Gå til innhold

Yngre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg har deilig sex med en som er 17 år yngre enn meg. Yngre menn er sprekere, mer utholdende og de er med på det meste.

Føler meg ikke som om jeg er på barnerov, trodde han var eldre enn det han er, han nærmer seg 30.

Om det blir noe forhold ut av det her er nok lite trolig, så jeg nyter det mens jeg kan (han også) :)

Hvid vi menn vil ha oss noe yngere,da er vi bare noen manne griser og på barnerov.

Sjønn det dem som vil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde meg men en på 20 her for litt siden, selv blir jeg 30 i år. Har bare en ting å si....jummi :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best menn som er mye eldre enn jeg. Mer enn på 20 år. De er deilgste i senga. Men jeg er bare 22 år... Når jeg blir 45, skal jeg like 18 år gutter, kanskje... Men nå liker jeg menn eldre enn 40.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
yngre menn er best:) de er virile lekne og med på nye ting..også vil de ha sex ofte og mye og er klare igjen og igjen og igejne..mmmmmm me like;)

koosejenta da, du er feilinformert. Vi på 40 vil også ha sex igjen og igjen og igjen. Jeg håper å få i januar, februar, kanskje april, juli.......august....igjen og igjen :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hvid vi menn vil ha oss noe yngere,da er vi bare noen manne griser og på barnerov.

Sjønn det dem som vil!

Forskjellen er vel at dere går etter jenter som ikke er blitt voksne enda, bare kjønnsmodne. Unge jenter under 20. Mens vi gjerne tar yngre menn, men da må de være voksne. Er vel kanskje der det ligger..

• Liker 1
Skrevet

Jeg går for eldre menn, men får jo allikevel samme alder som dere snakker om her. Liker de best rundt 22, 23, men er jo bare 19 selv. Så yngre menn er litt turnoff foreløplig. 16, 17 åringer er ikke noe for meg. :P

Skrevet

Menn i 20-årene er mer utholdene og har spreker kropp enn menn i 40-årene, men det er andre egenskeper som er viktigere. For meg betyr kjærlighet, tryggehet og kjemi mye mer enn alder, kropp og teknikk.

Gjest koosejenta
Skrevet
Forskjellen er vel at dere går etter jenter som ikke er blitt voksne enda, bare kjønnsmodne. Unge jenter under 20. Mens vi gjerne tar yngre menn, men da må de være voksne. Er vel kanskje der det ligger..

enig:)

Skrevet

Ikke helt enig! Jeg opplevde ofte før jeg var 20 år å få oppmerksomhet fra kvinner over 35 år. Jeg hadde også forhold til 2. Forskjellen er at det er såpass lite akseptert at det alltid måtte gjøres i skjul. Det andre er at jeg ofte opplever at kvinner på 18 ofte er minst like voksne som menn på 20 i forhold til seksualitet (prater ikke om faste langvarige forhold).

Jeg er selv over 40 og synes kvinner på 17/18 er for umodne. Jenter på 22/23 kan være spennende uten at jeg vet om jeg kunne gjennomført i praksis. Kvinner over 30 er normalt mer tiltrekkende fordi de har mer markerte trekk og livserfaring som gjør det mer interessant utenfor "senga".

:)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg tenner på voksne menn.

Og at menn på 20 har sprekere kropp enn en på si 50, er jo en sannhet med modifikasjoner...

Jeg har hatt sex med en som var "mye" yngre enn meg, han var 23 da jeg var 29... Han så ut som en liten boybandgutt... Liten er hovedordet her, han måtte liksom krype oppover i liggende stilling, og ta fart og hoppe opp i stående, så jeg har ikke den beste erfaringa, egentlig...

Skrevet
Menn i 20-årene er mer utholdene og har spreker kropp enn menn i 40-årene, men det er andre egenskeper som er viktigere. For meg betyr kjærlighet, tryggehet og kjemi mye mer enn alder, kropp og teknikk.

Menn i 40-årene kan ofte ha sprekere kropp enn gutter i 20-årene (har du sett Brad Pitt i bar overkropp?). Spørsmålet er om de har latt den forfalle eller ikke. Utholdenheten øker nok også. Kvinner i 40 årene kan også både være sprekere og ha finere kropper. Det må jo være et eller annet med ungdomligheten som er tiltrekkende. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Menn i 40-årene kan ofte ha sprekere kropp enn gutter i 20-årene (har du sett Brad Pitt i bar overkropp?). Spørsmålet er om de har latt den forfalle eller ikke. Utholdenheten øker nok også. Kvinner i 40 årene kan også både være sprekere og ha finere kropper. Det må jo være et eller annet med ungdomligheten som er tiltrekkende. :)

Jeg synes at det kan være vel så sexy og se på en kropp som har levd litt

Skrevet
Jeg tenner på voksne menn.

Og at menn på 20 har sprekere kropp enn en på si 50, er jo en sannhet med modifikasjoner...

Jeg har hatt sex med en som var "mye" yngre enn meg, han var 23 da jeg var 29... Han så ut som en liten boybandgutt... Liten er hovedordet her, han måtte liksom krype oppover i liggende stilling, og ta fart og hoppe opp i stående, så jeg har ikke den beste erfaringa, egentlig...

Men her er det vel egentlig irrelevant at han var ung? Han vil jo ikke bli noe større når han er 40... Selvfølgelig har individed i seg selv mye mer å si enn alderen.

Ellers synes jeg både unge og eldre kan være deilige.

• 1 måned senere...
Gjest Noora
Skrevet

Jeg googlet "yngre menn" og fikk opp denne tråden. Hjalp meg ikke noe særlig. Er voksen student og har et venneforhold til mange av de yngre guttene på mitt studium(jentene også). Vi er sosiale og treffes av og til på fritiden, både i kolokviene og på bar. For en stund siden skjedde det noe mellom meg og en av guttene, han er 11 år yngre enn meg. Det har resultert i at vi bruker mye fritid sammen, han spiser middag hos meg og mine barn, og vi jobber tettere sammen faglig. Men det er ikke noe seksuelt, utenom fester. Er det jeg som må være fornuftig her? Si stopp? Jeg har de barna jeg vil ha og syns han må få være fri til å treffe en som vil gi ham en familie. Er det jeg som ender opp med brustent hjerte? Hjelp? Vet at jeg kan ta det videre hvis jeg vil, men er redd for å sette ham i en situasjon han vil finne det vanskelig å bryte ut av senere.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg googlet "yngre menn" og fikk opp denne tråden. Hjalp meg ikke noe særlig. Er voksen student og har et venneforhold til mange av de yngre guttene på mitt studium(jentene også). Vi er sosiale og treffes av og til på fritiden, både i kolokviene og på bar. For en stund siden skjedde det noe mellom meg og en av guttene, han er 11 år yngre enn meg. Det har resultert i at vi bruker mye fritid sammen, han spiser middag hos meg og mine barn, og vi jobber tettere sammen faglig. Men det er ikke noe seksuelt, utenom fester. Er det jeg som må være fornuftig her? Si stopp? Jeg har de barna jeg vil ha og syns han må få være fri til å treffe en som vil gi ham en familie. Er det jeg som ender opp med brustent hjerte? Hjelp? Vet at jeg kan ta det videre hvis jeg vil, men er redd for å sette ham i en situasjon han vil finne det vanskelig å bryte ut av senere.

Det kommer an på hvor gammel du er. Hvor gammel er du?

Gjest Kairo
Skrevet

Som mann vil jeg bare si at hvis jeg skulle hatt sex med ei som er vesentlig eldre enn meg måtte det være fordi jeg visste at hun ble sykt kåt av kroppen min, mao: litt for å være snill..

når det gjelder damer som digger yngre menn (her er det åpenbart mange ulike meninger omkring "yngre") vil jeg helle litt kaldt vann i blodet ved å fortelle at dere neppe finner et stort antall menn som liker damekropper på 30+ framfor jenter i 16-20 års alder!

Etter blomstringstiden, som er så altfor kort, går det meste i oppløsning, men det finnes heldigvis noen hederlige unntak.

Tips til dere jenter: hold dere til menn i deres aldersgruppe, da får dere den oppmerksomheten dere søker, og fortjener.

Skrevet

Kanskje ikke stort antall, men de finnes.

Ihvertfall når du veier jenter i gruppen 16–20 mot dem. De fleste under tyve er ikke ordentlige kvinner, men pjuskete jentekropper; det er ikke noe særlig å begeistre seg over, spør du meg. Selv har jeg aldri gått lengre enn 3 år under min egen, men 8 år oppover.

Hun (+8) er blant de bedre jeg har hatt. Hun stresset ikke nakenhet og sex så mye som mange jevnaldrende gjør.

Jeg tror ikke jeg umiddelbart kunne innledet et forhold til ei som var mer enn 4–5 år eldre enn meg, men for kortvarig glede er det null problem.

Gjest Mann 24
Skrevet

Jeg tror du tar feil der, Kairo... Selv er jeg 24 og synes det er spennende med kvinner som er så "gamle" som langt opp i 40-årene. Men den eldste jeg faktisk har gjort noe med var 40.

Et forhold ville nok ikke fungert så bra med en som var så pass mye eldre enn meg (blant annet fordi jeg ønsker meg barn, men ikke før om en del år), men det forhindrer ikke at man kan ha det fint sammen en liten stund.

Jeg har opplevd det som en berikelse å ha små affærer med eldre kvinner, og jeg tror de har følt det på samme måte. De har fascinert meg med erfaring, kunnskap, humor og moden skjønnhet. Og jeg har lært at en kropp absolutt ikke trenger å forfalle selv om man har fått barn. :)

Men jeg må få legge til at jeg liker jenter på min egen alder veldig godt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...