lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #281 Del Skrevet 25. februar 2008 silje er den av jentene som jeg håper er med i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 #282 Del Skrevet 25. februar 2008 Drar han likevel nå? Kommer Ingunn inn igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. februar 2008 #283 Del Skrevet 25. februar 2008 silje er den av jentene som jeg håper er med i finalen Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #284 Del Skrevet 25. februar 2008 ååååå..... jeg blir så sur på de jentene som er så mye imot Amin... hadde de ikke kasta seg over han sånn, men heller fokusert på det de gjør, og heller latt han være og latt han tenke for seg selv... ble lei meg for at Amin dro hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. februar 2008 #285 Del Skrevet 25. februar 2008 Håper Ingunn kommer inn igjen, men er vel heller tvilsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 25. februar 2008 #286 Del Skrevet 25. februar 2008 Catharina ser så vanvittig sur ut hele tiden at jeg blir gaaaaaal! Herrefred altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cornygirl Skrevet 25. februar 2008 #287 Del Skrevet 25. februar 2008 Litt spennende med utfordrere da. Blir spennende å følge med fremover. Også spent på om Ingunn kommer inn igjen.. Det er jo liksom regnet med at det skal være ti deltakere igjen nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 25. februar 2008 #288 Del Skrevet 25. februar 2008 Herregud for noen idiotiske jenter. Veldig tynn grunn for at de ville skvise han ut. Egoistiske, tenker bare på at de selv skal komme lenger. Amin har vært helt knall, stått på og gjort mye på gården. Synes det var flaut å se på at de var så slemme mot han pga en feil. Han viste at han angret og sa at han ville prøve å gjøre det godt, men de ga han jo ikke en eneste sjanse. Stakkars ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. februar 2008 #289 Del Skrevet 25. februar 2008 Catharina ser så vanvittig sur ut hele tiden at jeg blir gaaaaaal! Herrefred altså...... Hun kunne reist hjem istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #290 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg synes 4 utfordrere var mye jeg ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. februar 2008 #291 Del Skrevet 25. februar 2008 Tipper et par av de jentene ser på seg selv med en flau bismak nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 25. februar 2008 #292 Del Skrevet 25. februar 2008 Fy søren så stygge de var mot Amin, forstår virkelig ikke problemet. Men det er jo tydelig at de spiller et spill og vil ha ut en stor konkurrent. Hvis ikke så er det noe som ikke er blitt vist på tv!! Kan ikke bli så mye tull pga den fyllekula!?!?! Fy for en gjeng med sutrehuer!!! Sååå irriterende at Amin og Ingunn nå er ute, hadde bare ingunn fått komt inn igjen....men tviler på det ja. Hvis ikke Hugo, Silje eller en av utfordrerene vinner blir jeg oppgitt! Ingen av de andre må vinne, for en GJENG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 25. februar 2008 #293 Del Skrevet 25. februar 2008 Tipper et par av de jentene ser på seg selv med en flau bismak nå... Ja det håper jeg VIRKELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 25. februar 2008 #294 Del Skrevet 25. februar 2008 Ble skikkelig irritert over dagens episode jeg iallefall. Håper for jentenes del at det Amin sa/gjorde i fylla virkelig var verdt å bli mobbet ut av farmen for. Men har vanskelig for å tro at det var så utilgivelig at de ikke holdt ut å ha han der lenger. Han la seg jo langflat, det står det respekt av uansett hva "forbrytelsen" hans måtte bestå av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. februar 2008 #295 Del Skrevet 25. februar 2008 I dag ble jeg provosert. For en gjeng med manipulerende drittkjerringer. Hadde vært flau hvis de var i min vennekrets. Men må innrømmer at jeg gjerne skulle vært der for å plage de andre i dagene framover. Det skulle vært meg en glede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #296 Del Skrevet 25. februar 2008 jeg håper de jentene får seg en lærepenge for å være sånn mot andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. februar 2008 #297 Del Skrevet 25. februar 2008 Enig. De burde skamme seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 25. februar 2008 #298 Del Skrevet 25. februar 2008 Lene Marie er jo stokk dum! Spurte hun virkelig om sauen eller grisen skulle gjennom den store saga? Eller hørte jeg feil??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 25. februar 2008 #299 Del Skrevet 25. februar 2008 du hørte ikke feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 25. februar 2008 #300 Del Skrevet 25. februar 2008 Lene Marie er jo stokk dum! Spurte hun virkelig om sauen eller grisen skulle gjennom den store saga? Eller hørte jeg feil??? Hun spurte om noe sånt ja. Tilogmed sønnen min på elleve sa: Ho der må jo være dum!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå