kelte Skrevet 12. juni 2008 #461 Del Skrevet 12. juni 2008 Vigdis :skratte: Ene pusen min heter Frøydis... Den ene katten min heter Adolf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #462 Del Skrevet 12. juni 2008 åååå så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juni 2008 #463 Del Skrevet 12. juni 2008 Hehe.. en kollega av meg har to katter som heter Elling og Fridtjov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #464 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er utrolig hvilke navn folk finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #465 Del Skrevet 13. juni 2008 det er veldig mange som synes vigdis ser litt skummel ut, mest fordi det er vanskelig å skjønne hva slags rase det er. Noen ser tigerstripene og tenker amstaff.. ligner jo ikke engang, men mange har rett og slett ikke peiling!! så da tenkte vi at man måtte ha ett navn som veide opp mot det!! men vigdis var verdens søteste valp!!! husker jeg ble stoppet på tur ned bogstadveien av to kinesiske jenter som lurte på om det var en tiger?!? ja får i norge er det lov til å ha de som kjæledyr.. Dagen i går var bra.. ble litt uggers på bussen, men så ringte toastmasteren vår for å få planlagt litt, så da gikk det fort en halvtime og jeg glemte at jeg var dårlig.. kom til oslo og hadde gledet meg til burger king... som var stengt?!? :sjokk: panikk, etterfulgt av sinne... så måtte dra på mc donalds.. ikke det samme, men de hadde løkringer så det fikk gå.. fikk kjøpt to par flipp flopps, en enkel svart og ett som var sinnsykt fine!! også fant jeg to helt enkle spenner med sånne stener på, så da er det i orden!! Konserten var fantastisk!!! de spilte den sangen jeg liker best, pluss mye annet.. stemningen var på topp, han var fantastisk morsom.. (og litt ufin, drev og rappa i mikken og slikt?!?!) det som egentlig er morsomt er at sambo ligner på dave grohl hvis han har skjegg og litt langt hår.. i dag skulle jeg egentlig jobbe, men været er piss så jeg slapp!! Har pådratt meg en røykhoste (røyker ikke) og synes det var feiende flott!! så vi skal på polet og hente vinen vår, også har engangskameraene jeg har bestilt kommet så skal hente de på posten!! kanskje lage noen bordkort!! Har ikke sett ulrikke siden i går morges så gleder meg til å få en gooood kos (noe jeg antageligvis ikke får.. ) Mia: jeg har fortalt det... får ikke legetime før mandagen etter bryllupet.. sa det på jobben og ryktene hadde begynt å spre seg.. så ville ikke ha en reprise av forrigge gang så da sa vi det heller selv...farlig å bo på små steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 13. juni 2008 #466 Del Skrevet 13. juni 2008 Hehe.. en kollega av meg har to katter som heter Elling og Fridtjov Ja mange katter som har rare navn Min heter Rolf Arild Oppkalt etter matfar og bestefar (Arild da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #467 Del Skrevet 13. juni 2008 en tiger?? :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #468 Del Skrevet 13. juni 2008 lette etter ett bilde av vigdis som valp, men har ikke det liggende på laptoppen min.. men derimot fant jeg ett gammalt bilde av snuppa som var så fint.. snupp de vokser så fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. juni 2008 #469 Del Skrevet 13. juni 2008 Herreguuud så søt :rødme: Lille bjørnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. juni 2008 #470 Del Skrevet 13. juni 2008 Herlig lita snuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. juni 2008 #471 Del Skrevet 13. juni 2008 Så søt lita jente da!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #472 Del Skrevet 13. juni 2008 nydelig ja det er hun!!!!!!!!!!!!! i dag har vi vært på polet.. henta resten av vinen og kjøpte en liter vokda,en flaske med lys rom og en liter baylies... huska ikke helt hva jeg egentlig skulle ha så bra plukka med meg noe!! jeg har bestilt en sånn 5 pk med engangskameraer på fotoknudsen til 199.. synes det var veldig billig... kameraene var ikke helt hvite, men med noen blomster og noe glass på, men de var fine liksom og går helt fint til pynten.. så da har jeg fått 15 kameraer til 600.. synes det var billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. juni 2008 #473 Del Skrevet 14. juni 2008 Det var billig ja! Jeg ga 739 for 10 kameraer (inkludert frakt). Det er slike "bryllupskameraer" da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #474 Del Skrevet 16. juni 2008 jeg tror at