mia83 Skrevet 16. mars 2008 #181 Del Skrevet 16. mars 2008 salmer har vi ikke sett no særlig på ennå!! i dag har jeg vært i oslo.. fått løperen min, og den er så fin!! kjøpt meg øredobber i dag også!! skal prøve å lagt ut bilde og sånt... men er så sliten nå.. Ja løperen er fin ikke sant? Hadde trodd den var litt bredere jeg da, men vi kommer nok til å få noen fine bord med de løperne tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja løperen er fin ikke sant? Hadde trodd den var litt bredere jeg da, men vi kommer nok til å få noen fine bord med de løperne tror jeg jeg har jo sagt det til deg,tror jeg.... jeg skal ikke ha den med hjertene.. grunnen til dette er at vi skal ha så mye blomsterblader og glins på løperen så ble redd den skulle bli rottete.. så jeg tok sånn helt sølv... Jeg er egentlig litt fornærmet... sambo vet hva jeg skal gjøre på utdrikkningslaget mitt... helt greit det liksom.. men så sa jeg det sist vi var ute med forloveren hans, at skulle han vite så skulle jeg vite.. men han ville ikke fortelle meg det i og med at vi bor under samme tak.. jeg vet jo datoen og at de skal være borte en natt, men det er det... og egentlig synes jeg det er greit fordi da slipper jeg å tenke på å si noe som ikke skulle passe seg!! MEN for to dager siden ringte han forloveren meg for å bekrefte datoen. Så uten at jeg i det hele tatt spør sier han at jeg kan ikke fortelle deg hva vil skal gjøre for vi vet jo alle hvordan du er i fylla... jaha tenkte jeg da... ja du sier jo så mye dumt... så ble en smule fornærma, vil jo ikke vite det, men trenger ikke å komme her å si at jeg er helt uansvarlig... så var jeg i oslo i går, og hadde gitt nr til søstra mi så de kunne finne ut av om vi trenger barnevakt (kan jo hende det er lagt på samme dag!) og da hadde han fortalt søstra mi hva de skulle... han har aldri møtt henne, og i tillegg har han sagt at jeg var så dum i fylla.. så kunne ikke si noe til meg.. det er jo litt bakgrunnshistorie til dette... men jeg møtte han i fylla for ett par mnd siden.. og sambo og jeg hadde noen problemer og vi kom ingen vei.. så jeg prata med forloveren hans om det i håp om at han kunne prøve å prate med sambo.. dagen etter ringte han meg og skulle si at han var like mye min venn som sambo sin og at han synes det var veldig hyggelig at jeg kunne komme til han med problemer.. så jeg sitter her og føler meg som en dust.. og ser for meg at jeg er ett monster i fylla, noe jeg ikke er... så sa jo det til sambo.. og han ehh.. han tulla sikkert bare (han er sånn rar spøkete) men uansett synes faktisk ikke det var no hyggelig, og hvertfall ikke når han ringer søstra mi og sier det samme til henne, for da mener han det jo også.. og sambo kunne ikke skjønne hva han prata om.. men jeg tar meg skikkelig nær av det, til tross for at han kanskje ikke mener det sånn.. langt men måtte få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 16. mars 2008 #183 Del Skrevet 16. mars 2008 Han trenge nåken "snille-piller" han fyren der!!! Goe te deg, ikkje bry deg du!! E tje sikkårt de ligge nåke vondt bak de, antageligt e de e en spøk, bare litt flåsete sagt Hvis du må vita ka han meine me de så e de jo bare te å spør...sei du blei litt lei deg av de! De hadde eg jort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #184 Del Skrevet 16. mars 2008 Han trenge nåken "snille-piller" han fyren der!!! Goe te deg, ikkje bry deg du!! E tje sikkårt de ligge nåke vondt bak de, antageligt e de e en spøk, bare litt flåsete sagt Hvis du må vita ka han meine me de så e de jo bare te å spør...sei du blei litt lei deg av de! De hadde eg jort jeg vet jo åssen han er og han mener vel ikke no vondt med det.. men skikkelig unødvendig er det!! men er greit nå... måtte bare få det ut!!! han er egentlig hyggelig... tror jeg.. i morgen skal jeg til sverige og kjøpe inn resten av hvitvin og litt øl.... og masse godis, men den skal etes før 28 juni altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mars 2008 #185 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Åja stemmer det... Nå må jeg virkelig skjerpe meg her! Får nok slutte å skrive innlegg når jeg er på nattevakt.. Uff det hørtes ikke så hyggelig ut nei.. Men som Hello Kittyen sier så er det vel best å ikke bry seg om det.. Selv om det ikke alltid er så lett!! Endret 16. mars 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #186 Del Skrevet 16. mars 2008 øredobber: øredobb øredobb 2 de er på skakke.. men slik ble det nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 16. mars 2008 #187 Del Skrevet 16. mars 2008 Di va fiiine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #188 Del Skrevet 16. mars 2008 takk! men er veldig usikker på de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mars 2008 #189 Del Skrevet 16. mars 2008 takk! men er veldig usikker på de... Jeg synes også de er veldig fine!!! De kommer sikkert til å glitre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #190 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg synes også de er veldig fine!!! De kommer sikkert til å glitre ja de skal nok glittre helt i takt med resten av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 16. mars 2008 #191 Del Skrevet 16. mars 2008 Fiiiiiine øredobbene! :-D Og du, man SKAL glitre på bryllupsdagen! Så det så! For en forlover da... hadde blitt sååå sint om det var min kjæres forlover! Jeg og han snakker endel sammen om kjære - så jeg blir nok informert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. mars 2008 #192 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg hadde og :slåss: om det hadde vært min kjæres forlover..Det er lov å reagere på sånne uttalelser! Og de øredobbene var heeelt nydelige.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #193 Del Skrevet 17. mars 2008 godt det ikke bare er jeg som overreagerer!! :rødme: var jo som sagt han som prøvde å være morsom, men mannfolk bør ta seg ett kurs til tider.. i dag har vi vært i sverige.. IGJEN.. og kjøpt ferdig hvitvinen og en kasse øl.. var så mye folk der at man ble sluppet inn på polet i puljer... så fikk vi kjøpt litt mer hvitt sjokolade.. hamstrer til desserten, trenger jo rimelig mye og synes det er litt sånn ehh å gå inn i en butikk å kjøpe 3 kg sjokolade.. Husker ikke helt hvem det var som letter, men på charlottenberg hadde de både grønne og rosa marsipanlokk!! fikk lagd menykort og kirkeprogram på laptoppen i går også.. må bare få godkjent musikk valget vårt, så kan vi sende det til trykkeriet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 17. mars 2008 #194 Del Skrevet 17. mars 2008 hvor mye betaler du for å få trykket opp kirkeprogrammene? (hvor mange skal du ha?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #195 Del Skrevet 17. mars 2008 hvor mye betaler du for å få trykket opp kirkeprogrammene? (hvor mange skal du ha?) vet ikke ennå.. spørs litt hvem som skal trykke opp!!! men har invitert 75 stykk, regner vel med å trykke noen ekstra... 90 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 18. mars 2008 #196 Del Skrevet 18. mars 2008 å ja vet du om noe bra sted å bestille kake på hamar forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #197 Del Skrevet 18. mars 2008 å ja vet du om noe bra sted å bestille kake på hamar forresten? Vi skal bestille hos loffungen her i elverum.. greit sånn synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 18. mars 2008 Da prøver vi igjen.. skrev nettopp det lange innlegget i glow sin dagbok fordi jeg trodde jeg var her... er ikke sløv jeg da.. Vi har da bestilt ringer nå... ble disse: ringer Vi har gravert utvendig og fylt med platina.. jeg skal ha navnet mitt en bitteliten diamant (som en stjerne liksom) navnet til sambo og en diamant til... han skal ha det samme men med en stjerne der jeg skal ha diamant... inni har vi gravert Ad Infinitum 28.06.08 så jeg gleder meg til å få dem!! I dag har vi også bestilt kaka... det blir enten en rund eller firkantet marsipan lokk..(spørs om den runde er stor nok til 75) lagene skal ligge rett oppe på hverandre, også skal vi ha lilla silkebånd i bånn av alle lagene... øverst skal vi ha monogrammet vårt som vi også har på forsiden av kirkeprogrammet.. min s i lavendel og hans m i mørk lilla.. inni skal vi ha fyll med boysenbær og krokan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mars 2008 #199 Del Skrevet 18. mars 2008 Stikker innom for å si God Påske før jeg reiser på påsketur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #200 Del Skrevet 19. mars 2008 har forresten også fått kjolen ulrikke skal ha på seg.. er vel ballerina? som skal ha samme? kjole tror den blir veldig fin på henne.. satt mamma til å strikke en tynn helt enkel hvit jakke i tilfelle hun skulle fryse litt.. men er jo i slutten av juni, men vet aldri!! Også tenkte jeg å finne noen hvite sko.. har vele egentlig funnet noen på økonomi sko faktisk... så tror det blir dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå