iap Skrevet 29. januar 2008 #1 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Ja nå er det ikkje lenge til dagen er der. Så det var på tide å få lagt ei bryllupsdagbok. (ikkje så veldig flink til sånt, men prøve) Det var i på nyttårsafta i 2006 ringen dukte opp å spørsmåle kom..weeee...me sa det kun til den nermaste familien....så me hadde ei lito gulerot for oss sjølv den dagen..heilt til søstera mi slapp nyheten til venner seint på natta...men då hadde me allerede vert i skyene lenge... Endret 14. april 2008 av iap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Detta begynne jo bra. Glømte å legga inn lista over ting som må / har ordna. (feit skrift ordna, vanleg skrift ikkje ordna) Kirke - me hører til i samme kirke så det var ikkje så vanskeleg er bestilt Lokale - det er kun 1 lokale som er stort nok Kjole - fann eg etter møkje prøving Sko - fann sko Smykke - skal ha mamma sitt smykke Underklær Dress - brudgomen paste ikkje sjakett. Så det blei vanleg dress, som han var veldig fornøyd med... Sko - han fekk seg nye sko til eit bryllup me var i til jul så han ville bruka dei samme Mansjett knappar? Fotograf - har bestilt..skal avtala nermare når det dagen nerme seg Invitasjonar - ferdige Framside sanghefte - ferdige Bordkort - dei er under produksjon Bordpynt - har kjøpt noko av det som trengs, men mangle ein del Meny - har funne hovedrett, men slite med forett å dessert Kokk - i orden Servitørar - har fått 5 av 11 Ringar - er i orden det eg har fått gjort er å bestilt meg ein dag på spa noken dagar før bryllupe..glede meg.... Endret 14. april 2008 av iap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. januar 2008 #3 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer med forestående bryllup!! Det skal bli spennende å følge deg gjennom forberedelsene!! Har du bilde av kjolen du har valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jacayl Skrevet 29. januar 2008 #4 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer med det kommende bryllupet! :D Bare såvidt over 4 mnd igjen nå. Skal dere ha mange gjester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2008 #5 Del Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye med det forestående bryllupet!! Det skal bli gøy å følge dere Og hvis du har bilde av kjolen, så vil jeg gjerne se Hvor kommer du fra? Akkurat som om jeg kjente igjen dialekten litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) eg har dessverre ikkje bilde av kjolen....men an er fin..kan prøva å forklara..an er kvit i chifon (vett kje heilt korleis det skrives) stoff med litt perler på, ska ha på noken breie stropper der det også er litt perler. det er slep på an..blei veist ikkje så bra forklaring..trur det var eit norsk merke..i alle fall så hadde ei den på amor i haugesund... er vist ikkje så flink til den delen der..hehe... Endret 30. januar 2008 av iap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 29. januar 2008 oi...glømte vist å svara på alle spørsmålo... ballerina... er i fra sunnhordaland... jacayl.... blir nok ein del gjester ja.det er 46 stk berre på mi sida. me tar med søskenbarn og. for det er sånn ca berre 5 av dei som eg ikkje har sånn kjempe god kontakt med, men det har litt med at dei er fra 7 - 14 år. slekto hans er vel rondt 30...pluss venner då så kom me vist opp i 110 stk...me skal ha alle til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 29. januar 2008 #8 Del Skrevet 29. januar 2008 ballerina... er i fra sunnhordaland... Var det jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 30. januar 2008 skikkeleg dårleg dag i dag...har komt til å tenka på alt så eg må gjer.det begynne jo å minka kraftig på tida til å gjer ting på..også er det litt frustrerande når me ikkje har fått kokk og noken til å spela endå...Det hjelper heller ikkje så møkje når eg ikkje vett om eg har forlovar eller ei..blir ikkje så møkje hjelp å få av forlåvar då liksom....men men...det går seg vel te... gift blir me nå for kjørka har me jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 2. februar 2008 jippi.... eg har funne servietter nå gjelder det å finna firkanta lys....har klart for meg korleis borda skal sjå ut.....skal ikkje ha vanlege oppsattsar, men grønne planter i firkanta kvite urner i 2 forskjellege høyder. så kommer lys på kvite fat med grønn sand. skal også ha noko streng med perler å hekla hjerter på...sikkert litt vanskeleg å sjå for seg..ser i alle fall bra ut i hovudet mitt.. på småborda skal det ver 2 lys å streng med hekla hjerter å perler på i mellom og litt surra rundt lysa... også har eg funne meg middagservice eg har lyst på...spørst berre kva sambo seier då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. februar 2008 #11 Del Skrevet 2. februar 2008 jippi.... eg har funne servietter nå gjelder det å finna firkanta lys....har klart for meg korleis borda skal sjå ut.....skal ikkje ha vanlege oppsattsar, men grønne planter i firkanta kvite urner i 2 forskjellege høyder. så kommer lys på kvite fat med grønn sand. skal også ha noko streng med perler å hekla hjerter på...sikkert litt vanskeleg å sjå for seg..ser i alle fall bra ut i hovudet mitt.. på småborda skal det ver 2 lys å streng med hekla hjerter å perler på i mellom og litt surra rundt lysa... også har eg funne meg middagservice eg har lyst på...spørst berre kva sambo seier då... :juhu: :juhu: :juhu: Synes du er flink jeg! Det går jo virkelig framover! Men er enig i at det er frustrerende å ikke ha det "viktigste" på plass liksom.. Har fortsatt ikke fått tak i musikk vi heller, men har flere alternativer å spørre. *sparke sambo bak, som har tatt på seg oppgaven* Serviettene mine skal jeg hente på posten i dag Gleder meg til å se dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) :banantroll: jippi....då er eg ferdig med å laga framsida på invitasjonane...litt lei av å skjera firkantar nå...har også fått tid til å laga noken hjerter som skal vær i blomstene så skal stå på middagsbordet....må vel sei at eg hadde ein effektiv søndag...så etter på var det berre til å setta igang å hekla hjerter igjen.... når det gjelder kokk så slite me fremdeles med å finna noken ...pappa har spurt ei men hu ville ikkje men hu sa nå at hu sko tenka på det...men har ikkje heilt tru på det.....har berre 1 te eg kan spør...håpe nå ein av di tar det på seg... sambo har fremdeles ikkje funne noken til å spela...trur han er litt lei av at eg mase nå..men me må jo få det gjort.... har forresten funne sko og i helga.... Endret 4. februar 2008 av iap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) jippi...nå har eg fått kokk..eller bør vel sei kokkar..skal ha 2 stk til å ver på kjøkkenet.. har fått gjort litt sio sist eg har vore inn på her...ser det er ei lito stond sio...invitasjonane er klar til å senda ut..har begynt å tenka på kor mången kaker å kva sort kaker eg skal ha..desse er dei eg har komt fram til ennå: 3 etasjes marsipan kaka - laga bunn å fylla dei sjølv..tante pynte dei fløytekaka - tante t snickerskaka - svigermor langpanne sjokolade kaka - tante l gulekaka - onkel a gulerotkaka - tante e ostakaka - tante n 2 stk pavlova - skal laga krem å sånt sjølv så ska svigerrinna mi pynta dei verdenbeste - tante m firkløverkaka - tante a lefser - besto kråtakaker - eg kransakaka - svigermor tar gjerne i mot tips til fleire kakar...har tenkt 15 stk uten om bryllupskako..så mangle noken. har også fått i samen menyen: forrett - blomkålsuppa..det like ikkje eg, men gjore kompromiss med det at det er noko av det besta sambo får.. hovedrett- røyktsvinakam med valdorfsalat og grønnsaker..skal ha vanli poteter for eg tåle ikkje fløytegratinerte.. dessert - himalagd karamellpudding..farmor har tatt på seg oppgavo med å laga dei..skal og ha iskaka for dei som ikkje ikkje liker karamellpudding nattmat - spekemat og flatbrød..kanskje noken salatar. har fått i hus all pynt til middagsborda..mangle berre dukar til småborda, men dei vente me på skal bli på salg igjen..