Gjest Indo Skrevet 2. februar 2008 #21 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå går vi inn i 3. PP... Hadde håpet det hadde klaffet denne månen, men etter 4 dager over IKM kom mensen... Desverre... Så nå er EL ca 4 feb og IKM 18 feb.. Håper dette klaffer denne mnd da? Men synd jeg jobber den helga... Eller, det er jo en mandag så kanskej jeg har flaks.. Vi bor ikke helt sammen.. Faktisk bor vi halvannen time me buss fra hverandre... Men jeg er stort sett hos han nå da.. Er jo student og har skole å tenke på oxo. Vi stresser ikke og tar det helt me ro Noen i samme "situasjon", det me å være student og prøvere.... ?? Vi har au nylig forlovet oss :rødme: Så dette er vår vei :D OOooO..Har IKM på bursdagen min duda! så gøy..Da blir jeg 22, så vi er ca like gamle.. Jeg er jo gravid og ikke prøver, men jeg er student som deg..=) Håper dere får full klaff i februar!=) Å lykke til med eksamen 15 feb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 2. februar 2008 OOooO..Har IKM på bursdagen min duda! så gøy..Da blir jeg 22, så vi er ca like gamle.. Jeg er jo gravid og ikke prøver, men jeg er student som deg..=) Håper dere får full klaff i februar!=) Å lykke til med eksamen 15 feb.. Hehe.. Morro jeg har det på din bursdag.. Får si gatulerer på forskudd Du er gravid jah!! Heldige du!! Jeg vil å! Ikke lenge igjen te EL da :D Så kanskej dette er den rette mnd?? :D Godt å høre at det er noen studenter her som er gravide :D Hehe... Jotakk.. Trenger all lykke te den eksamen ass! Medikamentregning er noe piss. Og må jo ha alle svara riktige!! :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. februar 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 2. februar 2008 Lørdag...... Egentlig jobbhelg.. Men i går måtte jeg gi meg for hodepinen og kom meg på legevakta... Legen kunne ikke gjøre noe, men trudde jeg hadde et kraftig migreneanfall.. Ikke bra i det hele tatt.. Jobber 3. hver helt på et sykehjem og dette er faktisk 3. gangen jeg ikke er på jobb grunnet sykdom Huff.. det er absolutt ikke bra føler jeg.. Sitter me en følelse av at de på jobb trur jeg skulker unna jobben, men gjør jo absolutt ikke det.... Når jeg tenker på det å bli gravid, trur jeg jeg kommer te å slite me både migrene og knærna mine.. Jeg har ofte smerter i knærna legen ikke finner ut av hva er.. Og når jeg blir gravid kommer jeg jo te å bære på litt mer enn bare meg selv. Og det vil føre te enda mer smerter Men jeg skal nok klare meg!! Har en toppers kjæreste som hjelper meg når jeg trenger det Og det er jeg utrolig glad for! Hmm.. Migrene og graviditet?? Åssen blir det tru? Må inn på forumet og spørr trur jeg.. For det aner ikke jeg noe om.. Og jeg lider av kronisk kraftig migrene :S Snart EL... Hihi.. Tok EL-test i dag, den viste en svak strek samt den vandte streken, dvs negativ.. Hehe.. Men det kommer nå snart.. Ellers, hva skal jeg denne lørdagen trù? Joa, slappe av Håper på pent vær i morra oxo(var så herlig vær ute i dag) sånn at vi kan ta å vaske ned leiligheten i morra. Og jah, det trenges! Nej, nå er det snart middag gitt.. Kylling og ris! Det er godt.. BTW: de som sier grapefrukjus hjelper, hvordan klarer de drikke det?? Det smaker jo herk!! Hihi.. Ha en toppers helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. februar 2008 #24 Del Skrevet 2. februar 2008 Velkommen hit og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. februar 2008 #25 Del Skrevet 3. februar 2008 Heihei! Angående grapefruktjuicen, så venner du deg faktisk til det. Jeg pressa det i meg de første dagene, men etterhvert så ble det nesten godt. Har forresten samme problemet med knærne, og legen ga opp å finne ut hva det var, fikk bare beskjed om å ta en Ibux når det var som verst. Håper du får en fin dag da, med husvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. februar 2008 #26 Del Skrevet 3. februar 2008 Gratulerer med forlovelse og babyplaner!! Det er store, fantastiske hendelser i livet Håper på full klaff denne mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. februar 2008 #27 Del Skrevet 3. februar 2008 Hipp hurra, linken funker i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #28 Del Skrevet 3. februar 2008 Søndag..... Og Olsenbanden går på tv her.... Hehe.. Fikk nå rydda her i dag, iallefall stua.. Ommøblert faktisk og rommet så bare så møe større ut!!! Yeah! Ble utrolig greit! Nå mangler det bare å ut me "bokhylla" her og sette inn en komode som står oppe hos mamma... Så blir det perfekt.. Hihi... Men resten av leiligheten derimot har vi ikke giddet å gjøre noe særlig me.... Hehe.. EL nærmer seg og EL-testenm viste en sterkere strek i går, men ikke lik den andre... Så her går det i grapefruktjus og hostesaft nå... Og den grapefruktjusen... Venne seg te den?? Går virkelig det ann?? Smaker appelsinskall!!! Hehe... Men jeg er nå sær da.. Haha.. Så det kan jo ha litt å si... Revenka: Ja, jeg håper det er full klaff denne mnd asså! Hihi.. Er lov te å håbe iallefall!! Krysser fingrene for det.. Er det ikke sånn at man er mest fruktbar 3 dager før og 2 dager etter EL? Hmm.. For da er det iallefall bare å holde på her!! Hihi... Og... Går det ann å ha mensen for siste gang selvom man er gravid egenltlig? Nej, nå skal jeg se ferdig olsenbanden så skal jeg legge meg tenkte jeg.. Skole i morra.. Hehe.. Skal ha pedagogikk!! Yeah! Gleder meg litt te det faget faktisk! Ha en toppers kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 3. februar 2008 #29 Del Skrevet 3. februar 2008 Hei hei pleiepike Håper du koser deg med EL-tid Tror vi er ganske i nærheten av hverandre, men denne måneden har jeg ikke fått skaffet meg tester, så tar det på følelse og erfaring. Regner med EL er i morgen, så det er bare å stå på.. Heldigvis synes jeg ikke den juicen er så ille, så drikker alt jeg er god for... Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 4. februar 2008 #30 Del Skrevet 4. februar 2008 Hei og Gratulerer med dagbok Lykke til med eksamen og eggeløsning! håper det klaffer denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2008 #31 Del Skrevet 4. februar 2008 Lykke til med EL! Ang dette med fruktbarhet, så er man bare fruktbar ved EL, ikke dagene før og etter. Men man kan bli gravid fra fem dager før til en dag etter EL - dvs man blir bare gravid ved EL, men sædcellene kan leve i inntil fem dager inni deg og vente på at egget slippes. Egget kan leve i en dag. Går an å ha "mensen" selv om man er gravid, eller en blødning da. Noen har en såkalt "festeblødning" når egget fester seg, men det blør jo ikke så mye som vanlig mens. Har også hørt at de fleste spontanaborter skjer rundt den tida man skal ha mensen, at man tror det er mensen men i virkeligheten er det en spontanabort. I veldig skjeldne tilfeller har jeg hørt om noen som har hatt en mensliknende blødning hver mnd under hele graviditeten... Rare greier. Men som regel har man ingen blødninger under graviditet, bortsett fra småblødninger som er veldig vanlig. Håper det klaffer denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 5. februar 2008 Hmm.. Lurer på om jeg hadde EL her om dagen, asså søndagen... For testene viste to streker da, både lørdagen og søndagen trur jeg.... Og nå er det en enda svakere strek enn det det var da.. Og har EL i morra...?? Hmm.. Men det har vært uansett da.. Så har iallefall ikke gått glipp a ann.. Hvis det var da liksom.... Hihi. I dag ligger jeg bare på sofan.. Er SÅ kvalm! Sku på skolen i dag, og da jeg gikk ut av bussen var jeg sikker på at jeg sku gå i bakken og da jeg satt inne på forelesninga trudde jeg jeg sku spy på vedkommende som satt forran meg der.. Så måtte bare dra fra skolen.. Helt forferdelig.. Håper det gir seg asså... Trudde jeg hadde for lite næring i kroppen, så gikk rett te kantina da jeg ankom skolen og kjøpte meg sånn new energi sjokolade, men hjalp ikke.. Cola hjelper ofte mot kvalme.. De hadde ikke farris(noe som hjelper enda bedre). Og det hjalp litt... Kan det ha me EL å gjøre tru? Dag mene jeg burde tatt en graviditetstest, men nej... Trukke jeg er gravid.... men igjen... En kan jo ha en siste blødning jah.. Men nej.. Hehe.. Venter te testdagen! Endelig fått bestilt time te legen nå.. Ska te legen te fredag.. Få målt alle verdier i kroppen me tanke på vitaminer osv.. Og ikke minst blodprosenten... Hehe.. Så skal jeg komme meg te gyn... Ska skjekke cystene mine... Dritt det derre.. Skukke vært lov å ha sånne.. Jeg har sånne cyster som sprekker... Og hvis jeg har en "sperkkeferdig" en så sprekker de bare jeg ler liksom Men men.. Skal få sett på det nå.. Iallefall me tanke på at jeg er en prøver oxo! Jaja.. får vel la dagen videre gå her på sofan.... Ska se unge mødre 2030 på FEM i kveld... Yeah.. Om jeg er våken da.. Hehe.. Ha en toppers kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 5. februar 2008 #33 Del Skrevet 5. februar 2008 så vondt å være kvalm.. men du, jeg var faktisk også kvalm den dagen jeg (TROR) hadde EL! måtte inn på toalettet på jobb og brekke meg.. men gikk over.. kanskje vi har funnet et nytt tegn! ja tenk hadde du vært gravid ja... hadde vært noe. Jeg har ikke FEM kanalen ser så gøy ut med unge mødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 5. februar 2008 så vondt å være kvalm.. men du, jeg var faktisk også kvalm den dagen jeg (TROR) hadde EL! måtte inn på toalettet på jobb og brekke meg.. men gikk over.. kanskje vi har funnet et nytt tegn! ja tenk hadde du vært gravid ja... hadde vært noe. Jeg har ikke FEM kanalen ser så gøy ut med unge mødre. Ja, det er helt forferdelig.. Iallefall når det vi hadde på skolen faktisk var spennende!!!! Hmm, ja, kanskje vi har det.... Jeg er nå ennå kvalmen da.... LIgger på sofan og vurderer å forflytte meg inn te senga!! Hehe.. MHM!!! Om jeg hadde vært det nå så hadde jeg hoppet i taket!! Men får vente å se... Hmm.. Det er spennende.. Men så unge og unger i 2-3 års alderen... Spennende og se hvordan de takler hverdagen egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 6. februar 2008 #35 Del Skrevet 6. februar 2008 God bedring til deg. Mange som er dårlige nå, enten med omgangssyke eller influensa, eller begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 7. februar 2008 Mange takk.. Ja det er vel noe sånt... Ikke vet jeg. hehe.. Enda ikke helt i toppform kjenner jeg, men det kommer seg vel.. Håpe det... Nå er det endelig helg for meg!! Ser så frem te det.. Skal te legen i morra da... Ta prøver og sånt og bli sendt videre te gyn... Skal på kino au i morra me Dag og vennepar Blir koselig.. Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #37 Del Skrevet 8. februar 2008 Da var denne EL over... Krysser fingrene for at det er en spire i magen min denne gang Nå gjennstår det bare venting frem te IKM..... For så å evt teste meg.... Hehe.... Planen for helga er ikke stor.. Skal slappe av.. På kino i kveld. Skal te legen nå snart da... Så håper han har noe fornuftig å si jaja... Ha en toppers helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. februar 2008 #38 Del Skrevet 8. februar 2008 Da var denne EL over... Krysser fingrene for at det er en spire i magen min denne gang Nå gjennstår det bare venting frem te IKM..... For så å evt teste meg.... Hehe.... Planen for helga er ikke stor.. Skal slappe av.. På kino i kveld. Skal te legen nå snart da... Så håper han har noe fornuftig å si jaja... Ha en toppers helg!! God helg! Bare å håpe dere har vært flinke å nå da, så har det nok gått bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 8. februar 2008 #39 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er så lenge å vente til IKM. Skulle vært garanti for treff på første prøveperiode God helg til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, ja, det er utrolig lenge å vente te IKM... Men prøver bare ikke å tenke på det... Sånn at tiden kanskje går litt fort... Hehe.... Og jupp, vi har vært flinke me Tihi.. Det vil jeg nå si... Så får håpe det klaffet denne mnd da.. HIhi Tja, ellers i helga Var på kino i går, på den animerte ekornfilmen.. Var faktisk ganske morro.. Og i dag skal jeg... På kino igjen trur jeg.. Skal kanskje se en film om ei ung jente som havner på tjukka... Tihi... Ellers så tja... Nå ligger jeg på sofan.. Sov lite i natt Hadde SÅ vondt i knærna at jeg ikke fikk sove.. Satt oppe te nærmere hlav 4 i natt..... Men det er gått over nå da Får komme meg i dusjen.. Ska opp te mamma og pappa! De har middag te meg i dag.. Hihi.. Pappa er jo vietnamesisk, så han er utrolig flink te å lage våruller! Og det er jo bare SÅ godt, så skal ha det i dag!!! :D Ha en toppers lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå