Gjest lissi32 Skrevet 24. mars 2008 #821 Del Skrevet 24. mars 2008 Hun driter seg totalt ut. Bare negativt. Hun klarer ikke å motivere gruppen til å klare ukesoppdraget. Å si til mentoren at hele opplegget er for dumt, da lurer jeg på hvorfor hun meldte seg på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grissini Skrevet 24. mars 2008 #822 Del Skrevet 24. mars 2008 Guud, dette må da være en av de fjerneste kranglene noensinne vist på tv! Gud for en dramaqueen hun derre med munndiareen er...Jizes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farmenseer Skrevet 24. mars 2008 #823 Del Skrevet 24. mars 2008 Vondt meg her og vondt meg der. Hadde hun giddet å brukt ryggen sin, så hadde smertene holdt seg vekke. Et voksent menneske som sutrer for alt. orker ikke, gidder ikke,negativ og sipper som en unge. Helt uten ryggrad og ansvar. Hun fremstår som et motbydelig menneske, noe av det verste som har vert på farmen noensinne. ida er heller ikke borte. kan godt tenke meg hun har vert en problemungdom. Eier ikke antenner, oppførsel og anstendig oppførsel. når du oppfører deg slik overfor andre, så får en problemer selv. hun har et språkbruk som en gategutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 24. mars 2008 #824 Del Skrevet 24. mars 2008 Vondt meg her og vondt meg der. Hadde hun giddet å brukt ryggen sin, så hadde smertene holdt seg vekke. Et voksent menneske som sutrer for alt. orker ikke, gidder ikke,negativ og sipper som en unge. Helt uten ryggrad og ansvar. Hun fremstår som et motbydelig menneske, noe av det verste som har vert på farmen noensinne. ida er heller ikke borte. kan godt tenke meg hun har vert en problemungdom. Eier ikke antenner, oppførsel og anstendig oppførsel. når du oppfører deg slik overfor andre, så får en problemer selv. hun har et språkbruk som en gategutt. Ja få storbonden ut,ikke noe sammle på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. mars 2008 #825 Del Skrevet 24. mars 2008 Mentor var herlig da han irritert fortalte Catharina at det var tull med det røde flagget!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 24. mars 2008 #826 Del Skrevet 24. mars 2008 Guud, dette må da være en av de fjerneste kranglene noensinne vist på tv! Gud for en dramaqueen hun derre med munndiareen er...Jizes... For en idiotkrangel Geir Ove kom til Farmen for å vinne, "Anka" kom for å få seg kjæreste og for å ha det koselig :dåne: (virker sånn) Catharina som storbonde må Eren ha valgt kun på djevelskap :klø: Godt farmen er tilbake...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2008 #827 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg får helt vondt av å se på en så tafatt storbonde. Lurer på om ikke Eren valgte det for å skape litt dårlig stemning, ja. Han kan jo ikke seriøst mene at hun fortjener å vinne, iallefall! Og hun nye, Ida, er jo helt utrolig - sabotere enda et ukesoppdrag er jo nesten for teit. Godt å ha noe på TV å hisse seg opp for igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåmobil Skrevet 24. mars 2008 #828 Del Skrevet 24. mars 2008 HVA har skjedd mellom Geir o og ho berta? Hvorfor krangler dem? Og hva var greia med det røde flagget? (jeg har bare sett reklamen på tvn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #829 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg får helt vondt av å se på en så tafatt storbonde. Lurer på om ikke Eren valgte det for å skape litt dårlig stemning, ja. Han kan jo ikke seriøst mene at hun fortjener å vinne, iallefall! Og hun nye, Ida, er jo helt utrolig - sabotere enda et ukesoppdrag er jo nesten for teit. Godt å ha noe på TV å hisse seg opp for igjen tafatt? det var jo et mildt uttrykk da.... skal bli moro å se begrunnelsen hun bruker for å velge 1.kjempe....lite jobbing kansje? hahahah hun er hjelpesløs og ubrukelig. lurer om hun klarer seg ute i samfunnet? som å koke poteter,lage mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2008 #830 Del Skrevet 24. mars 2008 lurer om hun klarer seg ute i samfunnet? som å koke poteter,lage mat? Det finnes jo Fjordland og Peppez Pizza.. Lenge siden folk måtte stå så mye på i hverdagen som folk gjorde i 1908 vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 25. mars 2008 #831 Del Skrevet 25. mars 2008 lurer om hun klarer seg ute i samfunnet? som å koke poteter,lage mat? Tjihi, nå får du jo kjøpt ferdigkokte poteter fra Fjordland (i følge bestefaren min på over 80 år) Tror det også er å få kjøpt ris du bare kan putte i varmt vann også.....kanskje noe "noen" er vant med fra før av! (ref Catha.) NEI, Dette var ille at hu ble valgt - Eren MÅ ha gjort det kun pga. djevelskap.... Når det gjelder krangelen mellom Ha,ha, det må være sånn..... Ann Kristin og Geir Ove må jeg si at jeg rødmet av å høre på når dem kranglet/diskuterte! Noe så meningsløst og bagatellmessig..jeg vet at det er annerledes på Farmen enn ute i det "fri" men alikevell-ærig talt!.Geir O. vil vinne og "Anka" vil pleie forholdet - det blir for dumt der inne Joda, pleie kjærligheten og dill dall "pompen" er fint det, men dette er et TV program som er en komkuranse... Uverdige vinnere av Farmen 2008 er uansett:Catharina og Ida! Føyer meg litt på det andre sier om Torkel nå altså, nå har han fått så mye dritt i media/nettet at jeg også håper at han blir med et stykke til videre....All den dritten han og" a mor" har fått mot seg er forkastelig - om Torkel vinner så jubler jeg IKKE, men sier bare: "javel" ja,ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #832 Del Skrevet 25. mars 2008 synes det er vondt å lese at mange av dere snudde ang Torkel, etter at dere fikk vite at han har vært alvorlig syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 25. mars 2008 #833 Del Skrevet 25. mars 2008 synes det er vondt å lese at mange av dere snudde ang Torkel, etter at dere fikk vite at han har vært alvorlig syk! Vel, jeg har ikke snudd angående Torkel. Jeg mener fortsatt han er en mammadalt, og at moren har gjort/gjør han en stor bjørnetjeneste ved å ikke la gutten bli voksen, det er jo hun som klenger seg på ham. Men det er ikke dermed sagt at jeg er enig i all hetsen mot ham. Mange her inne har reagert på måten moren behandler ham, og jeg kan ikke påstå at de har snudd bare pga de har fått høre at han har hatt kreft. Men det er forskjell på å rynke på nesa over hvordan han og moren oppfører seg, og å lage/være med i hatgrupper mot ham. Tror de aller fleste her inne tar avstand fra slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 25. mars 2008 #834 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) synes det er vondt å lese at mange av dere snudde ang Torkel, etter at dere fikk vite at han har vært alvorlig syk! Hva mener du nå? Jeg har ikke snudd fordi Torkel viste seg å ha vært alvorlig syk! Jeg sier og virkelig mener at dersom han får hatgrupper etter seg på nettet (uavhengig av sykdommen han hadde) så får jeg mer sympati for Torkel enn det jeg hadde før jeg leste om disse idiotiske, meningsløse og forkastelige innlegg om han fra mennesker på enkelte nettsteder! Dét tar jeg virkelig avstand fra! Så dem som prøver å oppnå noe (gudene må vite hva)ved å ha hetsegrupper mot Torkel, må jo skjønne at når de holder på sånn, er det dem det er noe galt med-ikke han som blir hetset med hat fordi han er en "mammadalt" Hadde DU håpet på det Gjest?Merkelig.....det sier en del om deg det... Endret 25. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #835 Del Skrevet 25. mars 2008 Vel, jeg har ikke snudd angående Torkel. jeg tenkte ikke spesielt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. mars 2008 #836 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det Catharina sier i Se og Hør stemmer, så er det alvorlig av TV2. Link 1 Link 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 25. mars 2008 #837 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er uansett ille når folk føler seg mobbet, men hun har jo ikke akkurat vært noen solstråle på Farmen. Og det er i grunn litt rart at hun i det hele tatt meldte seg på en sånt program, og fikk lov å være med hvis hun har så vondt i ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 25. mars 2008 #838 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det Catharina sier i Se og Hør stemmer, så er det alvorlig av TV2. Link 1 Link 2 Ikke bra det der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. mars 2008 #839 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det Catharina sier i Se og Hør stemmer, så er det alvorlig av TV2. Link 1 Link 2 Dumt at hun føler seg mobbet og at TV2 har nektet å vise at deltakerne også snakker positivt om henne. Men hun burde da trekke seg om hun er så dårlig at hun ikke klarer å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #840 Del Skrevet 26. mars 2008 Dumt at hun føler seg mobbet og at TV2 har nektet å vise at deltakerne også snakker positivt om henne. Men hun burde da trekke seg om hun er så dårlig at hun ikke klarer å gjøre noe. Hun sa vel at hun hadde lyst til å dra hjem like før hun ble valgt som storbonde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå