pleiepike Skrevet 26. november 2009 Forfatter #1221 Del Skrevet 26. november 2009 Kanskje det kommer en liten luring Er jo mange som prøver i mange år, og plutselig kommer det en på den naturlige måten Skjønner godt at dere synes det er vanskelig økonomisk. De fleste låner vel penger når de skal i gang med prøverør... I alle fall de jeg kjenner til. Men lån skal jo nedbetales de også, så sånn sett er det jo sikkert greit å vente til dere begge har jobber. Hvor langt er du kommet i utdannelsen din da? Jaaa, jeg vet.. Så håper jo på den vanlige måten Det er dyrt, og jeg hadde håpet at vi liksom kunne spare opp... Men vi får se hva som skjer Jeg er halvveis.. Har halvannet år igjen i utdannelsen som sykepleier Det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1222 Del Skrevet 29. november 2009 å vente på at en drøm ska gå i oppfyllelse ekke morro....... er nesten et mareritt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 7. desember 2009 #1223 Del Skrevet 7. desember 2009 å vente på at en drøm ska gå i oppfyllelse ekke morro....... er nesten et mareritt egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2009 #1224 Del Skrevet 7. desember 2009 Innom med en god til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 7. desember 2009 Dere jenter er nå gode å ha!!! Nå er det jo straks EL-tid, og det er tid for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. desember 2009 #1226 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vil også være god å ha!! Kose-mose- ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1227 Del Skrevet 8. desember 2009 Hehe, du er veldig god å ha du au Redbird!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #1228 Del Skrevet 8. desember 2009 Har smerter i nedre del av magen gitt.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1229 Del Skrevet 9. desember 2009 Lurer på om det var smerter i form av eggløsning i går.. Har null ide.. Rare smerter iallefall jeg ikke har kjent på leeeeenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 10. desember 2009 trur d ikke blir en positiv gr.test denne mnd nej.... Blitt lite dessuten så reiser han i morra og da blir det iallefall ingenting....... Men men... det kommer en ny mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #1231 Del Skrevet 17. desember 2009 Det blekke SÅ møe denne mnd, men store muligheter for at det er nok til en gooood julegave!! Ømme pupper har inntruffet min kropp! Ellers, ingen tegn på eller TR... Nå vil jo tiden vise.. Tenk at det er EN uke te jul!! GLEDER MEG!! Jul er den beste høytiden som finnes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. desember 2009 #1232 Del Skrevet 17. desember 2009 Det blekke SÅ møe denne mnd, men store muligheter for at det er nok til en gooood julegave!! Ømme pupper har inntruffet min kropp! Ellers, ingen tegn på eller TR... Nå vil jo tiden vise.. Tenk at det er EN uke te jul!! GLEDER MEG!! Jul er den beste høytiden som finnes!! JUUUUUUL!! Tenk om du mot alle odds skulle få en flotters julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. desember 2009 #1233 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper du får den flotteste gaven du kan tenke deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 18. desember 2009 #1234 Del Skrevet 18. desember 2009 Håper juleferien bringer med seg gode nyheter, Pleiepike! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1235 Del Skrevet 19. desember 2009 JUUUUUUL!! Tenk om du mot alle odds skulle få en flotters julegave! Jaaaa!! Da hadde jeg blitt sjeleglad!! Håper du får den flotteste gaven du kan tenke deg :D Jeg å!! Håper juleferien bringer med seg gode nyheter, Pleiepike! Ønsker deg en fin dag! Hihi, vi får håpe det... Krysser alle fingre og tær! Ha en fine dag du au, og ikke minst en god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. desember 2009 #1236 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper på verdens beste julegave til pleiepike i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1237 Del Skrevet 20. desember 2009 Det håper jeg au imli!!! Men det vil tiden vise.. Ennå 3 dager til TR..... Håper dette absolutt blir årets beste julegave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #1238 Del Skrevet 22. desember 2009 :kjefte: Forbanna TR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 22. desember 2009 #1239 Del Skrevet 22. desember 2009 Nå er det viiirkelig på tide at den tanta tar seg en laaaang ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1240 Del Skrevet 26. desember 2009 Jah, du kan så si... MEN, det kommer nye muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå