pleiepike Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1061 Del Skrevet 2. august 2009 Oh my looooord, spennende!! Sender over en dose *BABYSTØV* til deg også! Aww!!Takk!!! Oi, oi, så spennende da! Håper virkelig det har klaffa nå! Jah, det gjør jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. august 2009 #1062 Del Skrevet 2. august 2009 har de ikke skjedd NOE ennå.....? Herregud, ulidelig spennende for oss detta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1063 Del Skrevet 2. august 2009 har de ikke skjedd NOE ennå.....? Herregud, ulidelig spennende for oss detta! Nope, ingenting.... Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2009 #1064 Del Skrevet 2. august 2009 Oi, herlighet og du holder oss på pinebenken da! Du er jo flere dager over IKM... Tror nesten vi kan begynne med litt ! Krysser i alle fall fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. august 2009 #1065 Del Skrevet 2. august 2009 *Trosser kvalmen og kjører på med for alle penga!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. august 2009 #1066 Del Skrevet 2. august 2009 lister meg stille inn og setter meg godt til rette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1067 Del Skrevet 2. august 2009 *Trosser kvalmen og kjører på med for alle penga!!* Kvalme??? (håper det er av en goooood grunn ) lister meg stille inn og setter meg godt til rette Hihi!!! Er selv veeeeeldig spent.. ------------------ Hvis ingen TR i morgen, gjett om jeg må på apoteket for å kjøpe test da el!!! Spennende! Og jeg som ska på kveldsvakt i morra og dagvakt på tirsdag... Gubben ekke hjemme, er jeg gravid trur jeg jeg ska overraske han me en MMS mld te han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. august 2009 #1068 Del Skrevet 2. august 2009 Ååååå, håper heksa holder seg unna altså!! TB TB TB TB!! Ja, kvalme. Blæh. Den var vært fram og tilbake i ca en uke nå. :dåne: Håper det er positivt jeg også....! Og om du går inn i boka mi nå kan du lese om en interessant opplevelse jeg hadde ved middagen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1069 Del Skrevet 2. august 2009 Ååååå, håper heksa holder seg unna altså!! TB TB TB TB!! Ja, kvalme. Blæh. Den var vært fram og tilbake i ca en uke nå. :dåne: Håper det er positivt jeg også....! Og om du går inn i boka mi nå kan du lese om en interessant opplevelse jeg hadde ved middagen i kveld. Ohh, det må jeg nesten inn å lese!! Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 2. august 2009 #1070 Del Skrevet 2. august 2009 Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 2. august 2009 Forfatter #1071 Del Skrevet 2. august 2009 Så spennende Hehehe, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 2. august 2009 #1072 Del Skrevet 2. august 2009 teste teste teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1073 Del Skrevet 3. august 2009 teste teste teste Ser ut til at jeg må teste i morra... Ska kjøpe test etterpå :-) Oxo får vi se hva som skjer Har noen rare murringer i magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 #1074 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) :dåne: Ååå, dette er så spennende at jeg kryper oppover veggene her!! Endret 3. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 3. august 2009 Forfatter #1075 Del Skrevet 3. august 2009 ...klarte ikke holde meg, en test utført i dag.. sånn midt på dagen nesten... og den var negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 3. august 2009 #1076 Del Skrevet 3. august 2009 Test i morgen på morgen urin, det er ikke sikkert det er nok hcg til at den slår ut positivt på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. august 2009 #1077 Del Skrevet 3. august 2009 Enig med *netta* Dumme negative.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. august 2009 #1078 Del Skrevet 3. august 2009 Nei, så synd Prøv å teste med morgenurin da, alt håp er jo ikke ute før TR banker på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. august 2009 #1079 Del Skrevet 3. august 2009 til imorgen tidlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 3. august 2009 #1080 Del Skrevet 3. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå