Gjest Gjest_maja_* Skrevet 11. februar 2008 #83 Skrevet 11. februar 2008 Å herregud for noen næggete berter i Farmen da.. Hvor kom den klaginga fra liksom.. er vel supersjalu for at de ikke ble valgt som hjelpere de da.. Blir flau på deres vegne..
eximus Skrevet 11. februar 2008 #84 Skrevet 11. februar 2008 Å herregud for noen næggete berter i Farmen da.. Hvor kom den klaginga fra liksom.. er vel supersjalu for at de ikke ble valgt som hjelpere de da.. Blir flau på deres vegne.. Helt enig! Foreløpig var det bare det at han ikke informerte alle med det samme som var dårlig egentlig.... Blei så gla da han sjekka grisen ordentlig på kvelden
Zarabi Skrevet 11. februar 2008 #85 Skrevet 11. februar 2008 Å herregud for noen næggete berter i Farmen da.. Hvor kom den klaginga fra liksom.. er vel supersjalu for at de ikke ble valgt som hjelpere de da.. Blir flau på deres vegne.. helt enig...herre min...er det mulig lissom.. Å hu dærre kjørringa Catharina..hva er det hu er så sint for...Hu har jo vis at hu ikke kan få noe ansvar, tenker på da hu hadde ansvar for dyrene.. å nå vil a lissom ha noe å si på alle deler av alt arbeidet som blir gjort..hva skjer lissom.. Det er ganske klart at hu ikke ønsker å gjøre noe som helt av arbeid...merkelig Utrolig bra av Amin å si at det ikke hjelper å nægge om vondt i en arm, her skal alle bidra..hehehe Så nå kan han christian bare ha det så bra
Zarabi Skrevet 11. februar 2008 #86 Skrevet 11. februar 2008 Helt enig! Foreløpig var det bare det at han ikke informerte alle med det samme som var dårlig egentlig.... syntes ikke hans måte var så dum jeg...tror jeg ville gjort det på samme måte selv. Satt meg ordentlig inn i oppdraget, sånn at jeg kunne svare på spørsmål fra de andre deltagerene. Det ville garantert blitt bråk hvis han ikke kunne svare de...
Gjest Bloom Skrevet 11. februar 2008 #87 Skrevet 11. februar 2008 Ja syns det virker som Amin får mye pes for ingenting.. Syns han er flink jeg
Adonia Skrevet 11. februar 2008 #88 Skrevet 11. februar 2008 helt enig...herre min...er det mulig lissom.. Å hu dærre kjørringa Catharina..hva er det hu er så sint for...Hu har jo vis at hu ikke kan få noe ansvar, tenker på da hu hadde ansvar for dyrene.. å nå vil a lissom ha noe å si på alle deler av alt arbeidet som blir gjort..hva skjer lissom.. Det er ganske klart at hu ikke ønsker å gjøre noe som helt av arbeid...merkelig Utrolig bra av Amin å si at det ikke hjelper å nægge om vondt i en arm, her skal alle bidra..hehehe Så nå kan han christian bare ha det så bra Helt enig med deg!! Morsomt å se utrykket til Christian da Amin sa det
Zarabi Skrevet 11. februar 2008 #90 Skrevet 11. februar 2008 mmm skikkelig søte grisunger, fikk skikkelig lyst på en kjelegris, selv har jeg bare en sofagris..hihi... ser ut som neste episode blir skikkelig spennende da..hehe..gleder meg skikkelig jeg nå!!
lolita90 Skrevet 11. februar 2008 #91 Skrevet 11. februar 2008 jeg også.... tror jeg joiner denne Farmen tråden jeg
Gjest marihan Skrevet 11. februar 2008 #92 Skrevet 11. februar 2008 jeg også.... tror jeg joiner denne Farmen tråden jeg Gjør det Tror neste episode blir veldig spennende!!
lolita90 Skrevet 11. februar 2008 #93 Skrevet 11. februar 2008 gangske sikker på at den blir spennende ja... må vente helt til onsdag
sommerglede Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #94 Skrevet 11. februar 2008 se der ja... endelig ble amin storbonde... og de derresutre hønene er bare misunnelige på hjelperne..
astra11 Skrevet 12. februar 2008 #95 Skrevet 12. februar 2008 Favoritten;..rettere sagt, min mann på farmen har faktisk blitt Hugo. Digger han mere og mere jeg. Han er både kul og harry på samme gang. Han er glad i å skryte av seg selv, men skal ha for at han faktisk er sånn noenlunde like flink, som det han selv mener. Ellers ser jeg vel ganske mange andre sider med Hugo også, både på + & - Amin synes jeg er veldig sympatisk også. Muligens får han ekstra ekstra ++ av meg, også fordi jeg husker, tror det var 2 sesongen, en annen innvandrer som nærmest grein seg ut av farmen etter en tre-fire dager. Amin virker tvers gjennom, som en sympatisk og arbeidssom kar. Kristian med hånda er en tufs, og stakkarslig, barnslig idiot, og hun trønderkjerringa kan jeg overhodet IKKE fordra. Hun byr meg midt i mot.
treningsjenta Skrevet 12. februar 2008 #96 Skrevet 12. februar 2008 joiner litt her jeg...blitt avhenig av farmen selvom jeg skulle unngå det! Men fort gjort... Jeg liker Amin, voksen fyr til å være 20 år gammel!! Hugo har jeg heller ikke noe særlig imot, men vet ikke helt hvor jeg har han! Enten spiller han et godt spill, eller så er han ærlig. Disse jentene ja, de syter og klager. Men det er vel slik det skal være for å få litt action MEN hva er dette med at noen ikke vil ha dem på gården? Vi ser jo at i morgendagens episode er det noen som kommer å skyter, og hun ene klikker jo totalt og begynner å løpe etter og skal ta vedkommende. Er dette skuespill? Hva skjer???? Hvem kan dette være? De kan jo ikke akkurta måtte forlate farmen*??
lolita90 Skrevet 12. februar 2008 #97 Skrevet 12. februar 2008 jeg tror at de som syter kommer til å ryke ut først, hvis de ikke gir seg med all sytinga... men gleder meg til episoden på onsdag... håper jeg får sett den da... er hjemme fra østfoldmesterskapet veldig sent på kvelden
MarianneE Skrevet 13. februar 2008 #98 Skrevet 13. februar 2008 Søøøøte grisungene da!! Helt OK at Amin ble storbonde. Liker han, jeg. Men, er det noen som vet noe om disse "intrengerene" som kommer og lager f.skap på gården? Har liksom ikke helt fått med meg det der.
sommerglede Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #99 Skrevet 13. februar 2008 må si jeg ble skuffa over ingunn. tenk å sabotere ukesoppdrage.. det synest jeg er å gå litt for langt... jeg hadde hun som nummer 2 på favoritt lista. men må si hun røk kraftig ned nå ja... heia amin.... heia amin
Zarabi Skrevet 13. februar 2008 #100 Skrevet 13. februar 2008 må si jeg ble skuffa over ingunn. tenk å sabotere ukesoppdrage.. det synest jeg er å gå litt for langt... jeg hadde hun som nummer 2 på favoritt lista. men må si hun røk kraftig ned nå ja... heia amin.... heia amin skikkelig skuffa over Ingunn jeg å...Amin og hu er en av de få jeg liker der inne..Tror jeg har fått litt sansen for hu Silje også..å hu som hadde grisungen under genseren, Bortsett fra at hu vil drive Farmen som om det var en barnehage. Hu er jo Førskolelærer..ligger sikkert noe der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå