Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest marihan
Tror Christian velger han sønnen jeg, husker ikke hva han heter. For han er den eneste han kanskje har en sjans mot..

Jeg trodde også han kom til å velge sønnen. Men skjønner på en måte at han valgte Hugo, for jeg tror han er den eneste av guttene som ville gitt han en "fair" kamp.

Litt godt å være kvitt Christian, men hadde også være greit å bli kvitt Hugo.. Tror han kommer til å vinne hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ingen Hugofan, men en ting skal han ha:

Så langt har han vært en ærlig person på Farmen!

Han har ikke lurt seg unna, stjålet mat, ødelagt for andre osv..

Har ingen klar favoritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen Hugofan, men en ting skal han ha:

Så langt har han vært en ærlig person på Farmen!

Han har ikke lurt seg unna, stjålet mat, ødelagt for andre osv..

Har ingen klar favoritt..

Nei det har han ikke, men han er bare den mest uspiselig fyren jeg noen gang har sett eller hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har han ikke, men han er bare den mest uspiselig fyren jeg noen gang har sett eller hørt

Ja han er utvilsomt en person som tar mye plass. Men jeg har faktisk ikke sett at han har vært urimelige med noen. Eneste gangen jeg synes han var virkelig uspiselig var da han sa til hun trønderbestemora at han ikke ville ha henne som hjelper. Desto flere ganger har vi jo hørt enkelte av de andre deltagerne SI at de ikke liker han....

Noen som har sett at han har vært ekkel med noen? HVA ER det egentlig med Hugo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med Hugo er vel at han har en veldig arrogant holdning. Han setter seg selv veldig høyt, og kommer med en del uttalelser som ikke faller helt i smak hos mange. Jeg har ingen sterke følelser for han, annet enn at jeg blir litt pinlig berørt hver gang han snakker fin-trøndersk (som trønder selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg begynner Silje seile opp som en favoritt. Liker også Amin ganske godt. Og Geir Ove, men han har vi ikke sett så mye til hittil synes jeg.

Torkel ser vi svært lite av, og synes ofte moren snakker på vegne av han, men siden det ser ut til at neste episode skal handle om at han har fått god kontakt med Silje så får jeg kanskje et sterke inntrykk av hvem han er som person.

Hugo er en fair kar, det skal han ha. Men jeg takler ikke folk som mener de er bedre enn alle andre, derfor kunne han ha godt tapt forrige kamp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hugo er en ufordragelig mann! Håper virkelig ikke han vinner! Ingunn syns jeg er kul. Spesielt etter at hun saboterte ukesoppdraget :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvem som blir storbonde i kveld.

Cristians valg... har en følelse av at han velger en av jentene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper litt at han velger Geir Ove som storbonde etter at resten av gjengen satt og la slagplan for hvem som skulle ut forrige episode. Kanskje Geir Ove velger ei jente til førstekjempe? De må i allefall begynne å få ut noen av de jentene som bare er til pynt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Christian velger Lene, er det ikke hun han har "småspist" med? Også håper jeg og at hun velger en kvinnelig førstekjempe. Enten det eller Hugo....de må prøve å få han ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*

Hugo er jo den eneste sammen med Geir ove som fortjener å vinne da, hørte noen rykter om at Ingunn har blitt ferska så hun blir nok førstekjempe,

Det samme skjer hver gang på farmen , guttene går ut en etter en, til slutt er det 1gutt igjen sammen med alle jentene, synes synd på den gutten som kommer dit

Håper serriøst at hu Catarhina taper, herregud for ei drittkjerring

Go go Hugo !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke Hugo i det hele tatt, og jeg synes fortsatt han kan være arrogant og jævlig, men det er sant som flere av dere sier; han har i det minste vært ærlig og stått på og jobbet.

Heier på Geir Ove, Amin og Silje nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Geir Ove, Amin og Silje nå jeg.

Er disse jeg synes virker mest symptatiske også. Hugo plager meg ikke så fryktelig mye egentlig, synes det er verre med noen av disse klagedamene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...