Gjest Mann20 Skrevet 13. mars 2008 #41 Skrevet 13. mars 2008 Heisann! Jeg er en mann på 20, og er mest interessert i damer i ca. denne aldersgruppen: 25-40. Disse damene har fått en snadder kropp, og har mer emllom ørene, og ikke redde for å si hva de vil. Man må jo nesten være psykolog for å skjønne yngre jenter... Det er et kriterie at disse samene holder seg da. Det nytter ikke om hun driter fullt i utseendet, for lar kroppen forfalle. Hvor finner jeg damer i nevnte aldersgruppe som er interessert i et forhold som "varer så lenge det varer"?
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mars 2008 #42 Skrevet 14. mars 2008 Som mann vil jeg bare si at hvis jeg skulle hatt sex med ei som er vesentlig eldre enn meg måtte det være fordi jeg visste at hun ble sykt kåt av kroppen min, mao: litt for å være snill.. når det gjelder damer som digger yngre menn (her er det åpenbart mange ulike meninger omkring "yngre") vil jeg helle litt kaldt vann i blodet ved å fortelle at dere neppe finner et stort antall menn som liker damekropper på 30+ framfor jenter i 16-20 års alder! Etter blomstringstiden, som er så altfor kort, går det meste i oppløsning, men det finnes heldigvis noen hederlige unntak. Tips til dere jenter: hold dere til menn i deres aldersgruppe, da får dere den oppmerksomheten dere søker, og fortjener. Tips til dere menn: Hold dere til kvinner i deres aldersgrupper, da fÅr dere den oppmerksomheten dere søker og fortjener!!
Gjest Kairo Skrevet 14. mars 2008 #43 Skrevet 14. mars 2008 Ut fra de innleggene som er skrevet etter mitt ser jeg at jeg tok grundig feil. Det er tydelig at menn flest foretrekker damer som er eldre enn dem selv. Det er åpenbart stort sett bare meg, og kanskje noen få til, som synes at jenter i "full blomst" (mellom 16 og 20, eller et par år eldre) er deiligst. Jeg synes det er mange voksne damer som heller ikke har spesielt mye mellom ørene, bare så det er sagt. Men nå var mine synspunkter veldig teoretiske, jeg vurderte ikke først og fremst hva som befant seg mellom ørene....
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. mars 2008 #44 Skrevet 14. mars 2008 Ut fra de innleggene som er skrevet etter mitt ser jeg at jeg tok grundig feil. Det er tydelig at menn flest foretrekker damer som er eldre enn dem selv. Det er åpenbart stort sett bare meg, og kanskje noen få til, som synes at jenter i "full blomst" (mellom 16 og 20, eller et par år eldre) er deiligst. Jeg synes det er mange voksne damer som heller ikke har spesielt mye mellom ørene, bare så det er sagt. Men nå var mine synspunkter veldig teoretiske, jeg vurderte ikke først og fremst hva som befant seg mellom ørene.... Jeg regner med at du også er i aldersgruppen 16-20 år da? Siden du refser kvinner for å tenne på yngre når de selv har falmet?
Gjest Anonym_ikkeover20. Skrevet 14. oktober 2008 #45 Skrevet 14. oktober 2008 Hei, er en gutt på under 20. Jeg tenner lett på jenter som er 30-35. Det er jo ingenting galt med det! De er deilige og modne, og det går litt tid med dem, noe som jeg liker. Det gjør det aldri med 17 - 18 åringer. Ikke som jeg har opplevd i alle fall. Ellers syntes jeg att det er forskjell på 40 år gamle menn som har seg med 20 åringer enn 40 år gamle kvinner som har seg med 20 åringe gutter.
Gjest mann20 Skrevet 14. oktober 2008 #46 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tenner på eldre kvinner, men også på kvinner min egen alder. Men jeg ville aldri ligget med ei som er eldre (mer enn to år) enn meg, det ville brytt med min moral og ville følt det ekkelt.
Gjest liss Skrevet 16. oktober 2008 #47 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er selv 18 og foretrekker litt eldre menn (25-35), så jeg ser egentlig ikke noe grunnlag for å si at det ikke skal fungere begge veier. Men jeg må si jeg ikke helt forstår hva som får modne kvinner til å gå for unge gutter, de er hverken gode i senga eller har noe nevneverdig mellom øra. Det er kanskje pirrende å få være "lærerinne"?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #48 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg har hatt sex med menn som har vært alt fra 10 år yngre til 10 år eldre enn meg. Må si at alderen ikke har så mye å si. Det er mer individuelle forskjeller.
Gjest mann26 Skrevet 4. februar 2009 #50 Skrevet 4. februar 2009 Jeg tenner på eldre kvinner, men også på kvinner min egen alder. Men jeg ville aldri ligget med ei som er eldre (mer enn to år) enn meg, det ville brytt med min moral og ville følt det ekkelt. Da jeg var mellom 18-25 runket jeg ofte etter eldre damer, men nå 26 år tenner jeg mer på jevngamle og yngre damer.
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 4. februar 2009 #51 Skrevet 4. februar 2009 Ut fra de innleggene som er skrevet etter mitt ser jeg at jeg tok grundig feil. Det er tydelig at menn flest foretrekker damer som er eldre enn dem selv. Det er åpenbart stort sett bare meg, og kanskje noen få til, som synes at jenter i "full blomst" (mellom 16 og 20, eller et par år eldre) er deiligst. Jeg synes det er mange voksne damer som heller ikke har spesielt mye mellom ørene, bare så det er sagt. Men nå var mine synspunkter veldig teoretiske, jeg vurderte ikke først og fremst hva som befant seg mellom ørene.... Bare husk at du også blir eldre og da blir det lengre mellom jentene på 16-20 år. Jeg tenner ikke på unge menn i alderen 16-35, men alt over det er helt ok for da ser de ut som menn og ofte har de fått mer mellom ørene også. Det er så deilig at smaken er forskjellig.
Gjest womenwomen Skrevet 4. februar 2009 #52 Skrevet 4. februar 2009 Tips til dere menn: Hold dere til kvinner i deres aldersgrupper, da fÅr dere den oppmerksomheten dere søker og fortjener!! Singnerer ... he he ! Hold dere til de jevngamle jentene på 18 - 20 - så får dere det dere fortjener ...hi hi . DU GUTT - du har ikke sett mange 30 årige + damer nakne går jeg ut ifra ? Siden du uttaler deg slik du gjør om at allt går i oppløsning osv .For noe tull -med mindre jenta har båret frem 3 - 4 barn - da kan jeg være enige .MEN - mange 30 åringer har ikke vært gravide engang enda - og kroppen er akkurat som på en 20 åring fortsatt . Min kropp har bare blitt vakrere og mer kvinnelig etter fylte 30 ... litt rundere former og mer fett på pupper og bakende - men like stram i kropp og hud som en 25 åring . Har aldri følt meg vakrere , mer sexy og tiltrekkende som nå - etter fylt 30 + !!! Og selvsikkerheten og sexlysten er også på topp også ! Å være barnløs og fri og i begynnelsen av 30 årene er helt toppers . Kan herje vilt og nyte sex til alle døgnets tider og gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil . Jeg ønsker ærlig talt IKKE å bli 20 år igjen - når jeg har det så mye bedre og helt fantastisk som 30 åring .Kroppen er på topp og skjønnheten likeså . For å si det slik gutt - mange 20 årige jenter er styggere og mindre attraktive på kjøttmarkedet enn meg på 30 +...Er ikke alle 20 åringer som er like heldige med sitt yttre -tross 10 år yngre alder enn meg ...Ikke for å skryte - men er fakta . Er man vakker som 20 åring - er man også vakker som 30 åring vanligvis -om man ikke har anlegg for å bli fet og slapp genetisk da og ikke er utslitt av barnefødsler . Men det er ikke jeg . Jeg ser fantastisk lekker ut som 30 åring ...og alle menn snur seg eller skvetter til når jeg ankommer enten jobbsammenheng , discotek , bar o.a Og jeg NYTER det . At både unge som eldre menn SER meg og legger extra merke til meg . Til tross fr at jeg er yngre eller eldre enn disse mennene / guttene . Finns mange 30 + kvinner som holder seg godt i dag . Da de spiser sunt , trener og ikke har barn i den alderen ... -så du vil neppe SE forskjell på kroppene deres om de er 20 - 30 år . Mange 30 + kvinner er også slankere og fastere i fisken enn mange 20 årige fete kvapsete jenter ... Så du bør trekke tilbake det du har sagt ... For å si det slik gutt - det er ikke sikkert de ville hatt en sjangs i havet på meg ... Selv om jeg er 10 år eldre enn deg - bare husk det gutt ! Jeg går for attraktive menn - uansett alder .Fins også menn på 40 som er mye kjekkere enn da de var 20 år ... da de da er blitt mer MANN og MASKULINE i den alder .Likeså mange kvinner blir mer feminine med årene og rundere i formene ...og vakrere med årene !
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #53 Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser fantastisk lekker ut som 30 åring ...og alle menn snur seg eller skvetter til når jeg ankommer enten jobbsammenheng , discotek , bar o.a Du verden... Intet mindre enn SKVETTER, altså?
Gjest womenwomen Skrevet 4. februar 2009 #54 Skrevet 4. februar 2009 Du verden... Intet mindre enn SKVETTER, altså? Ja - vakre damer er tydeligvis et veldig sjeldent syn in real life for dem ...annet enn i div blader etc he he Menn er ganske morsomme - de har det der med å stoppe opp i det de holder på med og glemme seg helt bort og bare stirre og stirre - uten at de aner det selv hvor merkbart forfjamset de ser ut .De er litt son spiser opp med øynene blikk . Har blitt så vant til det nå at later som ingenting ! Før ble jeg veldig flau,brydd og sjenert av det ...visste ikke hvor jeg skulle gjøre av blikket mitt - hi hi men nå gjør jeg meg bare extra "litt til "og SMILER EXTRA til dem når de stirrer så fælt .Den sikkerheten hadde jeg ikke før .Ble veldig brydd faktisk av slik oppførsel .
Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 12. juli 2009 #56 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hei.. Ser det er flere her som liker yngre menn. så de som har lyst til å bli kjent med en ung moden og reflektert mann... ha en fortsatt fin dag! Mailadresse fjernet iht KGs regler. Bond, mod Endret 12. juli 2009 av Bond
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #57 Skrevet 12. juli 2009 Jeg liker best menn som er mye eldre enn jeg. Mer enn på 20 år. De er deilgste i senga. Men jeg er bare 22 år... Når jeg blir 45, skal jeg like 18 år gutter, kanskje... Men nå liker jeg menn eldre enn 40. He he - det setter de sikkert pris på
Gjest Shelob Skrevet 12. juli 2009 #58 Skrevet 12. juli 2009 (endret) Hei.. Ser det er flere her som liker yngre menn. så de som har lyst til å bli kjent med en ung moden og reflektert mann... ha en fortsatt fin dag! Ha ha, nei takk - jeg har en fra 78. Jeg trodde yngre var enda yngre, du er nesten litt gammel! Neida, jeg bare tuller - for en enda eldre enn meg er du nok ung og lekker som en nyutsprunget rose. Kjør på! sitat endret, Bond, mod Endret 12. juli 2009 av Bond
Gjest Gjest_mann 36_* Skrevet 12. juli 2009 #59 Skrevet 12. juli 2009 Selvsagt ikke noe galt i at kvinner også kan like yngre menn. Vi vet jo at mange eldre menn liker unge kvinner, så da er det vel helt fair det.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2009 #60 Skrevet 12. juli 2009 Jeg tente veldig på å ha sex med en som var 19 da jeg var 20. Er jo egentlig ikke noe aldersforskjell å snakke om, men det ene året var nok for å tenne meg. Følte meg mye mer "voksen" enn han.. :gjeipe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå