Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Jah, det er heilt sykt! At folk som ikke kan få baby på egenhånd må BETALE er helt idiotisk.. Synes det absolutt skulle vært gratis me prøverør jeg. For det er ikke ens feil at en ikke kan få baby, det er bare sånn naturen er...

Desvrre er verden slik i dag, at alt ska koste skjorta av oss.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Hei jenter!! :kose:

Her er jeg! Jeg har ikke fått skrevet noe i det siste, for jeg har rett og slett ikke orket å skrive her :sukk: Har også vært opptatt med oppgave go eksamenslesning. Men nå tar jeg tid til å skrive :nigo:

TR kom som "bestillt" på mandag. Helt på dagen! Kjedelig! Men, sånn er det nå bare.. Ganske vant me at ann kommer.. :sukk:

men gir ikke opp av den grunn! :hoho:

:sengekos: gør mester det, og de sier jo, øvelse gjør mester.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hallo:

Synd det ikke har skjedd noe ennå da :(

Har dere begynt med noe utredning, eller bare tar dere det som det kommer?

Vi var te utredning i vår, og fikk jo da konstantert dårlige svømmere hos han og at det da mest sannsynlig på bli prøverør.... Men som studenter har man ikke råd te å betale den summen det koster for å gjøre det da.. Derfor prøver vi på på den vanlige måten au da :ler: Tar det litt som det kommer også.. Selvom et barn hadde vært helt supert, er det kanskje like greit at vi venter litt au.. Nå som vi begge går på skole og har hatt en noe turbulent høst.... Som nå kommer seg veldig!! :nigo: :rødme: (synes jeg da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kommer en liten luring ;)

Er jo mange som prøver i mange år, og plutselig kommer det en på den naturlige måten ;)

Skjønner godt at dere synes det er vanskelig økonomisk. De fleste låner vel penger når de skal i gang med prøverør... I alle fall de jeg kjenner til. Men lån skal jo nedbetales de også, så sånn sett er det jo sikkert greit å vente til dere begge har jobber.

Hvor langt er du kommet i utdannelsen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...