verden hater meg!!!!!!!! i det siste har jeg vært litt redusert kan man jo si på grunn av kvalmen.. men så avtok det litt så jeg klarte å fungere... men forrigge uke begynte jeg å føle meg litt som halveis.. og det smalt vel fredag.. så nå er jeg skikkelig sjuk.. hoster så sinnsykt, bare hoster til jeg brekker meg.. (drit ekkelt!!) jeg må sitte i senga og sove, og det er ikke noe hyggelig potte tett og har vondt i hodet... jeg har mye jeg må få gjort denne uka så dette har jeg ikke tid til!!!!!!!! må gjøre denne uken: gjøre ferdig bordkort lage menykort&kirkeprogram bake en av kakene lage sjokolade elgene lage såpene til badene kjøpe inn siste sprit kjøpe inn litt brus og snacks skrive mail til toastmaster (tidspunkt ect...) samme til hovedservitøren bekrefte cateringen så skal jeg jobbe onsdag, torsdag og lørdag, og til frisøren fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. juni 2008 #475 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. juni 2008 #476 Del Skrevet 16. juni 2008 jeg tror at verden hater meg!!!!!!!! i det siste har jeg vært litt redusert kan man jo si på grunn av kvalmen.. men så avtok det litt så jeg klarte å fungere... men forrigge uke begynte jeg å føle meg litt som halveis.. og det smalt vel fredag.. så nå er jeg skikkelig sjuk.. hoster så sinnsykt, bare hoster til jeg brekker meg.. (drit ekkelt!!) jeg må sitte i senga og sove, og det er ikke noe hyggelig potte tett og har vondt i hodet... jeg har mye jeg må få gjort denne uka så dette har jeg ikke tid til!!!!!!!! må gjøre denne uken: gjøre ferdig bordkort lage menykort&kirkeprogram bake en av kakene lage sjokolade elgene lage såpene til badene kjøpe inn siste sprit kjøpe inn litt brus og snacks skrive mail til toastmaster (tidspunkt ect...) samme til hovedservitøren bekrefte cateringen så skal jeg jobbe onsdag, torsdag og lørdag, og til frisøren fredag! uff, hørtes ekkelt ut...Er det bryllupsnervene som slår deg helt ut? Men du, har jo den lista med ting du skal lage selv kan du ikke kjøpe såpene og det ferdig for å lette på tidspresset?! Og få noen til å bake kaken for deg og be noen andre til å handle inn det du trenger, gi de en liste så langt som et vondt år () visakortet med koden og send de avgårde Du er vel ikke Super-Mus heller?! Eller.....??? Altså, bruk folka dine rundt deg det akter jeg å gjøre God god god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. juni 2008 #477 Del Skrevet 17. juni 2008 Stakkars sandra!!! Har litt vondt i halsen selv jeg.. sikkert etter utdrikningslaget... Men jeg er ikke noe dårlig ellers, så jeg har vært heldig sånn! Er enig med Madam Mim! Prøv å få noen til å hjelpe deg med forberedelsene.. Magnus kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #478 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg er definitivt supermus!! nei, er vel heller sånn at jeg liker å gjøre ting selv... litt kontrollfreak!! men det ordner seg jo, formen er mye bedre i dag! Var våken i hele 4 timer i går, så fikk sovet av meg det meste.. tenker det blir en del søvn i dag også, må jo bare bli frisk!! selvsagt kan jeg kjøpe såper... får jeg ikke tid gjør jeg det, men mamma kom med noen super søte elger og det er rimelig enkelt å lage.. familien til magnus er jakt folk så hadde vært moro... ellers kan selvsagt han hjelpe til, men har bedt han om å fint ligge unna bordkortene.. han skulle hjelpe meg med å lage noen telys holdere i jula.. til tross for strenge instrukser ble de ikke sånn jeg ville ha dem.. og han var kjempeflink, men hadde jeg lagd dem selv, så hadde de blitt som de andre.. :rødme: med andre ord er det ikke lett å være sammen med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. juni 2008 #479 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg er litt sånn jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #480 Del Skrevet 17. juni 2008 etter å ha sovet fra klokken 1 til 5... :rødme: laget sambo middag til meg, fikk i meg en is og vips litt konstruktiv.. så nå er jeg nesten ferdig med å lage kirkeprogrammene på nytt ettersom noe galt hadde skjedd der, jeg har prøvelagd desserten og jeg er 99,9% sikker på at vi skal ha den.. men må stå i kjøleskapet i 3 timer så har bare småsmakt liksom!! og nå lager jeg hvite sjokolade- elger som jeg eventuelt skal ha på sjokoladekaka om de blir fine.. samme formene som de såpene... s lager sjokoladen først liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå