smilefjes Skrevet 9. februar 2008 #41 Del Skrevet 9. februar 2008 God helg til deg, pleiepike, og lykke til med ventetiden frem mot IKM. Satser på at det klaffer denne gangen! Kos deg med vårruller....namm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 11. februar 2008 Da var den helgen over... Og ny uke er over oss.... Nå blir det venting på IKM og lesing te eksamen!! Har eksamen te fredag i medikamentregning Håper bare jeg består!!!! Må liksom ha ALT riktig... Og jeg og matte er absolutt ikke bra!! At jeg i det hele tatt kom inn på sykepleien er sykt me tanke på at jeg fikk 2 i matte! BTW; vårullene var knallgode!!! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 11. februar 2008 #43 Del Skrevet 11. februar 2008 Masse lykke til på eksamen. Det er bra du har eksamen før IKM, for tenk hvis den hadde vært først og så vært positiv. Da hadde det ikke vært lett å konsentrere seg om å lese Håper det går bra. Medikamentregning, er det doser og slikt? Jeg må ofte regne om slikt på jobb, og det er ikke bare-bare. Men jeg regner styrkegrad i tabletter, og hvor mye det faktisk utgjør i mg, og hvis det er mange tabl, så blir det masse. Det værste er hvis det er fuktig, så må jeg korrigere for fukt også. Jeg er ikke så god i matte, men det går på et vis. Heldigvis har jeg en som dobbelsjekker regningen min, men sånn er det kanskje ikke i sykepleien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe.. Ja, hadde eksamen kommet etter IKM, og jeg hadde testet positivt, vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde taklet eksamen jeg... Hihi.... Vel, det er oppgaver mellom himmel og jord.. Hehe.. Som feks hvor mange dåper det er i 1000ml eller hvor mange tabletter 1200 mg ibux tilsvarer.. Også er det om hvor mye væske man må tilsette og masse sånt rart.. Hehe... Joda, i sykepleien må man ha en som dobbelsjekker ting, men ikke alltid... Men er det snakk om sterke medikamenter må en ha dobbeltsjekk... Og det er bra :D Hihi... Hadde en prøveeksamen på skolen i dag da, og fikk alle riktig.. Så det kommer seg :D Hihi... Jaja, får grave meg ned i boka igjen her jeg... BTW: Det positive me å ha eksamen nå da er jo at jeg slipper å tenke på IKM! Hihi.. Vanskelig å la tankene fly vekk fra det liksom.. Hihi Ha en toppers dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 12. februar 2008 #45 Del Skrevet 12. februar 2008 Hadde en prøveeksamen på skolen i dag da, og fikk alle riktig.. Så det kommer seg :D Hihi... Jaja, får grave meg ned i boka igjen her jeg... BTW: Det positive me å ha eksamen nå da er jo at jeg slipper å tenke på IKM! Hihi.. Vanskelig å la tankene fly vekk fra det liksom.. Hihi Ha en toppers dag!! Grattis! Det er jo kjempebra da! Sikker på at eksamen kommer til å gå veldig bra, jeg! Enig i at det er kjekt å ha andre ting å tenke på frem mot IKM! I mitt tilfelle er det jobb. Greit at tiden flyr litt nå! Ønsker deg en god kveld og god lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 12. februar 2008 #46 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå går vi inn i 3. PP... Hadde håpet det hadde klaffet denne månen, men etter 4 dager over IKM kom mensen... Desverre... Så nå er EL ca 4 feb og IKM 18 feb.. Håper dette klaffer denne mnd da? Men synd jeg jobber den helga... Eller, det er jo en mandag så kanskej jeg har flaks.. Vi bor ikke helt sammen.. Faktisk bor vi halvannen time me buss fra hverandre... Men jeg er stort sett hos han nå da.. Er jo student og har skole å tenke på oxo. Vi stresser ikke og tar det helt me ro Noen i samme "situasjon", det me å være student og prøvere.... ?? Vi har au nylig forlovet oss :rødme: Så dette er vår vei :D hei:)jeg er også student og prøver... Hva studerer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 12. februar 2008 Studerer sykepleien!! Kjempespennende.. Er jo hjelpepleier fra før da... Så det er jo gammalt nytt for meg.. Hehe. Hva studerer du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 12. februar 2008 Hmmm... Opplevde no rart i dag.... Jeg venter jo ikke mensen før om ca 1 uke, men så har det seg sånn at jeg har i halve dag hatt en form av lyserosa utflod. Slimete(sorry detaljert, men) greie. Når jeg tørker meg andre gang liksom for å se om det er mer, er det ikke det. Men til neste gang jeg er på do, er det kommet litt til.. Bare bittelitt... Kanke være mensen nå?? Har liksom ingen mens.smerter heller... Noen som vet å det kan være??? Spurte om det på et forum, men ingen svar, kanskje noen svarer på det her??? Blir så frustrert på hva det kan være liksom.... Men det kan jo bare være meg som er helt på tur og uroer meg for den minste ting... Men har hatt spontanabort før.. Så litt sånn..hjeeeelp.. hva er det liksom... Hehe... MEN sikker meg som tenke rfor møe på ting... Oh, hadde prøveeksamen i medikamentregning i dag... Fikk alt te :D Weeee... Så håper at jeg klarer eksamen på fredag.. Nå har jeg egenltig fri frem te da, men skal på skolen i morra og treffe noen venner sånn at vi kan sitte sammen og regne litt og se om vi blir no klokere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sanne85 Skrevet 13. februar 2008 #49 Del Skrevet 13. februar 2008 Studerer sykepleien!! Kjempespennende.. Er jo hjelpepleier fra før da... Så det er jo gammalt nytt for meg.. Hehe. Hva studerer du da? Helu:) Jeg er utdanna omsorgsarbeider, og går nå føste året på vernepleier... Hvile år går du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 13. februar 2008 Helu:) Jeg er utdanna omsorgsarbeider, og går nå føste året på vernepleier... Hvile år går du? Jeg går nok bare mitt første år jeg oxo.. Spennende!! Hihi.... Selvom det er gammalt nytt endel av det da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 13. februar 2008 #51 Del Skrevet 13. februar 2008 første jeg tenkte på var sånn festeblødnings greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 14. februar 2008 første jeg tenkte på var sånn festeblødnings greier.. Var det jeg oxo tenkte på... Men vil ikke tenke på det før evt graviditetstest beviser jeg er gravid.... Hmm.. Nå skal jeg te Danmark!! Yeah.. Jentetur Blir kos... Hihi.. eksamen i morra.. Må bare bort og tenke på annet litt.. Ha en toppers dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 14. februar 2008 #53 Del Skrevet 14. februar 2008 Kos deg i Danmark og lykke til med eksamen på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 14. februar 2008 #54 Del Skrevet 14. februar 2008 første jeg tenkte på var sånn festeblødnings greier.. Det tenkte jeg også! Så spennende!!! Men disse kroppene våre er ikke spesielt lette å tolke alltid, da. Synes det er så mye rart som skjer, jeg, når man kjenner etter. Skjønner at jeg ikke kjenner så mye etter til vanlig, for alle disse "graviditetssymptomene" jeg tror jeg har hver måned...vel, antakelig er de der bestandig før mensen, det er bare først nå jeg legger merke til dem... Men håper virkelig dette var et godt tegn for deg!!! Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 15. februar 2008 DA var eksamen overstått.. Og jeg har samenliknet eksamensoppgaven me noen andre i klassen oxo og de hadde samme svar som meg.... Så nå er det bare å krysse fingrene.. Hihi... Jeg hadde glemt å skrive på en oppgave "pr min" håper jeg ikke stryker på det!! DA er de idioter asså!!! Danmarksturen i går ble vellykket den au Hadde det koselig og handlet masse god mat.. Kylling og usunne varer som sjokolade bl.a Vel, kroppene våre er absolutt ikke noe å forstå seg på... Min kropp er helt merkelig.. Fatter ikke en ting.. Og jah, hver mnd, rundt IKM føler jeg at jeg har ALT av symptomer i forhold til graviditet... Oxo kommer jo mens.. Og da er det pån igjen neste måned... Like morro.. NOT! Sånn som nå, jeg går å innbiller meg ømme pupper osv.. Kjenner for godt etter.. hehe... Så jeg har gitt opp det å føle etter...... Nesten.. Men trur jeg gjør det noe autolmatisk au.... Jah, jeg håper og håper at det der var et festeblødning.... Hihi.... Krysser fingrene mine.... jau jau, får vel komme meg hjem fra skolen... 1 times bilkjøring Have a nice day!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 15. februar 2008 #56 Del Skrevet 15. februar 2008 ER jo så forbasket at gravid symptomer er så mye likt på PMS.... men den blødninga er jo et veldig godt tegn da! Krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #57 Del Skrevet 16. februar 2008 ER jo så forbasket at gravid symptomer er så mye likt på PMS.... men den blødninga er jo et veldig godt tegn da! Krysser fingre og tær! HIhi... Ja, det er det som er så dumt.. Blir jo sprø-.... Jeg krysser fingrene og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 16. februar 2008 #58 Del Skrevet 16. februar 2008 Ikke lenge til testing God helg til deg, og vi krysser fingrene på at testingen gir deg positivt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #59 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe, nej, det er ikke lenge te testing... Hmmm.. Positivt, jeg har ingen teng på at mensen kommer.... Tihi... Og det er bra... Hehe.... I dag reiser jeg "hjem" te hybelen min.. Skal begynne i praksis nå. Blir spennende det Men kommer te å savne Dag da.. Godt jeg reiser hjem i helgene... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 18. februar 2008 #60 Del Skrevet 18. februar 2008 Spennende nå altså Lykke til med testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå