Gå til innhold

Yngre menn

Fremhevede innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Har du noen gang hatt sex med en yngre mann? Jeg elsker å bli tatt av en deilig og maskulin unggutt med sprettrumpe.

På tide at vi kvinner også får forsyne oss av de som er yngre. :fnise:

Ja, klart. Jeg er 53 og hadde en på 19. Det var utrolig ufattelig deilig. trodde jeg skulle døøøøøøø.

Må bare ha meeeeeeeeeeeeeeeeer. Fortalte det til samboren min. Stå på jenta mi sa han. Verdens beste samboer, men så vet han at det blir utrolig mye mer på han når jeg går rundt å er stormkåt på unge gutter.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristian
Skrevet

Forskjellen er vel at dere går etter jenter som ikke er blitt voksne enda, bare kjønnsmodne. Unge jenter under 20. Mens vi gjerne tar yngre menn, men da må de være voksne. Er vel kanskje der det ligger..

Eller kanskje det ligger i det faktum at unge "menn" har skjeggstubber og virker mer som unge menn enn gutter? Greia er det at det er større utseendemessig forskjell på en gutt i 20-årene enn en gutt i puberteten enn det er på ei jente i 20-årene kontra ei jente i puberteten. Dessuten er jenter langt tidligere utviklet rent fysisk enn det gutter er, så moralen er uansett på "gamle griser" sin side enn på "gamle grisekjerringer" sin. Forskjellen er at dere er kvinner og tar dere rettigheter dere syns er forkastelige når menn gjør det samme. Samme logikken ligger bak det når ei jente gjør en rampestrek og blir sett på som søt og uskyldig for den samme handligen enn gutt blir irettesatt og sjelt ut for. Jenter blir generelt oppdratt med mer forståelse og omtanke enn det gutter blir og er vant til å få fare fram som de vil.

Gutt 22 med kjæreste på 18, slik det skal være!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, klart. Jeg er 53 og hadde en på 19. Det var utrolig ufattelig deilig. trodde jeg skulle døøøøøøø.

Må bare ha meeeeeeeeeeeeeeeeer. Fortalte det til samboren min. Stå på jenta mi sa han. Verdens beste samboer, men så vet han at det blir utrolig mye mer på han når jeg går rundt å er stormkåt på unge gutter.

Jeg er temmelig sikker på at du er enten en mann som lever ut noen drømmer, eller en dame som kødder. Tar deg ikke alvorlig uansett. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Det handler om personlighet og kompatibilitet. For meg handler det ikke bare om sex uansett forhold og alderforskjell, men om å passe sammen som mennesker. Bygge et fundament ut av godt, sterkt og dypt vennskap. Hvis jeg finner en person hvor jeg finner en unik kjemi og denne personen er 10-15 år yngre vil jeg stole på at aldersdifferanse (innenfor rimelighetens grenser) ikke har større betydning enn det man gjør det til. Dette gjelder kjærestspar uansett hvem av kjønnene som er eldst/yngst.

Når dette er sagt, la oss se på setting hvor kvinnen er eldre enn han. Det er gjerne omgivelsene som reagerer på denne aldersdifferansen, og som slenger med leppa. Sånt bunner i mangel på erfaring og innsikt, kan være sagt i humor, ubetenksomt, men kan være utrolig ødeleggende, særlig fordi menn i 25-30-årsalderen hører på vennene sine, kanskje heller enn å lytte til hjertet. Kommentarer kan være giftige og ha en giftvirkende effekt. Den man søker blir en type "forbudt kjærlighet" som ikke må vises offentlig eller overfor venner.

En dame som er eldre enn mannen i et forhold kan tilby langt mer enn bare selvsikkerhet i det seksuelle, og i dag holder kvinnene seg unge og fruktbare mye lengre enn før. Dette er et vitenskapelig faktum. En voksen dame har - som regel - en større sikkerhet i seg selv som person og skaper ikke sjalusi- eller oppmerksomhetsdrama rundt seg på samme måte som yngre damer har en tendens til å gjøre. De tør også snakke om tabuer uten å fnise rødmende og de tåler en frisk runde diskusjon. I det seksuelle er de åpne, frigjorte, og tør nyte sex maksimalt. De er ofte mer spennende intellektuelt for en yngre mann, enn damer på hans egen alder.

Jeg kjenner mange par hvor hun er eldre enn han, f.eks. er min venninne 46 og sammen med en mann på 28, han var bare 23 da de to traff hverandre, og det var han som insisterte på at de to skulle bli kjærester og flytte sammen. Hun var bekymret for at det ikke skulle vare fordi man tradisjonelt tenker på "å bli gamle sammen" - man skal jo "ha en fremtid sammen" (veldig tradisjonsbundne tanker), selv om statistikken også viser at kvinner lever lengre enn menn, så dersom han vil bli gammel hos sin kvinne, er det en fordel med en kvinne som er eldre enn han...

Venninnen min fant hun ut at hun ville ta sjansen på sin yngre kjæreste. Forholdet fungerer utmerket, og vennene på begges side har ikke bare akseptert forholdet, men nærmest BEUNDRER det, fordi de kommuniserer så godt sammen, ler masse, og skaper en positiv elektrisitet i rommet som også farger av på de andre som er der. Noen av vennene hans har til og med innrømmet at de føler seg "misunnelige" fordi de ser hvilken fantastisk kontakt disse to har.

Hvorfor være så fordømmende? Og hvorfor bekymre seg om noe som ligger langt frem i tid, alder er virkelig uvesentlig når man vet at ingen er garantert en dag i morgen, ulykker og dødelige sykdommer kan ramme uansett alder. Lykken er her og nå, og den er til for å gripes!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...