Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Så ut som om det var en som hadde besvimt etc. i fjøset, også har han vel båret vedkommende i hus eller noe. Tror ikke han er så ekstrem at han fjerner noen akkurat. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

var derfor jeg skrev "fjernet" så at han bar på noen.. samt det han sa når de satt å ventet på kampen.. (husker ikke helt hva det var men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av den mor-sønn dullingen!! Hjelpe meg! :spy: Catharina er en sur megge og Vigdis er litt too much. Liker Silje kjempegodt, Ingunn og Amin er heller ikke så verst! Her er min rangering fra best til verst:

1. Silje

2. Amin

3. Ingunn

4. Geir-Ove

5. Hugo

6. Ann Kristin

7. Lene

8. Vigdis

9. Unni

10. Torkel

11. Catharina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Hun sa at hun ikke skjønte hvilke spilleregler hun brukte, eller noe sånt. Inngunn ba om en forklaring på det, men det ville ikke Unni gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nettby har sønnen til Vigdis skrevet hvem som er dratt og hvorfor.... :eeeh:

Hvem er sønnen til Vigdis? Han var vel ikke med, eller er det noe jeg har gått glipp av? Vigdis er ho bestemora med caps eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir og KVALM av mor og sønn :sjokk:

det er jo helt pinlig å se på de, hvordan de er mot hverandre.....dulle,dulle...æsj! de ber jo om å bli sendt hjem sånn som de oppfører seg.og hvordan de prater!! blæh!

ja,det at en mangla i går...lurer på hva det er for noe... håper det er torkild,hihi

:tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*

Hugo bar en som hadde en gul t-skjorte iallfall, tror Geir - Ove hadde en , uansett tror ikke det har skjedd noe alvorlig, sikkert bare besvimt eller så kan det hende at han ble drept av Monsen ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nettby, hva står det der???

Kan jo ikke si det i denne tråden, men han røpet hva vi vil få vite på lørdag. Ganske dårlig gjort synes nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at du ikke sier det, lag en spoilertråd for de som vet mer enn det som har blitt sendt på tv hittil.. Jeg snublet borti en tråd i går hvor en idiot skrev hvem som vinner (?), og det var absolutt IKKE en spoilertråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Kan jo ikke si det i denne tråden, men han røpet hva vi vil få vite på lørdag. Ganske dårlig gjort synes nå jeg!

Lag en egen spoilertråd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det er Torkel som blir båret vekk. Unni fikk spørsmål på nettprat om hvordan det går med Torkel i program 12.

HVORFOR skriver du det her da din snøsokk :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Det var jo ganske enkelt å se når de viste det klippet for hva som skal skje neste gang. Når Gaute sier: nå tar vi i mot våre 2 kjemper eller noe sånt, så ser du ganske tydelig hvem som sitter der og hvem som ikke sitter der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Og måten de ser på hverandre når de snakker til kamera er jo helt latterlig, som et kjærstepar. Og Unni snakker så tregt og pipete, høres nesten ut som hun er i stemmeskifte. Kult at ingunn ble valgt som 1stekjempe!!!

Synes måten han ser på mora si på minner om noen som trenger mamma's godkjenning på det han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_milla_*

Åhh - fikk akkurat vite hvem som vinner hele greia. Er vel den jeg unner det aller minst. Æsj, mista nesten lysten til å følge med lenger. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...