Gjest joje Skrevet 13. februar 2008 #101 Del Skrevet 13. februar 2008 Var det Ingunn som hadde tatt karven? Det var jo ikke snilt. Hvem var det som ble valgt til førstekjempe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. februar 2008 #102 Del Skrevet 13. februar 2008 Helt enig, ble skuffa over Ingunn jeg også! Hadde aldri i verden tenkt at hun kunne finne på å være så sleip at hun skulle spolere ukesoppdraget, og stå å juge de andre rett opp i trynet! Liker også Geir Ove godt jeg, han virker som en skikkelig ålreit fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 13. februar 2008 #103 Del Skrevet 13. februar 2008 Var det Ingunn som hadde tatt karven? Det var jo ikke snilt. Hvem var det som ble valgt til førstekjempe da? Christian ble valgt idag :-D Det var heelt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 13. februar 2008 #104 Del Skrevet 13. februar 2008 Christian ble valgt idag :-D Det var heelt greit :juhu: Ble han sur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 13. februar 2008 #105 Del Skrevet 13. februar 2008 Christian ble valgt idag :-D Det var heelt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #106 Del Skrevet 13. februar 2008 Synes det var dritt stillig at Ingunn tok karven! Digg, Digg, Digg! Jeg liker ikke Amin. Håper han ryker i neste omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 13. februar 2008 #107 Del Skrevet 13. februar 2008 Hæ? Var det Inngunn som hadde tatt det? Fikk ikke med meg hele episoden.. Viste de at hun tok det, eller sa hun d? Dritbra at Krisian ble valgt som 1. kjempe :-D Men er det sånn at han må velge en gutt, eller kan han ta ei jente og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 13. februar 2008 #108 Del Skrevet 13. februar 2008 Dumt å velge en gutt , blir bare mindre arbeidsstryke på gården nå, selv om han Christian ikke har deltatt så mye så er det jo kjekt med noen skrullinger på gården. Jeg ville ha valgt Catarhina, hun klager verre enn mora mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 13. februar 2008 #109 Del Skrevet 13. februar 2008 Hæ? Var det Inngunn som hadde tatt det? Fikk ikke med meg hele episoden.. Viste de at hun tok det, eller sa hun d? Dette lurer jeg også på! Noen som vet med sikkerhet? Dritbra at Krisian ble valgt som 1. kjempe :-D Men er det sånn at han må velge en gutt, eller kan han ta ei jente og? Han må nok velge en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eximus Skrevet 14. februar 2008 #110 Del Skrevet 14. februar 2008 Det VAR Ingunn som tok karven. Hun fortalte det selv og sa hun boikottet oppdraget fordi hun ikke ville at Amir skulle få kniv. Hun ville klare seg uten så mye mat en uke. Jeg ble veldig overrasket over henne. Trodde ikke hun var sånn, men hun lo selv av at alle oppfattet henne som så pålitelig - og så var hun det stikk motsatte. Jaja, tror jeg skal begynne å heie på Hugo, han er ihvertfall ærlig.......tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #111 Del Skrevet 14. februar 2008 nå heier jeg på amin og silje ingunn fortjener ikke " min stemme" lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #112 Del Skrevet 14. februar 2008 å herregud hun derre catharina går meg på nervene.. UT med henne fortest mulig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. februar 2008 #113 Del Skrevet 15. februar 2008 Så, så... Vi ser bare en liten brøkdel av hver enkelt. Katarina har tabbet seg en gang, men jeg tror ikke hun løy om at hun hadde gitt dyra vann flere ganger, den dagen. Husk at Christian hadde mye å tape, med "handa si" på å bli valgt til førstekjempe, den uken. Så det kan være han krisemaksimerte. Katarina reagerte på kritikken, bedre enn mange av dere gjør her ; ) Christian ble førstekjempe, fordi de vet at han har hatt mye tid til å lese i gårdsboka. Skulle han bli annenkjempe, for eksempel mot Hugo, kan Christian velge "Kunnskap" og dermed ha en mulighet til seier. Ved å la ham bli førstekjempe, tvinges han til å velge en av de andre "kraftkarene" som sannsynligvis vil mose ham med slegga. Bortsett fra kanskje Hugo, som kanskje er enfoldig nok til å velge kunnskap, for å gi ham en "fair" fight. Det er også viktig for dem å få bryte opp mor/sønn-teamet. Hvorfor sånn panikk med den forsvunne karven? Kan de ikke bare tasse ned mot elva eller vannet, og plukke noe selv? Og nødtørke den i et klede over ovnen? Står helt sikkert masse om karveplanten i gårdsboka. (...) Amin synes jeg er veldig sympatisk også. Muligens får han ekstra ekstra ++ av meg, også fordi jeg husker, tror det var 2 sesongen, en annen innvandrer som nærmest grein seg ut av farmen etter en tre-fire dager (...) Hva? Er Amin innvandrer? Får en sterk fornemmelse av at en av deltakerne er en "sabotør" for enten deres "fiender" eller produksjonsseelskapet. Det ligger i kortene at de må komme med en eller annen vri, for ikke å størkne i sitt gamle mønster. Det blir litt for dumt å hate Hugo fordi han er fysisk i stand til å løfte kua, er arbeidssom og tilsynelatende fair. Klart at mange har lyst til å prøve noe for første gang, men som storbonde skulle han sørge for å få oppgavene i havn. Det gjør man ved å la de som er best egnet til en jobb, utføre den. Og så bruke de som ikke kan noe annet enn å gnage og gnure til "skurefiller". Han gjør da i det minste mine til å ta til seg kritikken. Leke seg kan de jo gjøre etter at de tyngste oppgavene er ferdige. Foreløpig ser de ut til å klumpe seg i to leire: De som yter, og de som nyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. februar 2008 #114 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg håper Silje, Ingunn, Unni eller Torkel vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirilltunge Skrevet 16. februar 2008 #115 Del Skrevet 16. februar 2008 Jajaja. Dette var uventet. Ingunn vil ikke at Amin ska få sjangse til å få en finalekniv, hun er jo den første som har fått en slik i denne sesongen. Men jeg syns det så ut som at dem hadde puttet noe oppi den osten? Kan dem klare det likevel? Nå er det på tide at det blir valgt jenter til kampene. Det er flere kandidater på den lista for å si det sånn... Gleder meg til kveldens episode, håper BI fyren ryker ut. Nå får jo ikke han velge gren da så det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2008 #116 Del Skrevet 16. februar 2008 Har ikke helt skjønt dengreia med finalekniven jeg, da. Hvordan fungerer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 16. februar 2008 #117 Del Skrevet 16. februar 2008 Det VAR Ingunn som tok karven. Hun fortalte det selv og sa hun boikottet oppdraget fordi hun ikke ville at Amir skulle få kniv. Hun ville klare seg uten så mye mat en uke. Jeg ble veldig overrasket over henne. Trodde ikke hun var sånn, men hun lo selv av at alle oppfattet henne som så pålitelig - og så var hun det stikk motsatte. Jaja, tror jeg skal begynne å heie på Hugo, han er ihvertfall ærlig.......tror jeg.. Så ufattelig dårlig gjort! Jeg ble så sjokkert over at hun gjorde det. Selv om jeg forstår at det er en setting som er umulig å tenke seg for folk som ikke er der, må det jammen være flaut å se det her på tv i ettertid! Jeg hadde i allefall skammet meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 16. februar 2008 #118 Del Skrevet 16. februar 2008 Får ikke sett Farmen, så det er fint om dere kan komme med et kort referat etter kveldens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 16. februar 2008 #119 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem tror dere blir 2. kjempe i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 16. februar 2008 #120 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvem tror dere blir 2. kjempe i dag? Tror Christian velger han sønnen jeg, husker ikke hva han heter. For han er den eneste han kanskje har en sjans mot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå