Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun spurte om noe sånt ja. Tilogmed sønnen min på elleve sa: Ho der må jo være dum!! :fnise:

Ha ha... Vi var sikre på at vi begge hadde hørt feil her i gården....

Utrolig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fy flate! stakkars Amin! han er bare menneske!

Men virket ikke som om de tenkte på at Ingunn kommer inn igjen...

"nå er vi ni" sa de når han gikk... ja lissom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der mistet Cathrine siste fnugget av goodwill. Så vant mobberne denne runden, men de får nok høre det, når de atter skifter gress mot asfalt. Litt ok likevel, at jenter som speller bitchy kan få se hvordan det ser ut for omverdenen.

Men hva har skjedd i tidligere episoder når en deltaker har forlatt "Farmen" tidligere, uten å ha tapt tvekampen? Kom ikke en tidligere deltaker tilbake, da?

Tipper det er nå det åpenlyse renkespillet begynner, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fa......så ekkle de jentene er.

Amin dreit seg ut da han var full, ba om unnskyldning og blir bare avvist og ugglesett!

Vigdis viste storsinn da hun ble sittende og de andre gikk fra bordet(i hagen) da Amin satt der....

Hugo har jeg forandret syn på, men disse fittekjærringene bortsett fra Vigdis er noe kaklehøner uten empati for andre

NÅ håper jeg på Hugo eller Vigdis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke han der hissigproppen ut frivillig for noen år siden, han der finske eller hvor han nå var fra. Han korte med det lange håret. Husker ikke hva han heter. Men noen som husker om det kom inn en ny da han gikk?

Hadde vært såååå gøy om Ingunn kom inn igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fy flate! stakkars Amin! han er bare menneske!

Men virket ikke som om de tenkte på at Ingunn kommer inn igjen...

"nå er vi ni" sa de når han gikk... ja lissom!

Er det sånn at Ingunn da kommer inn igjen?

Hugo sa jo at han ville at Amin skulle bli, heller det enn at det kom inn en ny fremmed på farmen!

Men det er kanskje sånn at det er Ingunn som kommer tilbake---håper det!

Det to lyshåra jentene er ikke riktig tørre bak øra!

Så synd ikke Silje viste storsinn å sa at Amin er tilgitt....kjære vene,folk kan drite seg ut og når dem er oppriktig lei seg å ber om unnskyldning så skal man også være voksen nok til å tilgi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår bare ikke hvorfor de tar sånn på vei. Om han ble full, så var det han som dreit seg ut. Sa han noe stygt til noen, så bør de jo komme over det. Ikke si at han kommer til å lage sur stemning resten av oppholdet. Det er jo bare helt på tryne!

Jeg tror de sa det de sa kun fordi han var en stor konkurrent, og dette var en måte å få han ut på. En råtten måte å få han ut på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper IKKE at Ingunn kommer inn igjen, hun mistet jeg sansen for etter hvert. Det blir sikkert justert i antall når de nye kommer inn.

Hugo synes jeg er blitt bare bedre og bedre!

Vigdis har vi også fått sett flere positive sider hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIGDIS var den eneste som satt igjen hos amin etter at de andre var drittsekker.. i hagen der, når han sa han ville bli... få en ny sjans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk.Uhåndterlig
Jeg håper IKKE at Ingunn kommer inn igjen, hun mistet jeg sansen for etter hvert. Det blir sikkert justert i antall når de nye kommer inn.

Hugo synes jeg er blitt bare bedre og bedre!

Vigdis har vi også fått sett flere positive sider hos.

Disse fire setningene er jeg enig med deg i.

Jeg ble skuffet over at Silje ikke kunne ha gått imot disse pissjentene som utnyttet til det fulle at Amin hadde driti seg litt ut.

Han har vært snill og flink hele veien og denne lille saken skulle ødelegge alt er bare for dumt.

Lene Marie kunne bare holde kjeft, hun har iallefall gått bak ryggen på de andre med bla. eggspisingen- ÆSJ!

Ann Kristin bare babler ivei å prøver å fremstå som rettferdig og kuul, hva har hun egentlig gjort på Farmen annet enn å gjøre seg til for Geir Ove?

Hun er så, meg,meg,meg hele tiden at jeg får fnatt.

Catharina er sur og meggete og hun ser sur og meggete ut og tror det er kult med en overlegen holdning - totalt missforstått!

Om Ingunn hadde vært der nå i denne "Aminperioden" vedder jeg for at hun hadde satt foten ned når det gjaldt at han skulle dra hjem!

Hun er jo litt mere voksen og litt mere real enn sippejentene som er igjen på gården (ikke Vigdis da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_marte_*

er det mulig!!!!!! blir så utrolig flau over at slike dritt jenter er med på farmen(alle uten vigdis) æsj, så ekle og stygge dere er!!! stakkars amin. En skam å se slike jenter, de er de værste mobberne!Chatarina er heksa av dem alle!!! virkelig provosert meg-forressten torkil er jo like ille som jentene så han må også nevnes!!! ÆSJ-FY SKAM DERE, er det noen som har driti seg ut på tv er det dem!!! GO AMIN;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår bare ikke hvorfor de tar sånn på vei. Om han ble full, så var det han som dreit seg ut. Sa han noe stygt til noen, så bør de jo komme over det. Ikke si at han kommer til å lage sur stemning resten av oppholdet. Det er jo bare helt på tryne!

Jeg tror de sa det de sa kun fordi han var en stor konkurrent, og dette var en måte å få han ut på. En råtten måte å få han ut på!

Det er jeg også overbevist om! Og jeg håper det har vært skamfullt for dem å se igjen disse episodene. Feigt, umodent og råttent gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mia Elise

Amin er en vinner i den forstand at han står oppreist, legger seg flat å ber om unnskyldning!

De som sa han måtte ut har tapt trynet totalt!

De var vel glade for dette uskyldige "stuntet" til Amin så de hadde en grunn til å få han vekk.

Han ble jo faktisk presset/mobbet vekk!

NÅ håper jeg det kommer inn en storkar på 2,10 i høyden og det samme i bredden som har både muskler, sulteterskel og vettet i behold å kjører disse fisefine ekle drittjentene (ikke Silje og Vigdis) til dem griner av svette og hersketeknikk!

MAKAN til pissfitter :kjefte:

Hugo er blitt bedre i mine øyne, absolutt! Vigdis også.

Mor og sønn parret er jo bare tragisk!

Hærlighet og gud bedre for en putesyende mor :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at Vigdis viste storsinn ved å bli sittende med Amin. Hun bare deltok ikke i mobbekoret. De gir da ikke nobelprisen til de som sitter og ser på at de kriger, men til de som setter foten ned, og sier at dette finner vi oss ikke i. Dessuten har Vigdis fått smake litt på mobbernes eiter, hun også, og viste at hun ikke har høy stjerne hos dem. Hun må være temmelig desperat etter allierte nå, hvis hun skal komme seg videre.

De kan unnskylde seg med at det er et show, og en konkurranse. Men det står ikke i reglene at de MÅ oppføre seg bedritent for å vinne.

Min liste nå:

1. Hugo

2. Silje (Jeg har ikke sett henne mobbe noen)

3. Vigdis

4. Geir Ove (Var med i utpsykinga)

5. Cathrine (Jaja, hun er da i det minste fair, og er kjip med alle)

6. Anne Kristin

7. Lene (viste seg å være pådriveren i mobbekampanjen)

8. Torkel (den svakeste av jentene, men får sannsynligvis ekstrarasjoner med morsmelk)

9. Unni (Sorry, men hu er prototypen på de som klager over at fårepølsepakken har eselører, mens køen på supern venter og venter)

Jeg så i hvertfall en reality-greie hvor noen dro før tiden, og da ble siste utsendte spurt, og kom tilbake. Hadde denne takket nei, ville det kommet en helt ny deltaker. Men jeg greier ikke å huske om det var farmen eller en annen.

Lurer på om Hugo tok Geir og Anne inn i storbondagehuset for å splitte de fra Lene og bruseCatha...

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...