Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe.. Nejda, jeg ska ikke glemme den vet du snuppa! Tihi.. Mange bønder te deg der jah! Må være me en gang :jepp: det er utrolig gøy der og ikke minst mange hyggelige mennesker :ler:

-------------

Her om dagen skrev jeg jo at min kjære lot meg låne armen sin te å la meg stikke i den :flire: Det gikk kjempe! Traff på 1. forsøk. (hvis dere ser på bloggen min så har jeg lagt ut bilde av hånda hans hvor kanylen står i)

---

Nå sitter jeg på bussen te Arendal.. Har ikke komme lenger enn te Sørlandsparken.. Kjedelig. har alt for lenge igjen på denne bussen. Er vel på skolen rundt halv tolv... :sukk: Leeenge te!

Har fått SÅ vondt i magen. Hadde jo kun TR i 2 dager :hakeslepp: oxo ble an borte.. Rart.. Nå sliter jeg me superkvalme, magesmerter og diarè...

Min kjære kom me "tenk om du er gravid?" oxo lyste hele han opp!!! :ler: Har mine tvil på det, er nok kanskje bare syk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Nejda, jeg ska ikke glemme den vet du snuppa! Tihi.. Mange bønder te deg der jah! Må være me en gang :jepp: det er utrolig gøy der og ikke minst mange hyggelige mennesker :ler:

-------------

Her om dagen skrev jeg jo at min kjære lot meg låne armen sin te å la meg stikke i den :flire: Det gikk kjempe! Traff på 1. forsøk. (hvis dere ser på bloggen min så har jeg lagt ut bilde av hånda hans hvor kanylen står i)

---

Nå sitter jeg på bussen te Arendal.. Har ikke komme lenger enn te Sørlandsparken.. Kjedelig. har alt for lenge igjen på denne bussen. Er vel på skolen rundt halv tolv... :sukk: Leeenge te!

Har fått SÅ vondt i magen. Hadde jo kun TR i 2 dager :hakeslepp: oxo ble an borte.. Rart.. Nå sliter jeg me superkvalme, magesmerter og diarè...

Min kjære kom me "tenk om du er gravid?" oxo lyste hele han opp!!! :ler: Har mine tvil på det, er nok kanskje bare syk...?

Hva med en test da? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da høres det jo i det minste ut som han ikke vil legge prøvingen på hylla? Men ja, sikkert lurt med en test selv om du ikke tror du er gravid.. Man vet jo aldri? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han vil ha baby! Men han sier at de kommer når de kommer.. Og det er jo veldig sant da :jepp:

Er fortsat veldig kvalmen og har vondt i magen, men lurer på om det kan være allergien som rett og slett setter en "stopper" på hva jeg ska ede osv. Utolig ubehagelig ialelfall å gå rundt sånn, føler jeg ikke kan gjøre som jeg har lyst te bare pga kvalmen og det... UGG! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å "høre". Håper det blir bebis for dere om ikke så alt for lenge :D

Må drikke masse te! jeg har kjøpt en del i London jeg får ta med ner:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, for min del sku det vært baby her for lenge siden!!! :ler: Men , sånn er det nå ikke..

PP24!!!!! JAIKS!!! Ædde muli??? Tydeligvis.. Har ei venninne som gikk nesten 3 år før hu ble gravid, grunnet samme grunn som oss.. Fåtall av svømmere.. Så håper at ting skjer snart.. Den som venter på no godt venter ikke forjeves!! :jepp:

Te jah, det er knall.. Har liggende masse te her jeg.. Har spesielt to jeg er veldig glad i, bjørnebær og solbær :) De er knallgode. Ikke sånn posete da, men sånn ekte te som jeg kaller det for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter.. Er det ikke det det heter da? :ler:

El er vel egentlig ventet i dag.. Kjenner jeg har noen sånne EL smerter i magen :fnise::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk! Har så vondt i magen :sukk: Hadde samme type smerter rett før jeg fikk TR sist mnd au... Og da fikk jeg det 1 UKE før tiden!!! :sjenert: Hva skjer a me meg???? TR ska ikke komme før ca mandag-onsdag neste uke..... :sjenert: Håper det rett og slett er annet osm er årsaken te smertene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regler::nei::kjempesinna: :kjempesinna: :sur: :sur:

ÅÅårh...! Lurer virkelig på når det ska bli vår tur :sukk:

TR er på besøk..................... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og her vil hun ikke komme. :sukk: Skulle vært her for flere dager siden. Skulle gitt alt for å ha en såpass pålitelig syklus som deg, men ikke det å måtte prøve såpass lenge som dere har gjort. Startet ikke dere en utredning? Hvordan ligger det an der? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme TR! Jeg må nok komme på kaffebesøk til den tanta di! :sur: :slår:

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter, dere er hærlige å ha!

Anamelona: Joda, vi gjorde det.. Og siden det ikke var meg, men han det var noe me så ble det liksom ikke noe mer av det på en måte.... :sjenert: Er jo prøverør som evt er neste.. Men vi har ikke råd te å ut me flere tusenlapper nå som vi begge er studenter.. Derfor satser vi på at det går på den "vanlige" måte inntil videre..

Kjenner at den skuffelsen som var før ikke på en måte er der nå. Jeg er liksom vant me at TR kommer... og jah... Men jeg har et håp, og det håpet gir jeg aldri opp! :nigo:

Detvar sånn det var ja. Ja, det er kjipt å måtte punge ut så masse for noe som egentlig skal kunne gå så naturlig. :sukk: Men at han har for få svømmere betyr jo ikke at han ikke har noen! :lur: Håpet er ikke ute! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...