(noko dei gjer snart)..må også finna ut noko lurt som kan dela av ein stor sal litt...sånn at det blir litt kosligare har fått 1 til å stå i baren mangle berre han sist...ellers i baren har me kjøpt ein liten del av det me trenge...tar med oss noken ekstra flasker kvar gong me er på pole..oi..det hørtes ut som om me e der kvar veka. er nå ikkje det då men..her er lista over kor møkje eg trur me trenge: 10 cognac - har 6 der av noken liter flasker 8 sprit - har 6 der av noken liter flasker 4 bacardi razz - har 1 på 1 liter 4 jegermeister 7 baileys 2 whiskey 2 donkar kvitvin - til baren 2 donkar rødvin - til baren 20 kassar øl til både baren og middagsbordet 19 flasker champange - velkomst drink 19 kvit vin forrett 37 rød vin hovedrett ellers sånn store ting me mangle er noken til å spela..men det sko sambo sjå om han fekk tak i denna heljo...kryssa fingrane for det... har begynt å kjøpa inn andre små ting som kan stå ei stond også.... Blomster har eg også bestilt til middagsborda, brudabukett, knapphullsblomst og ein bukett som skal ver ein mindre versjon av brudabuketten som skal ver sjå mamma... Frisør: har også bestilt frisør til meg på dagen og prøvetime..sambo skal og til frisøren så den og er bestil... Endret 14. april 2008 av iap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2008 #14 Del Skrevet 21. februar 2008 Sniker litt innom jeg Ikke lenge igjen til du skal gifte deg SÅ SPENNENDE Er du i rute med alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 21. februar 2008 snik i vei... tja..i ruta vett eg nå ikkje heilt..men har fått gjort ein del...begynna å ha ein plan på det mesta...men har ennå ikkje sendt inn papirer te folkeregisteret...må kanskje gjer det snart...må få avklart forlovar føste og då....ting tar litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 21. februar 2008 #16 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Så spennende! Forlover hadde jeg heldigvis bestemt meg for lenge før jeg i det hele tatt ble fridd til. Endret 21. februar 2008 av Noli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2008 #17 Del Skrevet 21. februar 2008 snik i vei... tja..i ruta vett eg nå ikkje heilt..men har fått gjort ein del...begynna å ha ein plan på det mesta...men har ennå ikkje sendt inn papirer te folkeregisteret...må kanskje gjer det snart...må få avklart forlovar føste og då....ting tar litt tid... Hvor får man tak i de papirene? Er det bare de papirene man må fylle ut med tanke på hele bryluppet?? Jeg har ikke satt meg inn i det enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. februar 2008 #18 Del Skrevet 21. februar 2008 Her har jeg ikke vært før.. så får begynne med å gratulere med det fremtidige bryllup! Ser ut som om du har full kontroll på situasjonen, men så er det jo ikke så lenge igjen heller!! også fikk jeg plutselig lyst på kaker etter å ha sett lista di... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iap Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor får man tak i de papirene? Er det bare de papirene man må fylle ut med tanke på hele bryluppet?? Jeg har ikke satt meg inn i det enda... trur det er forlovererklæring og den andre så eg ikkje huske navne på....eg vett ikkje om noken fleire papirer...så håpa det ikkje er det... når det gjelder forlovar så har eg spurt 1 og hu sa hu ville...men for 1 måne sio ca så var det ikkje sikkert at hu var i lande den dagen..det vett hu ikkje...historien er den at hu har ein type fra uganda, som er der nere ennå. og dei har ei datter på 4 månar snart 5. å han har ikkje fått visum ennå, men jobbe vist me saken...så er hu begynt å bli litt lei av å venta så då lure hu på å reisa ner å venta der nere i staden for..derfor er forlovaren ikkje heilt avklart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2008 #20 Del Skrevet 21. februar 2008 hmm... :klø: Da burde d kansje finne en back-up forlover da? og heller ha henne som noe annet viktig i bryluppet itilfelle hun er i landet da... det er jo dumt å sende inn hennes navn også er hun plutselig ikke der... Jegv ville funnet noen andre da uansett hvor sårt det hadde blitt for både meg og forloveren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå