Gjest Bloom Skrevet 16. februar 2008 #121 Del Skrevet 16. februar 2008 Herregud som noen av de jentene kjefter på Amin! Er det mulig.. Jeg håper Hugo vinner tvekampen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. februar 2008 #122 Del Skrevet 16. februar 2008 Tror Christian velger han sønnen jeg, husker ikke hva han heter. For han er den eneste han kanskje har en sjans mot.. Jeg trodde også han kom til å velge sønnen. Men skjønner på en måte at han valgte Hugo, for jeg tror han er den eneste av guttene som ville gitt han en "fair" kamp. Litt godt å være kvitt Christian, men hadde også være greit å bli kvitt Hugo.. Tror han kommer til å vinne hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 #123 Del Skrevet 16. februar 2008 HVEM VANT????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. februar 2008 #124 Del Skrevet 16. februar 2008 Hugo vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 #125 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvilken gren valgte han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 16. februar 2008 #126 Del Skrevet 16. februar 2008 Han valgte staurbæring - for første gang i Farmens historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 #127 Del Skrevet 16. februar 2008 Tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2008 #128 Del Skrevet 17. februar 2008 Er ingen Hugofan, men en ting skal han ha: Så langt har han vært en ærlig person på Farmen! Han har ikke lurt seg unna, stjålet mat, ødelagt for andre osv.. Har ingen klar favoritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. februar 2008 #129 Del Skrevet 17. februar 2008 Er ingen Hugofan, men en ting skal han ha: Så langt har han vært en ærlig person på Farmen! Han har ikke lurt seg unna, stjålet mat, ødelagt for andre osv.. Har ingen klar favoritt.. Nei det har han ikke, men han er bare den mest uspiselig fyren jeg noen gang har sett eller hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 17. februar 2008 #130 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei det har han ikke, men han er bare den mest uspiselig fyren jeg noen gang har sett eller hørt Ja han er utvilsomt en person som tar mye plass. Men jeg har faktisk ikke sett at han har vært urimelige med noen. Eneste gangen jeg synes han var virkelig uspiselig var da han sa til hun trønderbestemora at han ikke ville ha henne som hjelper. Desto flere ganger har vi jo hørt enkelte av de andre deltagerne SI at de ikke liker han.... Noen som har sett at han har vært ekkel med noen? HVA ER det egentlig med Hugo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. februar 2008 #131 Del Skrevet 17. februar 2008 Problemet med Hugo er vel at han har en veldig arrogant holdning. Han setter seg selv veldig høyt, og kommer med en del uttalelser som ikke faller helt i smak hos mange. Jeg har ingen sterke følelser for han, annet enn at jeg blir litt pinlig berørt hver gang han snakker fin-trøndersk (som trønder selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 17. februar 2008 #132 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg må innrømme at jeg ikke takler Ingunn etter denne uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 17. februar 2008 #133 Del Skrevet 17. februar 2008 Hos meg begynner Silje seile opp som en favoritt. Liker også Amin ganske godt. Og Geir Ove, men han har vi ikke sett så mye til hittil synes jeg. Torkel ser vi svært lite av, og synes ofte moren snakker på vegne av han, men siden det ser ut til at neste episode skal handle om at han har fått god kontakt med Silje så får jeg kanskje et sterke inntrykk av hvem han er som person. Hugo er en fair kar, det skal han ha. Men jeg takler ikke folk som mener de er bedre enn alle andre, derfor kunne han ha godt tapt forrige kamp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 17. februar 2008 #134 Del Skrevet 17. februar 2008 Hugo er en ufordragelig mann! Håper virkelig ikke han vinner! Ingunn syns jeg er kul. Spesielt etter at hun saboterte ukesoppdraget :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. februar 2008 #135 Del Skrevet 18. februar 2008 Lurer på hvem som blir storbonde i kveld. Cristians valg... har en følelse av at han velger en av jentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 18. februar 2008 #136 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg håper litt at han velger Geir Ove som storbonde etter at resten av gjengen satt og la slagplan for hvem som skulle ut forrige episode. Kanskje Geir Ove velger ei jente til førstekjempe? De må i allefall begynne å få ut noen av de jentene som bare er til pynt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 18. februar 2008 #137 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg tror Christian velger Lene, er det ikke hun han har "småspist" med? Også håper jeg og at hun velger en kvinnelig førstekjempe. Enten det eller Hugo....de må prøve å få han ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 18. februar 2008 #138 Del Skrevet 18. februar 2008 Hugo er jo den eneste sammen med Geir ove som fortjener å vinne da, hørte noen rykter om at Ingunn har blitt ferska så hun blir nok førstekjempe, Det samme skjer hver gang på farmen , guttene går ut en etter en, til slutt er det 1gutt igjen sammen med alle jentene, synes synd på den gutten som kommer dit Håper serriøst at hu Catarhina taper, herregud for ei drittkjerring Go go Hugo !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 18. februar 2008 #139 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg likte ikke Hugo i det hele tatt, og jeg synes fortsatt han kan være arrogant og jævlig, men det er sant som flere av dere sier; han har i det minste vært ærlig og stått på og jobbet. Heier på Geir Ove, Amin og Silje nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. februar 2008 #140 Del Skrevet 18. februar 2008 Heier på Geir Ove, Amin og Silje nå jeg. Er disse jeg synes virker mest symptatiske også. Hugo plager meg ikke så fryktelig mye egentlig, synes det er verre med noen av disse klagedamene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå