Gå til innhold

FARMEN 2008

sommerglede

Anbefalte innlegg

Liker ikke Christian heller jeg..., men har sansen for hu Storbonden, selvom hu blir lurt trill rundt av han Christian. Hu er vel for godtroende, noe som er vel og bra, men når man er der inne tror jeg ikke man kan stole på så veldig mange enn seg selv. De aller fleste vil prøve å lure seg unna på en eller annen måte...

Litt usikker på hvem jeg vil at skal bli 1. kjempe, men christian såt høyt på lista sammen med hugo selvfølgelig, åsså håper jeg litt på hu dama som har ansvar for dyrene. Virker jo som på de klippene til neste episode at hu ikke gjør jobben sin i det hele tatt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit at Hugo er ille, men tåler ikke Christian heller jeg da. Hvor var hu trønder-dama i dag da? Så bare fram til Ungkaren begynte.

Begynte forresten en diskusjon er med samboeren i stad. Ville dere i en sånn setting som Farmen er, stått og lurt til dere mat, når det går ut over så mange andre. Tror virkelig ikke jeg hadde fått meg til å gjøre det, syns det blir så feigt, men så har jeg aldri vært så sulten heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan

Jeg synes det er veldig feigt av Christian. De som jobber hele dagen hadde virkelig fortjent litt ekstra mat, ikke han som ikke gjør en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig feigt av Christian. De som jobber hele dagen hadde virkelig fortjent litt ekstra mat, ikke han som ikke gjør en dritt.

Når han da i tillegg er frisk i hånda. Skjønner ikke at han kan stå å skryte av det heller jeg, hva er poenget med å vise fram for en feig drittsekk han er for seerne. Da må det vel være bedre og skjule det for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Når han da i tillegg er frisk i hånda. Skjønner ikke at han kan stå å skryte av det heller jeg, hva er poenget med å vise fram for en feig drittsekk han er for seerne. Da må det vel være bedre og skjule det for alle.

Helt enig! Han burde skjemmes når han ser seg selv på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å se på Farmen jeg og nå.

Å gud... han Christian irriterer meg no j**lig!

Snakk om å være feig og lure seg unna

Lurer på hva han egentlig gjør på Farmen.

Hvorfor er han med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å se på Farmen jeg og nå.

Å gud... han Christian irriterer meg no j**lig!

Snakk om å være feig og lure seg unna

Lurer på hva han egentlig gjør på Farmen.

Hvorfor er han med?

velkommen som farmen seer :)

er utrolig spennende..

storbonde valget var veldig overaskende.. men til nå har hun vært utrolig flink....

skjønner meg ikke på de 2 som lurer til seg mat mens andre er i skogen og jobber å strever... nei fysj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad ble jeg da jeg så hvem det var som fikk storbonderollen. Håper de klarer hele ukesoppdraget denne gangen. Det med soppsanking er kanskje ikke så lett. Håper gjengen har litt greie på det. De fortjener og få seg litt annet enn kjedelig grøt og brent prim til mat.

Ekkelt med den reven og plakaten. Blir nok ganske hett utfra det som er vist for neste episode. Hehe. Bra det. Litt spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også henne som ble storbonde :) Håper de klarer oppgaven og gir Hugo lang nese. For han mener jo selv at han har en så stor betydning at de ikke klarer oppgaven uten at han er med.

Og han ble jo så sur når han ikke ble storbonde igjen, og ennå surere når han ikke ble hjelper. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..det er jeg å...

Jeg håper på Hugo eller hu dumma som velger å vaske stringtrusene sine framfor å gi dyra nødvendig vann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over den nedlatende holdningen Ingunn og Silje har til noen av de andre deltakerne. Før likte jeg dem. De er flinke, men jeg tror ikke det er personer jeg kunne trives sammen med hvis jeg var deltaker på farmen. Jeg hadde blitt redd for å gjøre noe feil...slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Hugo.

Og egentlig tror jeg ikke han er så ille. Han jobber og står på, og skjønner ikke at han kan virke negativt på andre. Jeg tror egentlig han kan være en verdig farmenkandidat.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, denne episoden ble for mye "og nå skal vi se hvordan det skjer.." osv..

Greit med Hugo som førstekjempe, men kamksje ikke han jeg ville valgt.

Rart at han ikke viste at han irritereandre på Farmen, forresten!

Spent på hvem han velger som 2.kjempe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimselot

Har aldri sett makan til furting da Hugo 1) ikke ble valgt til storbonde igjen. 2) ikke ble valgt til å være hjelper. Han er veldig meg meg meg...men sikkert flink selv om han ikke som storbonde ville lytte til andres råd da de påpekte at utedoen ble laget feil, og en god leder skal lytte til andre.

Og Catharina i går??? Noe så barnslig. Først glemmer hun å gi vann til dyrene på en varm dag, for å vaske alle klærne sine var mye viktigere. Ok, hun glemte å gi vann, men hun reagerte jo så utrolig barnslig da noen påpekte dette for henne, i stedet for å unnskylde seg og løpe "til bekken etter vann"...

Husker ikke alle navnene, men han som later som han har skadet hånda og spiser i det skjulte, er en fjøsnisse (dvs virker barnslig, men likevel hyggelig utad).

Synes det er ok at tv2 ikke bare har fokus på deltakerne men at man også får litt kjennskap til måten de jobbet på for hundre år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...