Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 15. mars 2008 #761 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hurra for Torkel! Så nå tok TV2 en ny vri og laget ikke reportasje med taperen i kveldens tvekamp. Uansett så mener jeg at dem ikke trenger å nevne Farmen på God Kveld Norge i det hele tatt jeg i reklamesnutten, hvertfall ikke noen navn før programmet kommer! Endret 15. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #762 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen som vet om neste episode kommer mandag 2.påskedag? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. mars 2008 #763 Del Skrevet 15. mars 2008 24mars er neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #764 Del Skrevet 15. mars 2008 24mars er neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 15. mars 2008 #765 Del Skrevet 15. mars 2008 Fikk et litt annet syn på Torkel da jeg hørte at han har hatt kreft. Synes han er tøff gutt som har gjennomgått så mye vondt. Jeg forstår også det nære forholdet han har fått til moren sin, man kommer ofte nærmere hverandre når sykdommen rammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #766 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis det er sant det jeg hørte om Torkel i dag, så forstår jeg litt hvorfor mor og sønn forholdet er slik. Jeg kan ikke skrive det her, da det garantert blir slettet. hva er det hun vet? har det noe med god kveld norge å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #767 Del Skrevet 16. mars 2008 Fikk et litt annet syn på Torkel da jeg hørte at han har hatt kreft. Synes han er tøff gutt som har gjennomgått så mye vondt. Jeg forstår også det nære forholdet han har fått til moren sin, man kommer ofte nærmere hverandre når sykdommen rammer. Jeg også forstår det, men var han 9 år da han fikk kreft? Klart det fører en nærmere sammen men er det ikke 11 år siden? Han er jo kurert for lenge siden da! Hvorfor dulle så unaturlig med hverandre da? UNNSKYLD ikke meningen å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #768 Del Skrevet 16. mars 2008 Greit at Torkel har hatt det vanskelig opp igjennom årene og at han og Unni har ett tett forhold. Men når de satt på stranden i GodKveldNorge-sendingen og de satt klistra inntil hverandre som ett kjærestepar, da ble jeg kvalm!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 16. mars 2008 #769 Del Skrevet 16. mars 2008 hva slags gren ble det?? jeg fikk ikke sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dult Skrevet 16. mars 2008 #770 Del Skrevet 16. mars 2008 hva slags gren ble det?? jeg fikk ikke sett... Kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #771 Del Skrevet 16. mars 2008 Greit at Torkel har hatt det vanskelig opp igjennom årene og at han og Unni har ett tett forhold. Men når de satt på stranden i GodKveldNorge-sendingen og de satt klistra inntil hverandre som ett kjærestepar, da ble jeg kvalm!! Huff da, stakkars deg. Du kan ikke ha det helt greit her i livet om du ikke tåler at familiemedlemmer sitter tett inntil hverandre, gir hverandre klemmer og bryr seg om hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #772 Del Skrevet 16. mars 2008 Huff da, stakkars deg. Du kan ikke ha det helt greit her i livet om du ikke tåler at familiemedlemmer sitter tett inntil hverandre, gir hverandre klemmer og bryr seg om hverandre. ja det er virkelig synd i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. mars 2008 #773 Del Skrevet 16. mars 2008 Lurer på om TV2 selger farmen-produkter? For eksempel sånn Torkelfigur, hvor det plutselig popper frem to forvirrede kuleøyne, når man drar i ei hyssingstump, samtidig som den svelger luft utbryter "mamma"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lissi32 Skrevet 16. mars 2008 #774 Del Skrevet 16. mars 2008 Lurer på om TV2 selger farmen-produkter? For eksempel sånn Torkelfigur, hvor det plutselig popper frem to forvirrede kuleøyne, når man drar i ei hyssingstump, samtidig som den svelger luft utbryter "mamma"? Ja og en mammafigur som sier: kom sønn, tid for pupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2008 #775 Del Skrevet 16. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2008 #776 Del Skrevet 16. mars 2008 Hva skjedde med Gårdseieren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 16. mars 2008 #777 Del Skrevet 16. mars 2008 Hva skjedde med Gårdseieren? Han ble skutt tre ganger på kloss hold, og døde av skadene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. mars 2008 #778 Del Skrevet 16. mars 2008 Men hva skjer mer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 17. mars 2008 #779 Del Skrevet 17. mars 2008 Men hva skjer mer da? Tålmodighet, unge dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. mars 2008 #780 Del Skrevet 17. mars 2008 er vel begrenset hva som kan skje.. blir de kastet ut er det jo ikke noe mer farmen og ikke noe å lage tv av.. kan vel hende de må i kamp og slåss for gården.. men de blir nok på gården trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå