pusilus Skrevet 7. juli 2008 #321 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jaaa! Hakke hatt den lenge på magen, men jeg kjenner STOR forskjell!!! Mange takk for tipset!!!!! :D Varmeflaske på magen gjør underverker *skriver under på det* Har ganske sterke smerter selv når tanta er på besøk (når jeg ikke går på p- piller e.l) sverger til varmeflaske paracet eller ibux hjelper max 30 min.... til deg Endret 7. juli 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. juli 2008 #322 Del Skrevet 7. juli 2008 Jaaa! Hakke hatt den lenge på magen, men jeg kjenner STOR forskjell!!! Mange takk for tipset!!!!! :D Du skulle ha spurt før.. Så hadde du kunnet spart deg for mye smerter... Hehe. Ja, varmeflaska er min beste venn når det står på som verst altså!!! For det er jo litt deilig å ligge på sofaen med flaska, synes synd på seg selv, lese et blad, og drikke en kopp te eller noe. Og heller spare seg for disse tablettene. Billigere og sunnere med flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. juli 2008 #323 Del Skrevet 7. juli 2008 Du skulle ha spurt før.. Så hadde du kunnet spart deg for mye smerter... Hehe. Ja, varmeflaska er min beste venn når det står på som verst altså!!! For det er jo litt deilig å ligge på sofaen med flaska, synes synd på seg selv, lese et blad, og drikke en kopp te eller noe. Og heller spare seg for disse tablettene. Billigere og sunnere med flaska. Paracet og ibux er greit å ha på jobb, slik at det blir gjort litt fonuftig... Varmeflasken egner seg ikke hel der desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 8. juli 2008 Du skulle ha spurt før.. Så hadde du kunnet spart deg for mye smerter... Hehe. Ja, varmeflaska er min beste venn når det står på som verst altså!!! For det er jo litt deilig å ligge på sofaen med flaska, synes synd på seg selv, lese et blad, og drikke en kopp te eller noe. Og heller spare seg for disse tablettene. Billigere og sunnere med flaska. Mmmm.. Helt genialt!! Den kommer te å bli brukt møe når TR er på besøk jah! Men nå håper jeg det er LEEEENGE te neste TR jeg Paracet og ibux er greit å ha på jobb, slik at det blir gjort litt fonuftig... Varmeflasken egner seg ikke hel der desverre... Ekke glad i piller, så kan jeg sluppe unna, gjør jeg det. På jobb holder jeg meg mest mulig i bevegelse.. Da gjør det faktisk ikke så vondt.... Godt jeg har en bevegelig jobb.. Blir verre når skolebenken kaller til høsten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 #325 Del Skrevet 8. juli 2008 Paracet og ibux er greit å ha på jobb, slik at det blir gjort litt fonuftig... Varmeflasken egner seg ikke hel der desverre... jeg skrev opprinnelig i mld at man bør bruke MINST mulig tabletter, ikke at man skal kutte dem!! Den kom bare ikke med. Jeg måtte skrive alt på nytt, og glemte den delen. Jeg er jo selvfølgelig helt enig i at det er klønete å løpe rundt på jobb med flaske på magen... Det er passe unødvendig, så iblant er det jo kjekt med tabletter. Men når man først er hjemme og kan slappe av er det enklere og bedre med ei flaske og bare slappe heeeelt av.. Okay?? Er vi enige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #326 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg skrev opprinnelig i mld at man bør bruke MINST mulig tabletter, ikke at man skal kutte dem!! Den kom bare ikke med. Jeg måtte skrive alt på nytt, og glemte den delen. Jeg er jo selvfølgelig helt enig i at det er klønete å løpe rundt på jobb med flaske på magen... Det er passe unødvendig, så iblant er det jo kjekt med tabletter. Men når man først er hjemme og kan slappe av er det enklere og bedre med ei flaske og bare slappe heeeelt av.. Okay?? Er vi enige?? Enig der! Det er vel de fleste tenker jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 8. juli 2008 Weee! Ska på visning i dag på en hybel-leilighet.. Vi trenger noe absolutt større enn denne leiligheten her Er jo nesten ikke plass til oss selv jo! Så da er det på tide me no større.. Denne var på 70 kvm... Tror det bør holde til oss... Og ikke minst, 2 soverom!! Sliter me migrene i dag jeg :cry: Det er forferdelig! Noen som har tips te det au? Sliter me kroniks migrene og det er no herk! Iallefall når selve anfallet finner sted.. Ekke så ille å gå daglig me sånn småhodepine.. Men anfallet er ille Var hos frisøren i dag au jeg! Hehe.. Stussa håret litt.. Trengtes.. Det hadde vokst litt siden sist.. Oxo har gubben farget/stripet håre mitt.... Flink er han da! Neee.. Får lage middag her etterhvert jeg vel... Fiskeboller i hvit saus m/ raspet gulrot! Det er bare SÅ godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 #328 Del Skrevet 8. juli 2008 Weee! Ska på visning i dag på en hybel-leilighet.. Vi trenger noe absolutt større enn denne leiligheten her Er jo nesten ikke plass til oss selv jo! Så da er det på tide me no større.. Denne var på 70 kvm... Tror det bør holde til oss... Og ikke minst, 2 soverom!! Sliter me migrene i dag jeg :cry: Det er forferdelig! Noen som har tips te det au? Sliter me kroniks migrene og det er no herk! Iallefall når selve anfallet finner sted.. Ekke så ille å gå daglig me sånn småhodepine.. Men anfallet er ille Var hos frisøren i dag au jeg! Hehe.. Stussa håret litt.. Trengtes.. Det hadde vokst litt siden sist.. Oxo har gubben farget/stripet håre mitt.... Flink er han da! Neee.. Får lage middag her etterhvert jeg vel... Fiskeboller i hvit saus m/ raspet gulrot! Det er bare SÅ godt! Hmm.. Migrene har jeg ikke peiling på, bare fått høre hva bekjente med migrene har lykkes med: -Unngå lys fra lysrør. De kan gi utslag på hodepine. -Skarpt lys generelt er en uting. -Opphold deg i mørke rom når det er verst. -Kald klut på panna. -Kalde omgivelser generelt, spesielt kald frisk luft, selv om man gjerne kan sitte under dyna. Det er sikkert ikke verdens beste tips, men jeg har hørt flere som har blitt hjulpet med disse (helt sikker ordinære) triksene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 8. juli 2008 Hmm.. Migrene har jeg ikke peiling på, bare fått høre hva bekjente med migrene har lykkes med: -Unngå lys fra lysrør. De kan gi utslag på hodepine. -Skarpt lys generelt er en uting. -Opphold deg i mørke rom når det er verst. -Kald klut på panna. -Kalde omgivelser generelt, spesielt kald frisk luft, selv om man gjerne kan sitte under dyna. Det er sikkert ikke verdens beste tips, men jeg har hørt flere som har blitt hjulpet med disse (helt sikker ordinære) triksene. Mmmm... Har prøvd de, men de hjelper ikke... desverre. Frisk luft hjelper Får bare ta det som det kommer.. Ikke annet å gjøre enn det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2008 #330 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg skrev opprinnelig i mld at man bør bruke MINST mulig tabletter, ikke at man skal kutte dem!! Den kom bare ikke med. Jeg måtte skrive alt på nytt, og glemte den delen. Jeg er jo selvfølgelig helt enig i at det er klønete å løpe rundt på jobb med flaske på magen... Det er passe unødvendig, så iblant er det jo kjekt med tabletter. Men når man først er hjemme og kan slappe av er det enklere og bedre med ei flaske og bare slappe heeeelt av.. Okay?? Er vi enige?? Tar ikke noe mye piller jeg heller bare når det er på det verste, og jeg ikke klarer å fokusere på arbeidsoppgavene mine Skulle ønske det gikk an å ta fri den første dagen og ligge hjemme med varmeflasken er så enig med deg Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. juli 2008 #331 Del Skrevet 8. juli 2008 Tar ikke noe mye piller jeg heller bare når det er på det verste, og jeg ikke klarer å fokusere på arbeidsoppgavene mine Skulle ønske det gikk an å ta fri den første dagen og ligge hjemme med varmeflasken er så enig med deg Anamelona Hehe, jeg mente da såvisst ikke å si at du er et dophue. Det hørtes litt sånn ut, jeg er litt med på den. Unnskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. juli 2008 #332 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, jeg mente da såvisst ikke å si at du er et dophue. Det hørtes litt sånn ut, jeg er litt med på den. Unnskyld... synes jeg ser meg selv som dophue Tar bare piller når det er høyst nødvendig, hater sprøyter og har aldri prøvd å røyke noe som helst..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 12. juli 2008 Lørdag gitt!!! Tenk at jeg egentlig sku vært på jobb i dag.. Sykemldt frem te i morra.. Har slitt SÅ me migrene at det er huff! Kjenner det sånn smått ennå, men det har avtatt litt nå! Og det er bra!! Planer i dag er ut i båt! Hehe.. Og det plaskregner ute!!! Spennende! Ska helt te Lyngdal au! Kan bli morro da. Kos me regn synes jeg så lenge det ikke er så forbaska me sjø ute Ska bare ned te byen en tur først. Kjøpte meg ny TLF i går, men den funker ikke Setter i SIM-kortet, men klarer ikke lese det!!!!! No tull!! Blæh! Neee.. Nå ska jeg lage smoodie og 1 skive og kle meg før jeg ska av gårde! Ha en toppers lørdag folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. juli 2008 #334 Del Skrevet 13. juli 2008 håper formen er bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. juli 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 13. juli 2008 håper formen er bra nå Heeey! Jada, den kommer seg nå! Prøvde denne nye medisinen jeg har fått og jah, den hjalp ! Iallefall en gang.. Så får vi nå se...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 14. juli 2008 #336 Del Skrevet 14. juli 2008 Så bra at medisinen hjalp, migrene er noe dritt. Har det ikke selv, men har en del rundt meg som er plaget av dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 14. juli 2008 Så bra at medisinen hjalp, migrene er noe dritt. Har det ikke selv, men har en del rundt meg som er plaget av dritten. Mmmm.. Det er IKKE morro! Det gjør SÅ vondt! Men, nå kjennes det ut som om det værste er over! Og det er jo bra..... Hadde det vært opp te meg, sku ingen ha migrene...... HUff.. Men men.. Ikke noe å gjøre me det...... Sola?? Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. juli 2008 #338 Del Skrevet 15. juli 2008 synes jeg ser meg selv som dophue Tar bare piller når det er høyst nødvendig, hater sprøyter og har aldri prøvd å røyke noe som helst..... Hehe, bra vi fikk ryddet opp i misforståelsen før den tok helt av.. *DannerMegEtBildeAvDegSomDophue* Ojojojoj... Neida.. Ellers alt vel med deg da? Og pleiepiken vår?? Ser du har fått ny medisin mot migrenen, og vært heldig med den? Det var jo bra, så slipper du å gå rundt med smerter både oppe og nede.. Huff, det må være slitsomt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juli 2008 #339 Del Skrevet 15. juli 2008 Hehe, bra vi fikk ryddet opp i misforståelsen før den tok helt av.. *DannerMegEtBildeAvDegSomDophue* Ojojojoj... Neida.. Ellers alt vel med deg da? Og pleiepiken vår?? Ser du har fått ny medisin mot migrenen, og vært heldig med den? Det var jo bra, så slipper du å gå rundt med smerter både oppe og nede.. Huff, det må være slitsomt altså... Bra med Pusilus ja Hadde positiv EL test på søndag, så nå er aksjene lagt inn Håper på bra avkastning om 9 mnd Smerter både oppe og nede er sikkert ikke bare bare nei Klemmer til pleiepiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. juli 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Juuuuuhuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! 10 dager te jeg reiser!! Weee... Gleder meg masse. Blir kos på leir! Hehe.. Ikke minst i et annet land Gøy å prøve no nytt! Jah, nå har jeg fått ny medisin og jeg håper denne holder mål.. Burde vel det te den prisen??? Satser på det! Smerter er no dritt!!! *Jeg vil ha sol og sommer* I dag hadde jeg atter en kjøretime.. KJøringa kommer seg nå! Hehehehe.. Det er bare morro! Brombrom! Fare på vegen når jeg er der! Hmm.. Sitter og vurderer om jeg ska ta en tur ned på butikken( 10 min å labbe ca) Har lyst på no godt å ede... men vet bare ikke hva! Hehe.. Ska se om jeg klarer å dra gubben fra tv`n.. Han spiller et spill på wii der han skal drepe zombier!! Haha! !!pusilus og Anamelona; Endret 15. juli 2008 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå