Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #61 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er Hugo. Og egentlig tror jeg ikke han er så ille. Han jobber og står på, og skjønner ikke at han kan virke negativt på andre. Jeg tror egentlig han kan være en verdig farmenkandidat.... Enig med deg i det! Han er jo flink, men litt vel eplekjekk og arogant. Hadde jeg skulle velge hadde jeg valgt hun søre og giddaløse Catharina :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. februar 2008 #62 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjempedumt at Ruben gikk ut Men er spent på hvem han velger som storbonde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 #63 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg håper han velger Ingunn igjen.. Synd Hugo ikke røyk ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 9. februar 2008 #64 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, det hadde vært kjempekult om Ingunn ble valgt på nytt Også valgt Hugo som førstekjempe på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. februar 2008 #65 Del Skrevet 9. februar 2008 så nesten ut som Hugo ble storbonde.... (utifra at han drev å kjeftet på en av jentene i "se hva som skjer") håper ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. februar 2008 #66 Del Skrevet 9. februar 2008 så nesten ut som Hugo ble storbonde.... (utifra at han drev å kjeftet på en av jentene i "se hva som skjer") håper ikke det Ruben kan da ikke være så "dum". Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #67 Del Skrevet 9. februar 2008 Hugo er en skikkelig feiging. Og så prøver han å kamuflere det. Hadde han virkelig ønsket en real fight hadde han valgt Geir Ove eller Amir, og ikke det nest svakeste ledd blant guttene. Skal bli gøy å se han ryke ut når han faktisk må kjempe mot en av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #68 Del Skrevet 9. februar 2008 så nesten ut som Hugo ble storbonde.... (utifra at han drev å kjeftet på en av jentene i "se hva som skjer") håper ikke det Jeg trodde Amin ble storbonde da jeg så klipp fra at han sa "Jeg trenger ikke sånne som han her" eller noe lignende, om Kristian. Siden han sa "jeg" og ikke "vi" så trodde jeg han var storbonde, og hadde litt makt. At han kom til å velge Kristian som første kjempe. Men Amin ble ikke storbonde, så da kan vi jo håpe at også Hugo bare ser ut til å være storbonde i ètt klipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. februar 2008 #69 Del Skrevet 10. februar 2008 de gir oss vel gjerne sånne "hint" ang neste storbonde som ofte er helt feil også så... så får håpe at det er feil denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 10. februar 2008 #70 Del Skrevet 10. februar 2008 Håper da inderlig at Hugo ikke blir storbonde. Liker Amin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 10. februar 2008 #71 Del Skrevet 10. februar 2008 Ruben kan da ikke være så "dum". Men man vet jo aldri. Jeg tror heller ikke han er så "dum".. Alle var jo enig om at han var en mindre god storbonde. Ruben var jo kjempefornøyd med Ingunn som storbonde da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. februar 2008 #72 Del Skrevet 10. februar 2008 Synd Ruben røk ut i går.. Hadde likt bedre om det ble HUgo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. februar 2008 #73 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg trodde Amin ble storbonde da jeg så klipp fra at han sa "Jeg trenger ikke sånne som han her" eller noe lignende, om Kristian. Siden han sa "jeg" og ikke "vi" så trodde jeg han var storbonde, og hadde litt makt. At han kom til å velge Kristian som første kjempe. Men Amin ble ikke storbonde, så da kan vi jo håpe at også Hugo bare ser ut til å være storbonde i ètt klipp. Syns Hugo oppfører seg som om han er storbonde hele tiden jeg. Håper Ingunn blir storbonde på nytt. Hun var flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 10. februar 2008 #74 Del Skrevet 10. februar 2008 Syns Hugo oppfører seg som om han er storbonde hele tiden jeg. Håper Ingunn blir storbonde på nytt. Hun var flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 10. februar 2008 #75 Del Skrevet 10. februar 2008 Håper noen avslører slasken Christian snart jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. februar 2008 #76 Del Skrevet 11. februar 2008 Hugo og Christien er definitivt de kjipeste på Farmen! Men hvem er de kjipeste igjennom Farmens historie, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2008 #77 Del Skrevet 11. februar 2008 i grunn har vel alle vinnerne utenom gaute vært ganske så kjipe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 11. februar 2008 #78 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg leste programoversikten i en avis og der stod det at det var stor frustrasjon over valg av storbonde. Det får meg til å tro at Hugo er storbonde og Ingunn blir valgt som første kjempe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerglede Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 11. februar 2008 håper amin blir storbonde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 11. februar 2008 #80 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå begynner det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå