pleiepike Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #561 Del Skrevet 6. desember 2008 OJ!!! Det var jo noe skikkelig dritt! Men dessverre er det høysesong for slikt. Det er jo livsfarlig ute nå. Jeg tør knapt å gå jeg, og på føret som vi har her nå (fuktig på dagen/kaldt - fryser skikkelig på om natta) så tør jeg igrunn ikke å kjøre i det hele tatt... Det er altfor mange utsatte områder/kryss rundt her jeg bor.. (Jeg har kræsja en bil før jeg også, og det er IKKE noe jeg ønsker å gjenta.. Skummelt. ) Ikke alltid det hjelper å være forsiktig heller gitt, noen ganger er det nesten dømt til å gå galt. Det var bra det gikk fint med deg iallefall! Og så håper jeg at du ikke ble FOR skremt, og klarer å slappe av idag!! Alt av materielle skader kan rettes opp igjen vet du. Jaaaa, det er vanvittig skummelt! Og jeg ble vettskremt! Det kan du være sikkert å visst på! Hehehehe.. Men, var ute å kjørte i dag, så ekke skremt over å kjøre da.. Selvom det ikke ser ut!! Bilen ser ikke ut asså På den ene siden.. Men... Sånt som skjer.. Og jeg tar lærdom av d! Skummel opplevelse ja Så godt at et bare var bilen som fikk en bulk Ja, det er det.... Hehehe.. Ja, bilen fikk bulk og jeg fikk en gooood svett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #562 Del Skrevet 8. desember 2008 Hellu! Ny uke, enda mer lesing! Eksamen nærmer seg SÅ fort kjenner jeg.. Føler jeg ikke heeeeelt kan stoffet, så må lese enda mer og masse mer og litt til! Og ikke minst tegne masse. Gørr! Og når jeg kom hjem fra jobb i ste fikk jeg SÅ hodepine.. Orker nesten ikke lese. Huff, det er absolutt ikke bra Jaja, har lest meg ferdig me noe iallefall, øg før jeg går videre ska jeg tegne litt om Celle, vev, lymfer, nyrer, hjerte, blodkar osv.. KJEDELIG! Jaja, må gjennom dette for å komme videre. Er heldigvis kommet over helgas "uhell"... Og jeg har roet kroppen veeeeldig! Ellers hadde jeg en grei helg faktisk.. I går var vi i badeland! Kjempemorro. Var der leeenge og koooste meg! Vannsklie, bølgebasseng, utendørs boblebad, badstugreier me en luftfuktighet på 95%, ISKALD saltvannskulp og varmtvannsbasseng! Og etter en lang badetur var det kjøttsuppe!! ...Og en halvannen timers busstur hjem IKM snart jo! Og jeg har INGEN klare tegn på TR!!! Får skje hva som skjer.. Samme som skjedde sist, nesten ingen tegn på TR, og det kom 4 dager før tiden.. Håpe på at spiren nå sitter Dette har vært en laaaaaaang ventetid! Nå er det snart middag her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. desember 2008 #563 Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje det blir bebis nå da? Synes virkelig dere hadde fortjent det nå! Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #564 Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje det blir bebis nå da? Synes virkelig dere hadde fortjent det nå! Krysser fingrene Har et håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2008 #565 Del Skrevet 8. desember 2008 Krysser fingrene Lenge til IKM?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #566 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Krysser fingrene Lenge til IKM?? i følge min ticket greie her inne er det 6 dager te, men det kommer alltid nesten før om det er.... Satser på at det IKKE er TR nå Endret 8. desember 2008 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 9. desember 2008 #567 Del Skrevet 9. desember 2008 Så spennende :D Krysser alt jeg har for en liten bebis til deg :D Hvilket badeland var dere på forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #568 Del Skrevet 9. desember 2008 Så spennende :D Krysser alt jeg har for en liten bebis til deg :D Hvilket badeland var dere på forresten ? Lyngdal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #569 Del Skrevet 9. desember 2008 Opplever noe ekkelt i dag.. Hele kroppen er helt rar! Jeg sjelver. Hele meg.. Hva skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. desember 2008 #570 Del Skrevet 9. desember 2008 Opplever noe ekkelt i dag.. Hele kroppen er helt rar! Jeg sjelver. Hele meg.. Hva skjer?? Hørtes ekkelt ut ja.. Hva med en tur til legen hvis sjelvingene er der over lengre tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #571 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja, vet... Gitt seg litt nå, men utrolig skummelt! Ekkelt.. Ikke helt første ganga, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #572 Del Skrevet 10. desember 2008 4 dager til testing og ingen typiske tegn har vist seg annet enn at mine pupper føles tunge ut..... Men ingen murringer i mage/korsrygg, ingen kvalme, ingen ting.. Ikke et eneste tegn på noe.. Men noen går jo gravide uten å kjenne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 10. desember 2008 #573 Del Skrevet 10. desember 2008 Opplever noe ekkelt i dag.. Hele kroppen er helt rar! Jeg sjelver. Hele meg.. Hva skjer?? Sånn hadde jeg det for to dager siden! Jeg gikk hele dagen og var skjelven. Satser på at det betyr at det blir en bebis på oss begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 10. desember 2008 #574 Del Skrevet 10. desember 2008 4 dager til testing og ingen typiske tegn har vist seg annet enn at mine pupper føles tunge ut..... Men ingen murringer i mage/korsrygg, ingen kvalme, ingen ting.. Ikke et eneste tegn på noe.. Men noen går jo gravide uten å kjenne det? Ja, det er vel helt individuelt hvilke symptomer man har. Jeg har ømme, tunge pupper, og har hatt mensmurringer i 3 dager nå, men i dag kjenner jeg ingenting. Vanligvis så har jeg ikke mensmurringer før den dagen mensen kommer, så håper at det er en liten spire i magen som forårsaker disse murringene som har vært. Kvalmen kommer vel ikke før rundt uke 6, hvis du får kvalme da. Er vel bare halvparten av alle gravide som blir kvalmne. Pleier du å ha murringer før/under mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #575 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, det er vel helt individuelt hvilke symptomer man har. Jeg har ømme, tunge pupper, og har hatt mensmurringer i 3 dager nå, men i dag kjenner jeg ingenting. Vanligvis så har jeg ikke mensmurringer før den dagen mensen kommer, så håper at det er en liten spire i magen som forårsaker disse murringene som har vært. Kvalmen kommer vel ikke før rundt uke 6, hvis du får kvalme da. Er vel bare halvparten av alle gravide som blir kvalmne. Pleier du å ha murringer før/under mens? Jupp, det er det jeg pleier.. Sliter SÅ me murringer før og under mens.. Men ikke noe ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #576 Del Skrevet 10. desember 2008 Utfloden mitt er anderledes!!! Den er TYKK(???) og hvit? Men ingen lukt?? Hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. desember 2008 #577 Del Skrevet 10. desember 2008 Utfloden mitt er anderledes!!! Den er TYKK(???) og hvit? Men ingen lukt?? Hmmmm... Uten å gi deg altfor store forhåpninger, så hadde jeg det slik også rett før testen... Og murringer, både før og i ukene etter... Individuelt, men hvis det er noe som er forskjellig fra normalen så får vi bare krysse fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. desember 2008 #578 Del Skrevet 10. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #579 Del Skrevet 10. desember 2008 Uten å gi deg altfor store forhåpninger, så hadde jeg det slik også rett før testen... Og murringer, både før og i ukene etter... Individuelt, men hvis det er noe som er forskjellig fra normalen så får vi bare krysse fingrene. Hmmm... Jeg har aldri hatt det på den måten før.. Ikke sånn type utflod.. Ikke som jeg kan huske iallefall... Har et håp, men tar ingenting på forskudd før jeg ser GRAVID i displauet på en CB test. Men jeg ska ikke teste meg før onsdag hvis ikke mensen kommer før da, litt med tanke på at eksamen er på tirsdag og skal prøve å være mest mulig klar for det og ikke tenke så mye på annet.. Vi får nå se hvordan det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 11. desember 2008 #580 Del Skrevet 11. desember 2008 Heier på deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå