Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...


pleiepike

Anbefalte innlegg

Kjenner følelsene din pleiepiken :)

Driver og venter selv fortiden, men du er nok ute litt før meg. Krysser fingere masse for oss begge og at vi treffes i terminklubben snart :klemmer:

Jaaa.. Har bare SÅ lyst å teste meg i morra.... Men vente.. Vanligvis pleier mens å komme i dag 27-28.. Men ingenting ennå! Hehe.. Men tar ingen glede på forskudd! Hehe...

Er like trøtt ennå.. Men i dag har jeg ikke hatt mulighet til å sove ennå.. Vært sanitetsvakt på en liten lokal festival.. Morro det.... Så ska dusje og legge meg nuh.. og se om jeg klarer å la vær å teste meg i morra.. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdag! Endelig en dag jeg har fri! Hehe.. Og egentlig kan sove lenge........ Men... Klokka er jo bare 9!!! Det er alt for varmt å ligge i senga nå! Holder på å renne vekk..

I dag ska vi ut i båt.. Blir kos! Hehe... Slappe av og nyte sola! Weeee... :sol: :sol:

Ohh... Mine pupper er så "tunge" :lur: Ingen tegn te TR i dag heller gitt.. Ikke te nå iallefall.. Haha..

Han er så søt... Kom i nn på rommet igjen etter å ha værtpå dass i ste og lurte på om jeg hadde tatt en test.. Hihi.. Han er nå nusselig! :rødme:

Men.. Nope, har nok ikke gjort det ennå.. Hehe... Kanskje i morra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du flink. Her hadde nok jeg sprukket. Hadde nok tatt både idag og imorgen. Selv om det kan være bortkasta pæng. :fnise:

Spennende... Det hadde vært stas med ei spire nå, hadde det ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du flink. Her hadde nok jeg sprukket. Hadde nok tatt både idag og imorgen. Selv om det kan være bortkasta pæng. :fnise:

Spennende... Det hadde vært stas med ei spire nå, hadde det ikke??

Åååå.. Jo, det hadde vært helt knall!!! Hehe... Både jeg og han er klare for det jah! Men det blir jo rart da.. Og få et barn sammen! Blir mer bundet te hverandre.. da har vi noe som er vårt! Blir SÅ kos!!! Hehe...

Og det beste er jo at jeg slipper gå høygravid på sommerstid!!! :fnise: Men vi får se om en spire virkelig har funnet sted! Jeg kjenner ingenting te mens iallefall! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna: :kjempesinna: :overrasket: :cry: :gråte: :grine: :grine: :frustrert::forvirra::sur:

Jaja... Da var TR på plass! itte no å gjøre me det.. Hehe..... Neste mnd går heller ikke... Da er jeg i England.. Jaja.. Gjør ikke noe... Vi tar det igjen senere :)

I dag ska jeg ut og nyte sola!! Weee... De melder kraftig regn og torden i løpet av kvelden, så må nyte sola! Hehe....

Ha en toppers søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da, håper det går bra med deg :klemmer:

Joda, det går bra her! Hehe.... Seriøst så visste jeg egentlig ganske godt at det ikke ville klaffe denne mnd! Men det var jo lov te å håpe! :) Så får vi nå se.. Fant ut at EL er heldigvis noen dager FØR jeg reiser! Så da blir det :sengekos: uka før jeg reiser :fnise:

Sola... Hmm.. Den forsvant!! Blæh.. Nå har vi rydda litt her faktisk! :) Det trengtes absolutt!

Er det noen som har noen tips til å kvitte seg me mens-smerter? Etter at jeg slutta på p-pillene for tja... en gooood stund siden, over året siden, har jeg slitt me smerter! Og de er nesten uutholdelige! Kjenner det er intense kramper! Ikke bra...... Blir rett og slett kvalm av det. Tips?? Prøver det meste! Bare jeg blir kvitt smertene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

POKKER DA!!!!! :kjefte:

Varmeflaske på magen, evt varmt handkle, er ganske deilig å ha liggende på magen når menssmertene er som verst. :jepp:

Invester i en varmeflaske. Det har hjulpet meg veldig.....

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

POKKER DA!!!!! :kjefte:

Varmeflaske på magen, evt varmt handkle, er ganske deilig å ha liggende på magen når menssmertene er som verst. :jepp:

Invester i en varmeflaske. Det har hjulpet meg veldig.....

Ahh! Det ska jeg skaffe meg!!!! Ska kjøpe det i morra, for dette er intenst!! Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var kjedelige greier :sukk: utrolig dumt når det ikke klaffer... Vi får holde sammen vi to!! har du flere sjanser i juli eller blir det augustbaby? håper det går fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahh! Det ska jeg skaffe meg!!!! Ska kjøpe det i morra, for dette er intenst!! Huff...

Du kommer ikke til å angre. Det er så deilig å bare varme opp magen og musklene så det roer seg der inne... :) Fortell åssen det gikk da, når du har prøvd... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var kjedelige greier :sukk: utrolig dumt når det ikke klaffer... Vi får holde sammen vi to!! har du flere sjanser i juli eller blir det augustbaby? håper det går fint :klemmer:

Jah! Det var det :sur: Men ikke noe å gjøre me det..... Hmm.. Jeg har EL på en mandag og reiser på en fredag... Så har faktisk muligheter da! ;) Håpe håpe!! Hehe

Du kommer ikke til å angre. Det er så deilig å bare varme opp magen og musklene så det roer seg der inne... :) Fortell åssen det gikk da, når du har prøvd... :jepp:

Det ska jeg gjøre!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Noen ganger kan det føles bra med kaldt vann i varmeflaska også. Kommer jo litt an på utetemperaturen.. :) Bare å prøve seg fram. Men om du har ligget en stund med varm flaske på magen, så merker du at musklene ikke strammer seg så ille, at de blir mykere, og da gjør det ikke så vondt...

Lykke til...

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Noen ganger kan det føles bra med kaldt vann i varmeflaska også. Kommer jo litt an på utetemperaturen.. :) Bare å prøve seg fram. Men om du har ligget en stund med varm flaske på magen, så merker du at musklene ikke strammer seg så ille, at de blir mykere, og da gjør det ikke så vondt...

Lykke til...

:tommelopp:

Jaaa! Hakke hatt den lenge på magen, men jeg kjenner STOR forskjell!!! Mange takk for tipset!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...