content
treningsjenta

Vår "kom iform" side. Her skal det gis råd, oppdateres og vi SKAL KLARE Å KOMME I FORM TIL SOMMEREN

Recommended Posts

mari

jeg lurte på det samme.. i følge den skal jeg klare godt over 100 kg om 6 uker, noe som kunne vært en interesant utfording, men vet ikke helt om jeg hadde klart å følge det. Får bli etter sommeren, da kan jeg nok klare å følge den planen bedre.

Vil gjerne høre mer fra deg Bolledeig om hvordan RYP funker i praksis.

Fortsetter under...

Allimac

Gratulerer med 20 cm ;) Knallbra!

God helg folkens!

Essie_

Hei!

Jeg lurer på om det er plass til en til i denne tråden her..?

Jeg begynte å trene for 8 mnd siden, har trent regelmessig siden dette. Jeg merker at jeg har blitt sterkere og fått bedre kondis av dette, men jeg tviler på at jeg har gått ned noe - noe jeg gjerne skulle ha gjort. Jeg tror at grunnen til dette er at jeg ikke har vært motivert til å spise riktig.

Motivasjonen er dessverre ikke på topp nå heller, men det skal jeg prøve å gjøre noe med! Har akkurat meldt meg på mitt første Grete Roede-kurs (begynner om en uke), og har troen på at det passer for meg. Vil tro at motivasjonen vil komme med kurset og kanskje noen kg i minus.. Kjenner også at jeg blir litt motivert av å lese i denne tråden - dere er kjempeflinke!

Guest Venetia

Jeg har ikke trent på en måned (huff), men idag presset jeg meg endelig til 45 svært slitsomme og svette minutter, hurra ^^

Her om dagen veide jeg meg, varierer melom 52-53 kg, skal ned til 48.

Edited by Venetia

Guest Gjest_Elise_*

Hvor høy er du Venetia?

Annonse

AnAnAss

fikk litt panikk når jeg veide meg i dag, har lagt på meg 3 kg på bare ett par måneder, så jeg vil ha av de så fort som mulig igjen.

var godt i gang og sånn med å spise sunnere og begrense snacks og sånn, men i dag spiste jeg take awai kinamat (pepperbiff, noen som viet ca hvor mangen ckal det er i en sån porsjon) så jeg ble stappmett.

derfor jogga jeg 45 min, eller sprang kanskje, med skikkelig høy intensitet (sån svetten rant og pulsen slo skikkelig ja). har jeg da fått vekk de ekstra kaloriene jeg spiste i dag?? (om ikke vert i kaloriunderskudd, men hverfall ikke så mye overskudd??)

Lissi

Jeg har gått ned 4,2 kg siden februar og er strålende fornøyd. 4 uker til ferie og den skal bli langt hyggeligere nå som bikinishapen er bedre;)

Tror stoffskiftemedisinen er begynt å få kroppen i gang igjen.

Allimac

Gratulerer Lissi33, så flink du er:)

I morgen begynner jeg for fult, ikke noe godteri på en god stund :)

Lissi
Gratulerer Lissi33, så flink du er:)

I morgen begynner jeg for fult, ikke noe godteri på en god stund :)

¨

Takktakk, det er herlig;)

Lykke til!!

Allimac

har alle gitt opp? :(

Grønt blad
har alle gitt opp? :(

Jeg har ikke gitt opp. Jeg har fortsatt mange kilo som skal vekk, men jeg har strammet opp og blitt mindre, selv om vekta alt i alt har stått ganske stille. Jeg er også i god form nå:)

mari

jeg har ikke gitt opp :D men gikk i ryggen da jeg trente tirsdag, så det har vært en rolig uke på rivieraen, uten de vanlige løpeturen.. men skal ta en rolig økt i morgen, med styrketrening av armer, noe som forhåpentligvis går greit for ryggen min!

Annonse

Annikken

Jeg er i "nøytral", siste innspurt på utdannelsen. Så jeg prøver å slenge inn en trening her og der, og ikke overspise, men det blir litt lite trening og litt dårligere mat for tida. Blir mer trening i sommer! Jeg stresser ikke med det så lenge jeg prøver å ha en ikke alt for usunn livsstil gjennomsnittlig i året.

janne84

heia...

har ikke gitt opp, men like før :ler:

Spurte i dag på treningsenter jeg gikk om de kunne sette opp en treningsplan til meg, vil ha bort magen!!! Og da sa hun som satt bak disken at hun kunne anbefale lavkarbo dietten, noen som har vært bort i det? og er det noe man bør gå på?

Zaphirre

Det er vel bare å kutte ut alle raske karbohydrater. Noe jeg har gjort. Funker fint det!

Jeg har heller ikke gitt opp. Hatt to uker med intens styrketrening, kommet fram til at jeg har trent i 3 måneder nå, og musklene begynner å vises. Men er litt redd for å bli for svær, selv om jeg vet det ikke er mulig. Nå ligger det jo fett utpå musklene, hadde det ikke gjort det så hadde det ikke vært så ille. Føler vekta har stått på stedet hvil. Men nå framover skal jeg daffe ned litt før sommeren. Øke kondisjonstreningen. 3 måneder er ikke lenge når jeg brukte 3 år på å legge det på meg :)

heia...

har ikke gitt opp, men like før :ler:

Spurte i dag på treningsenter jeg gikk om de kunne sette opp en treningsplan til meg, vil ha bort magen!!! Og da sa hun som satt bak disken at hun kunne anbefale lavkarbo dietten, noen som har vært bort i det? og er det noe man bør gå på?

Allimac

Så flinke vi er :) Stå på, sommeren nærmer seg!