Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Kanskje det kommer en liten luring ;)

Er jo mange som prøver i mange år, og plutselig kommer det en på den naturlige måten ;)

Skjønner godt at dere synes det er vanskelig økonomisk. De fleste låner vel penger når de skal i gang med prøverør... I alle fall de jeg kjenner til. Men lån skal jo nedbetales de også, så sånn sett er det jo sikkert greit å vente til dere begge har jobber.

Hvor langt er du kommet i utdannelsen din da?

Jaaa, jeg vet.. Så håper jo på den vanlige måten :nigo:

Det er dyrt, og jeg hadde håpet at vi liksom kunne spare opp... Men vi får se hva som skjer :jepp:

Jeg er halvveis.. Har halvannet år igjen i utdannelsen som sykepleier :) Det kommer seg :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lurer på om det var smerter i form av eggløsning i går.. Har null ide.. Rare smerter iallefall jeg ikke har kjent på leeeeenge.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur d ikke blir en positiv gr.test denne mnd nej.... Blitt lite :sengekos: dessuten så reiser han i morra og da blir det iallefall ingenting....... Men men... det kommer en ny mnd.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blekke SÅ møe :sengekos: denne mnd, men store muligheter for at det er nok til en gooood julegave!! :jepp::nigo:

Ømme pupper har inntruffet min kropp! Ellers, ingen tegn på :kgbaby: eller TR... Nå vil jo tiden vise.. :jepp:

Tenk at det er EN uke te jul!! GLEDER MEG!! Jul er den beste høytiden som finnes!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blekke SÅ møe :sengekos: denne mnd, men store muligheter for at det er nok til en gooood julegave!! :jepp::nigo:

Ømme pupper har inntruffet min kropp! Ellers, ingen tegn på :kgbaby: eller TR... Nå vil jo tiden vise.. :jepp:

Tenk at det er EN uke te jul!! GLEDER MEG!! Jul er den beste høytiden som finnes!! :nigo:

JUUUUUUL!! :hoppe:

Tenk om du mot alle odds skulle få en flotters julegave! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JUUUUUUL!! :hoppe:

Tenk om du mot alle odds skulle få en flotters julegave! :lur:

Jaaaa!! Da hadde jeg blitt sjeleglad!! :jepp:

Håper du får den flotteste gaven du kan tenke deg :D

:klemmer:

Jeg å!! :klemmer:

Håper juleferien bringer med seg gode nyheter, Pleiepike!

:gave:

Ønsker deg en fin dag!

Hihi, vi får håpe det... Krysser alle fingre og tær!

Ha en fine dag du au, og ikke minst en god helg!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg au imli!!! Men det vil tiden vise.. Ennå 3 dager til TR..... Håper dette absolutt blir årets beste julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...