Gå til innhold

Yngre menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år og har det for tiden deilig med en på 24. Jeg synes det er fantastisk at han er klar hele tiden, at han har en ung, flott kropp, at han er åpen for alt;) Han sier han synes det er fantastisk at jeg er trygg på meg selv og min seksualitet. Jeg vet hva jeg vil! Dessuten skryter han veldig av kroppen min, selv om jeg har født 2 barn - så det går ann å se bra ut etter barnfødsler også. Blir aldri et seriøst forhold ut av dette, til det er vi på ulike stadier i livet - men så utrolig herlig tid det er nå :jepp:

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Gjest christian
Skrevet

Jeg er gutt på 20 år. Jeg blir seksuelt tiltrukket av eldre kvinner. Dette kan være alt fra 25 til 50 +. Det er så mye bedre, så mer modent. Noen som er interrisert, ta kontakt =)

Skrevet

Damer fra 30-39, mmmmm, perfekt! :biggrin:

Skrevet (endret)

-

Oslomann på 43 her :gjeiper:

Herlig å lese innlegg fra damer som tør innrømme hva de liker. Lett å tenne på noen som er ærlige og viser hva de liker. Og selvfølgelig herlig at man som fler-og-førti ikke trenger å vrakes. Det ville jo vært å kaste fullt brukbart utstyr på dynga.

Tror alle kan like både yngre og eldre - det er som med alt annet. Ting varierer, akkurat som sinnet og lystene.

Hvis jeg runker så er det så utrolig mye forskjellig jeg kan forestille meg oppe i knollen. F.eks. ei jente på 20 eller er mer 'reisevant' dame på 45, eller for den saks skyld 55. Begge kan ha sin sjarm, det er det ingen tvil om.

Jeg er litt svak for de som her litt sporty, og da mener jeg ikke at de har dyre sporty klær, men at de f.eks. er i stand til å ligge i en uvanlig stilling og/eller eksperimentere seg frem til de gode kilingene i kroppen. Muskelene i kroppen er til for å brukes - alle sammen, små som store.

Og under et perfekt samleie skal man ha vært over hele kroppens overflate med håndflatene og massert og berørt.

Og viser du at du liker det ved å puste tungt så er vi på rett vei. Jeg styrer nemlig etter signalene du sender ut :)

Å komme samtidig er alltid en bonus, men for sikkerhets skyld fokuserer jeg på å stimulere damens indrefilet med alle midler før jeg åpner slusene for egen nytelse helt. Mmmmm....

Ingenting slår fasongen på en kvinnekropp. Spesielt ikke når man kan ta og føle på den.

Men 20-40-eller-50, det er ikke det viktigste.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

-

Endret av Skya
Skrevet

Jeg har hatt kortvarige forhold til menn som er opptil 10 år yngre enn meg..men også de som er 10 år eldre enn meg.

Det avhenger av person og kjemi, ikke alder..om jeg tenner på mannen eller ikke.

Nå for tiden har jeg to elskere en som er 6 år yngre enn meg og en som er 3 år eldre enn meg. Begge er fantastiske menn, sexy, deilige, reflekterte, sjarm. Jeg nyter dem begge og de nyter meg.

Skrevet
Jeg har hatt kortvarige forhold til menn som er opptil 10 år yngre enn meg..men også de som er 10 år eldre enn meg.

Det avhenger av person og kjemi, ikke alder..om jeg tenner på mannen eller ikke.

Nå for tiden har jeg to elskere en som er 6 år yngre enn meg og en som er 3 år eldre enn meg. Begge er fantastiske menn, sexy, deilige, reflekterte, sjarm. Jeg nyter dem begge og de nyter meg.

10 år yngre! Hadde du vært mann hadde du i følge kvinnene på forumet her vært en uintelligent patetisk gris fordi du hadde sex med en som var så nye yngre jfr. diverse

an¨dreå tråder om menn og yngre damer. Siden du er kvinne kan du imidlertid bare kose deg.

Skrevet
10 år yngre! Hadde du vært mann hadde du i følge kvinnene på forumet her vært en uintelligent patetisk gris fordi du hadde sex med en som var så nye yngre jfr. diverse

an¨dreå tråder om menn og yngre damer. Siden du er kvinne kan du imidlertid bare kose deg.

Det er vel ikke uvanlig at en mann koser seg med en dame som er 10 år yngre eller eldre..?

Jeg ser ikke på menn som har 10 år yngre damer som uintligente patetiske griser..

Og jeg kan forstå at menn tenner på mye yngre damer...

Skrevet

Men jeg tror også at det er ganske mange yngre menn som tenner på eldre kvinner.

Har selv opplevd mer og mer oppmerksomhet fra yngre menn, dets eldre jeg har blitt... :)

Skrevet
Det er vel ikke uvanlig at en mann koser seg med en dame som er 10 år yngre eller eldre..?

Jeg ser ikke på menn som har 10 år yngre damer som uintligente patetiske griser..

Og jeg kan forstå at menn tenner på mye yngre damer...

Nei, det er overhodet ikke uvanlig, men det fjerner ikke det faktum at en voldsom anndel kvinner på dette forumet gir menn pepper for akkurat det i tråd etter tråd.

Skrevet (endret)
Men jeg tror også at det er ganske mange yngre menn som tenner på eldre kvinner.

Har selv opplevd mer og mer oppmerksomhet fra yngre menn, dets eldre jeg har blitt... :)

Jeg tenner på eldre kvinner. Jeg er 20 selv nå.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
  • 1 år senere...
Skrevet

Jeg er sammen med en gutt som er 3 år yngre enn meg, går så fint så. ;)

Skrevet

Yngre gutter er deilige! Jeg finner mange eldre menn sexy og det som er, men det er ingen av dem jeg har blitt interessert i på den måten. Alle jeg har vært sammen med har vært like gamle, eller 2-3 år yngre enn meg. Er i dag 27, og hadde jeg vært singel hadde jeg ikke hatt problemer med å ha et seksuelt forhold til en på 20. Men ikke yngre enn det.

Skrevet

Som mann vil jeg bare si at hvis jeg skulle hatt sex med ei som er vesentlig eldre enn meg måtte det være fordi jeg visste at hun ble sykt kåt av kroppen min, mao: litt for å være snill..

når det gjelder damer som digger yngre menn (her er det åpenbart mange ulike meninger omkring "yngre") vil jeg helle litt kaldt vann i blodet ved å fortelle at dere neppe finner et stort antall menn som liker damekropper på 30+ framfor jenter i 16-20 års alder!

Etter blomstringstiden, som er så altfor kort, går det meste i oppløsning, men det finnes heldigvis noen hederlige unntak.

Tips til dere jenter: hold dere til menn i deres aldersgruppe, da får dere den oppmerksomheten dere søker, og fortjener.

Så dum er det ikke mulig å være. Det finnes et enormt stor antall yngre menn og gutter som vil ha voksne damer. Hva slags blomstringstid er det du snakker om? Tror du alle over 30 er på vei til sykeheimen. Start med å trimme hjernen, slik at du forstår mere av virkeligheten. De dumme småripsene du raser rundt med tenker bare forelskelse og tull, mens du tenker med kuken. Ergo må du spille forelsket for å få dem på gli. Voksne jenter vet hva de vil, og trenger ikke det dumme spillet. Mye av dette tullet er hentet fra uvirkelige TV serier, som yngre jenter sluker hele tide. De er så dumme at de henger ikke på greip.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt ramaskrik om en voksen mann i tredveåra kom her og fortalte at han likte yngre jenter på ca. tjue. Da ville han vært en gammel gris. Eldre kvinner som legger seg etter yngre menn er bare frigjorte.

Gjest Lykkis
Skrevet

Jeg er 38 og har et seksuellt forhold med en på 29. Helt perfekt!! Han har en fantastisk utholdenhet, og er imponert over min erfaring :fnise:

Skrevet

Tråden ryddet for krenkende utsagn

Vis hensyn!

Bond, mod

Skrevet

Som mann vil jeg bare si at hvis jeg skulle hatt sex med ei som er vesentlig eldre enn meg måtte det være fordi jeg visste at hun ble sykt kåt av kroppen min, mao: litt for å være snill..

når det gjelder damer som digger yngre menn (her er det åpenbart mange ulike meninger omkring "yngre") vil jeg helle litt kaldt vann i blodet ved å fortelle at dere neppe finner et stort antall menn som liker damekropper på 30+ framfor jenter i 16-20 års alder!

Etter blomstringstiden, som er så altfor kort, går det meste i oppløsning, men det finnes heldigvis noen hederlige unntak.

Tips til dere jenter: hold dere til menn i deres aldersgruppe, da får dere den oppmerksomheten dere søker, og fortjener.

Hei jeg tenner mye lettere på damer på 30+ en jenter på 16+ elsker eldre kvinner. Erfaring :-P

Skrevet

Haha, rot opp i tråder fra 2008 :5:

Det er ganske vanlig at både menn og kvinner liker yngre partnere. Det er ganske vanlig at de liker eldre parntere også... Hver sin smak! Tror de aller fleste av oss hadde syns det var kult å få prøvd en sexpartner som er mer voksen og erfaren uansett, så det er bare stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...