Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Hva med bøker hvor det står beskrevet om Ole Olsen som er voldtektsforbryter da? Synd om en reell person ved navn Ole Olsen skulle lese det..

Dette kan du umulig tro på selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gidder egentlig ikke diskutere dette så veldig mye mer. Du virker ikke som den skarpeste du heller når du begynner å beskylde totalt ukjente for å ikke forstå betydningen rundt voldtekt. Du aner ingenting om meg og mitt forhold til voldtekt!!

Og i tillegg beskriver meg som hjernedød osv. Ikke så altfor voksent..

Jeg svarte på bakgrunn av det du skrev. Så får det bli din oppgave å overbevise oss om at du egentlig mener at det ikke er så lurt å proklamere at Torkel Torve høres ut som navnet til en mann som voldtar - såfremt du mener det.

Angående inntrykket av intellektet ditt, så skrev du i innlegget at du hadde "funderte litt i bilen". For meg høres dette ut som om det har vært veldig stor trafikk eller vanskelige kjøreforhold; hvis ikke holder funderingen din rett og slett ikke mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32
Dette er dårlig gjort og lavmål av folk, å hetse Torkel for at han har hatt kreft :kjefte:

http://www.seher.no/php/art.php?id=515532

Dette er hårreisende. Det er forskjell på en uskyldig spøk og hat-hets. Incestgrupper er jo også å gå kraftig over streken. Sikkert ikke særlig gøy å være mottaker av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte på bakgrunn av det du skrev. Så får det bli din oppgave å overbevise oss om at du egentlig mener at det ikke er så lurt å proklamere at Torkel Torve høres ut som navnet til en mann som voldtar - såfremt du mener det.

Angående inntrykket av intellektet ditt, så skrev du i innlegget at du hadde "funderte litt i bilen". For meg høres dette ut som om det har vært veldig stor trafikk eller vanskelige kjøreforhold; hvis ikke holder funderingen din rett og slett ikke mål.

Jeg mener da ikke at når jeg hører "Torkel Torve" tenker jeg "Åh! Han MÅ være en voldtektsforbryter!!".

Men jeg er glad i både å lese og å skrive så tenkte litt over hva for en rolle en med et sånt navn kunne ha i en bok.

Mulig det ikke har noe med navnet å gjøre i det hele tatt. Torkel er litt som "Ronny".. Ville ikke gitt den høye, mørke kjekkasen et navn som disse..

Hmm.. eller nå ble jeg usikker på det også!!

Oki.. kanskje ikke så lurt å skrive inn her alt jeg tenker på innimellom. Håper ikke jeg er den eneste som ikke har "Einstein-tanker" hele tiden. Jeg kan ofte tenke på ting laaangt utenfor "den-virkelige-verden-grensen" og fort le litt av meg selv..

Tar ikke alt så høytidelig hele tiden, men det er jo ikke så godt å forstå inne på et forum.

Alt er vel lov i tankene, men så fort de komme på papir eller blir omformet til muntlige ord får det fort reaksjoner man blir temmelig overrasket over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg tror at Farmen deltakerne har glemt at de er med på et reality program, omg tror de virkelig at han gårdeieren er dø,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:overrasket: Har ikke ord for sånne mennesker, dette er bare trist å lese om :cry:

Helt absurd! Heia Torkel. Det hadde faktisk vært gøy om han vant. "Alle" mener jo han er en pingle, så da hadde det vært gøy om han fikk vist hva han kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter all hetsen mot han, har han nå rykket opp til å bli min favoritt! Håper han vinner faktisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enda en gjest
Etter all hetsen mot han, har han nå rykket opp til å bli min favoritt! Håper han vinner faktisk!!

Samme her!Ble glad da Eren røk ut, likte han ikke noe særlig.Greit at han var sterk, men om han hadde noe i toppen...?Tvilsomt. Så det da han skulle fange sauer, ha,ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

I følge Hamar Arbeiderblad (papirutgaven), så bryr ikke Torkel og Unni seg noe om netthetset de har hatt mot seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns man skal holde seg for god til å komme med slike upassende kommentarer om personer man kun har sett på tv, i en unaturlig og konsktruert setting. Leser at Unni og Torkel har flere hat-grupper på bl a Facebook, det syns jeg er usmakelig og sier vel egentlig mer om de personene som har opprettet gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ulva35
Synd Hugo røk ut... Noen som er enig?

Han gjorde jo nytte for deg...

Heia Silje!

Enig med deg når det gjelder Hugo. Likte han ikke til å begynne med, men fikk sansen etterhvert. Og jeg hatet måten han forsvant på. Først når Torkel løy og valgte han til førstekjempe og etterpå når Eren som er Norgesmester i bryting spurte Hugo om han fortsatt hadde vondt i ryggen, fikk det bekreftet og valgte bryting :kjefte:

Ellers håper jeg Geir Ove vinner, men helt ok om Silje også vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg syns man skal holde seg for god til å komme med slike upassende kommentarer om personer man kun har sett på tv, i en unaturlig og konsktruert setting. Leser at Unni og Torkel har flere hat-grupper på bl a Facebook, det syns jeg er usmakelig og sier vel egentlig mer om de personene som har opprettet gruppene.

Og det sier jo også en del om intellektet deres når de melder seg inn i en slik type gruppe under eget navn, det virker nesten som om mange oppfatter Facebook som en lukket gruppe.

Jeg hadde neppe ansatt en person som var medlem av noe hat-gruppe, for det sier veldig mye om personen når vedkommende melder seg inn i en slik gruppe, og attpåtil under virkelig navn.

Noterte meg at Vigdis fra Farmen var med i en hat-gruppe mot en annen deltaker i Farmen. 50 år gammel, og er bestemor....Tragisk, virkelig tragisk gjort av Vigdis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...