hello kittyen Skrevet 19. mars 2008 #201 Del Skrevet 19. mars 2008 har forresten også fått kjolen ulrikke skal ha på seg.. er vel ballerina? som skal ha samme? kjole tror den blir veldig fin på henne.. satt mamma til å strikke en tynn helt enkel hvit jakke i tilfelle hun skulle fryse litt.. men er jo i slutten av juni, men vet aldri!! Også tenkte jeg å finne noen hvite sko.. har vele egentlig funnet noen på økonomi sko faktisk... så tror det blir dem! Eg og har kjøpt den kjolen te litla snuppå her..An e veldig fin!!! Lurte litt på om me sko bruka an te brudepikekjole, men så ombestemte eg meg - som vanligt Mamma ska sy brudepikekjole for oss Ballerina ska tje ha den kjolen te sine..Hu har nåken fine roooosa nåken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 19. mars 2008 Eg og har kjøpt den kjolen te litla snuppå her..An e veldig fin!!! Lurte litt på om me sko bruka an te brudepikekjole, men så ombestemte eg meg - som vanligt Mamma ska sy brudepikekjole for oss Ballerina ska tje ha den kjolen te sine..Hu har nåken fine roooosa nåken er jo ikke lett å holde styr på hvem som har hva her inne... datteren min blir 2 nå, og da blir hun for liten til å være brudepike... så da ville jeg ha en enkel kjole.. også er den sååå fin.. og ikke minst billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 19. mars 2008 #203 Del Skrevet 19. mars 2008 Ballerina ska tje ha den kjolen te sine..Hu har nåken fine roooosa nåken Bra du har kontroll!! Kanskje det er Irmelinn som skal ha den kjolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 20. mars 2008 #204 Del Skrevet 20. mars 2008 Prøver å oppdatere meg litt her inne i kveld jeg. Er så utrolig treig om dagen! Fy søren, de ringene var lekre! Og mat, og øredobbene og brudepikekjolen og... alt! Blir så bra dette! Håper du har en fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #205 Del Skrevet 23. mars 2008 Prøver å oppdatere meg litt her inne i kveld jeg. Er så utrolig treig om dagen! Fy søren, de ringene var lekre! Og mat, og øredobbene og brudepikekjolen og... alt! Blir så bra dette! Håper du har en fin påske! takk!! Jeg gleder meg til vi får dem så jeg kan prøve... men må jo innrømme at det blir vanskelig å ikke ha den på fingeren.. I dag kom vi hjem fra fjellet!! vært veldig fint, men fryktelig høylytt... datteren vår blir to om noen uker, og med to fettere på 3 og 5 mnd... og en hytte på 60 kvadrat.. godt å være hjemme!!! er jo ikke strøm eller vann der, så har savna babyen min, laptoppen! men har hatt noen dager med flott vær, og vært på to langrennsturer.. gikk vel en 6 km hver gang... 2 km rett opp.. og det er tungt!! er tredje gangen jeg har på meg langrennski så er i grunnen fornøyd.. så det ble ukas trening!! datteren vår fikk en ole brumm helium ballong av besteforeldrene sine fordi hun var syk. er jo en stund siden nå,og lufta har begynt å sige ut.. så nå driver brumm å går seg en tur her i taket.. skvatt skikkelig.. først var den i lekekrokken, så opp igjen og den stod på andre siden av rommet og stirret på meg.. ikke blitt nå særlig bryllupsplanlegging på meg i det siste nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mars 2008 #206 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) datteren vår fikk en ole brumm helium ballong av besteforeldrene sine fordi hun var syk. er jo en stund siden nå,og lufta har begynt å sige ut.. så nå driver brumm å går seg en tur her i taket.. skvatt skikkelig.. først var den i lekekrokken, så opp igjen og den stod på andre siden av rommet og stirret på meg.. Jeg ser det for meg jeg hørtes skummelt ut det Endret 23. mars 2008 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 24. mars 2008 #207 Del Skrevet 24. mars 2008 Ja det er helt rett ballerina, det er jeg som har kjøpt kjolen til våre brudepiker. Den er så utrolig fin. Vi har den i offwhite. Tror kanskje vi skal bytte bånd på de, men får se etter hvert hva det blir til. Høres ut som en koselig påske dere har hatt Sandra. Er jo godt å komme seg unna trafikk og bråk for en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 25. mars 2008 i dag er jeg smått deppa!! jeg lengter etter sol og sommer...går ut døra for å levere frøken snupp i barnehagen, og hva ser jeg.. joda snø overalt.. måtte måke.. 3 kvarter brukte jeg på det.. æsj as... og nå snør det igjen.. så må vel måke en gang til før magnus kommer hjem med bilen... MEN.. er jo litt trening da.. Jeg må innrømme at treningen min har dabbet av.. påsken har jeg spist en del godis.. men nå er det tilbake til hverdagen.. sambo og jeg har bestemt oss for at vi vil ha ett barn til nå.. så jeg har slutta på p-pillen og vi skal begynne å prøve fra bryllupet... og da blir jeg stor og rund.. IGJEN.. så det er litt demotiverende.. forrige gang jeg var gravid jobbet jeg som servitør... 4 ganger i uken i 9 timer (mye jogging) opp og ned trapper.. helt fram til 3 uker før termin.. jeg var rimelig slank.. helt fram til da.. og jeg eksploderte.. etter fødselen la jeg på meg... var ikke før jeg begynte å jobbe igjen at vekta mi begynte å gå nedover igjen!! men denne gangen skal jeg være flink, ikke "trene" mer enn det jeg klarer etter fødselen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 25. mars 2008 jeg har stort sett alt under kontroll.. men det som er helt uvisst er håret mitt... ombestemmer meg hele tiden!! Har jo en ide om hva jeg synes er fint... og har funnet en frisyre som jeg har lyst på.. meeeeeen...( story of my life..)... kjolen er litt sånn romantisk, så synes egentlig at håret også burde være det, og de frisyrene jeg har funnet er litt mer prinsesse aktig.. om dere skjønner.. og jeg har valgt relativt enkle smykker, så vil jo ha noe i håret.. men siden jeg ikke vet hva slags hår jeg skal ha blir det vanskelig... hårpynt hårpynt mer hårpynt sambo sin favoritt denne liker jeg blir litt mer tiara dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 25. mars 2008 #210 Del Skrevet 25. mars 2008 sambo og jeg har bestemt oss for at vi vil ha ett barn til nå.. så jeg har slutta på p-pillen og vi skal begynne å prøve fra bryllupet... og da blir jeg stor og rund.. IGJEN.. Ååååååå, så koselig, elsker babyer jeg og håper virkelig jeg blir mamma om ikke så altfor lenge.De er jo bare helt fantastiske de små knøttene. Ellers har du funnet mye fint synes jeg, skjønner at det ikke er lett å velge. Har du prøvet de på da? Når jeg valgte tiara, fikk jeg i alle fall veldig *denne er min* følelse og da var ikke valget så vanskelig allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #211 Del Skrevet 26. mars 2008 Ååååååå, så koselig, elsker babyer jeg og håper virkelig jeg blir mamma om ikke så altfor lenge.De er jo bare helt fantastiske de små knøttene. Ellers har du funnet mye fint synes jeg, skjønner at det ikke er lett å velge. Har du prøvet de på da? Når jeg valgte tiara, fikk jeg i alle fall veldig *denne er min* følelse og da var ikke valget så vanskelig allikevel.... nei har jo bare sett de på nett... må nok gå litt i tenkeboksen med detta håret mitt!! har vært på skolen i dag og gud å kjedelig!! men har bare 2 år igjen... i dag fikk jeg rosebladene jeg bestilte fra usa... har jo gått en mnd, så ble litt lettet når de lå i postkassa mi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirnor Skrevet 26. mars 2008 #212 Del Skrevet 26. mars 2008 Syns den du har skrevet at du likte var kjempe fin! Synd et er fint med litt, ikke for mye pynt i håret MEN det er jo meg Det har du rett i! Jeg har også bestilt roseblad fra usa, men ikke fått de enda.. Er sikkert en mnd siden jeg bestile... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. mars 2008 #213 Del Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med prøving etter bryllupet :-D Så koselig håper det klaffer med en gang for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. mars 2008 #214 Del Skrevet 27. mars 2008 Hehe.. Bare pass dere litt FØR bryllupet nå da, så det ikke blir barn før dere hadde tenkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 27. mars 2008 #215 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei! Lurte på om du har planer om å selge skoene etter bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 30. mars 2008 takk takk folkens.. ja vi skal være veldig forsiktig frem til bryllupet!! orker ikke å være morgenkvalm og slikt da altså... irmelin: jeg vet ikke helt om jeg skal selge dem.. har egentlig ikke tenkt på noe det.. men vet jo at de kan farges i for eksempel svart... men jeg skal tenke og gi deg beskjed!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 30. mars 2008 #217 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja det må du gjøre. Jeg har jo lyst på de skoa og om du skulle selge de så hadde jo det vært fint for min del hvilken str har du foresten? Er kanskje litt frempå nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 31. mars 2008 Ja det må du gjøre. Jeg har jo lyst på de skoa og om du skulle selge de så hadde jo det vært fint for min del hvilken str har du foresten? Er kanskje litt frempå nå? så du har lyst på skoa mine altså?!? jeg har ganske store bein da.. tror jeg bestilte 40.. men kan like godt være 39 eller 41.. må sjekke når jeg kommer hjem... greia er at skoa er jo kjempefine.. og de er sikkert ennå finere etter å ha farga dem i svart.. MEN... jeg hater å gå i sånne sko.. jeg liker joggesko, flip flops, ballerina sko... og til tid og annen stilhetthæler/støvler... men pen sko, spesielt med litt stor hæl.. herregud skulle tro dama aldri hadde brukt hæler... så jeg må øve meg på å gå med de... MEN jeg skal ta det opp med sambo go høre med ham... hvis det er riktig størrese da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. mars 2008 #219 Del Skrevet 31. mars 2008 ogg... jeg må også øve ser ut som jeg har noe i rompa jeg når jeg går med hæler :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 31. mars 2008 #220 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker str 38/39.. Så visst det er 40 eller 41 så blir de nok for store gitt. Jeg har det på samme viset som deg derfor jeg tenkte jeg kunne kjøpt de brukt for jeg tror ikke jeg blir å bruke de så mye etter den store dagen, uansett om jeg farger skoene. Jeg bare elsker JOGGESKO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå