Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist med søstra di :kose:

Og med tantebesøk... :troest:

Ja... Desverre ikke så møe å gjøre med det :( Hadde håpet hu seriøst hadde sjerpet seg men....

Tanta jah!! Satan.. Huff...

Er så gåen i dag at skole kunne jeg bare glemme..... :hakeslepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager er gått siden "helvete" brøt løs me søs... Nå påstår hu at hu aldri har sendt noen som helst mld til hverken meg el mamma som var sårende osv.. Men hva kan man gjøre?

Jeg har iallefall komme meg litt nå.. Kjente jeg var LAAAANGT nede på mandag/tirsdag.. Men det kommer seg noe nå. Selvom det faktisk er utrolig tungt. Må bare ta en dag om gangen..

Må tenke mer på skolen.. Kjenner jeg har blitt en smule sløv.. Men har ikke hatt ork!

I morra ska jeg og gubben ut å gå i skauen. Blir digg.. :) Ut å lufte vette litt!! :)

Mens er nå påvei vekk..(var faktisk en kort periode nå).. Så nå er det pån igjen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så masse! Er det ikke deilig å få slike beskjeder i en ellers hektisk og slitsom periode??

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så masse! Er det ikke deilig å få slike beskjeder i en ellers hektisk og slitsom periode??

:kose:

Mange takk!! Det hjalp SÅ møe å få den gladmeldingen! Kjente hele meg bare bruste av glede :nigo:

Er utrolig sliten for tiden, men det var bare SÅ herslig å vite at jeg lyktes! :skya:

:klemmer:

Grattis! :klemmer:

Hihi, mange takk!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :hoppe:

Flinking :kose:

Hihi.. Mange takk!!! :klemmer:

Grattis!!! Så flink du er! :klemmer:

Lykke til med ny PP! :)

Hihi.. Takk takk! Er glad for at det endelig gikk i boks! :)

Ny PP jah! Jo takk for det.. Det trengs vel! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengesiden jeg har skrevet her ser jeg!! Da er det nesten på tide å trøkke ned noen ord her..

Her har det faktisk skjedd utrolig lite side sist.. EL er ennå heller ikke... Te helga, når jeg har JOBBHELG!!! :sur: Men det ska nok gå greit :fnise:

Ang min søster så har det roet seg litt ned nå.. Men kjenner jeg er fortsatt mektig skuffet og såret. Hu har nå da kommet med en beklagelse over hendelsen da og håpte jeg kunne tilgi henne, noe jeg ikke kan. Jeg sa jeg kunne la det gå, men at jeg ikke kom til å tilgi henne med det første. Så får vi nå se hva som skjer videre.. :)

Nå sitter jeg på skolen.. Sku egentlig hatt forelesning, men læreren kom seg aldri til skolen grunnet uvær! :skratte: Så da sitter jeg i kantina nå og leser litt gjennom psykologien...

Eriksons psykososiale faser.. GJESP!!!! Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at søsteren din i det minste innser at hun sårer dere som står nærmest når hun oppfører seg slik. Skjønner at det ikke bare er å tilgi, men håper det løser seg for henne og dere til slutt! :klemmer:

Kjedelig med EL og jobbhelg samtidig da, men dere rekker vel å snike inn litt :sengekos: ... :fnise:

Håper du slipper flere PP nå! 15 holder!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Denne gangen SKAL det klaffe :regler: *storken får ekstratime i regelverk*

:hug:

God helg :)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Godt å høre at søsteren din i det minste innser at hun sårer dere som står nærmest når hun oppfører seg slik. Skjønner at det ikke bare er å tilgi, men håper det løser seg for henne og dere til slutt! :klemmer:

Kjedelig med EL og jobbhelg samtidig da, men dere rekker vel å snike inn litt :sengekos: ... :fnise:

Håper du slipper flere PP nå! 15 holder!!! :kjefte:

Hehe, jah, håper au det gjør det.. Men det vil nok ta tid har jeg innsett...

15 PP holder jah! Har vært en lang reise..... Som ennå ikke er over...

:duskedame:

Denne gangen SKAL det klaffe :regler: *storken får ekstratime i regelverk*

:hug:

God helg :)

Hehehehe.. Ja, jeg håper det gjør det :)

Hilser på. :vinke:

Hei hei der!! Hyggelig med nye mennesker innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lengesiden jeg har skrevet her... Må vel få inn et par ord om hva som har skjedd i det siste kanskje. :fnise:

EL tror jeg er over nå.. Kjente en sånn murring i venstre side fredagskvelden og lørdags formiddag. Siden det har jeg ikke kjent noe.. Så vil tru EL faktisk er over.. Har faktisk ikke brukt Donna-testen denne PP... Har helt glemt det :sjokkert: Men vi får nå se hva som skjer og håper at dette er siste PP.. :jepp:

Noe :sengekos: har det nå blitt :fnise:

Ellers, har blitt møe i det siste kjenner jeg.. Masse å lese på.. Har jo nå 2 studier.. (Mest sannsynlig) Skriver på ambulanseoppgave.. Også leser jeg pensumet til skolen. Endel jah, men det er egentlig veldig spennende. Og det gjør at jeg vil fortsette. Og jeg vet at hvis jeg står på vil det til slutt lønne seg! :nigo:

Hva har jeg ellers gjort da? Tja.. Jobbet, lest, vært hos mormor, og ellers bare kost meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...