Gjest Lhinn Skrevet 21. juli 2009 #1041 Del Skrevet 21. juli 2009 innom for å si og GOD SOMMER!! håper alt står bra til på din kant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #1042 Del Skrevet 22. juli 2009 Jaiks og atter med jaiks.. Ekke meninga å svikte dere jenter, men jeg har ikke hatt så veldig møe tig i det siste til å dille me data osv.. Men nå er jeg nå her og vil oppdatere dere litt med hva som skjer her Egentlig ikke så møe for å skuffe litt.. Hehe.. Prøvinga er nok satt litt til side på en måte.. Selvom vi har aktivt rundt EL tider... Men tenker litt mindre på det, og det er kanskje det som skal til for å kunne bli gravid? Tenke mindre på det og gjøre som om det på en måte ikke er der liksom.. If u know.. Men nå i disse dager har jeg merket en liten ting, og det er at det stikker endel i nedre del av magen.. Rar følelse har jeg der.. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Men rart er det nå.. Hehe.. Så kanskje det kan være en liten spire som fester seg??? *håpehåpe* ---------------------------- Ellers driver jeg og jobber og jobber.. Jobber jo med barn og det gjør meg jo helt syk på å få egne unger.. De er bare SÅ hærlige selvom de har en funksjonshemning. Hihi.. Skikkelig morsinstikt på jobb. Og ellers så nyter jeg det jeg har av ferie.. Ikke møe, men jeg har nå fri fra skolen Min kjære fikk beskjed at han var komme inn på UiA.. KJempe! Endelig kan han oxo gjøre noe mer fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 26. juli 2009 #1043 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, håper virkelig det er en spire som har festet seg nå! Det hadde vært helt fantastisk! Bra at du koser deg med ferie og jobb! Det gjør jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja, håper virkelig det er en spire som har festet seg nå! Det hadde vært helt fantastisk! Bra at du koser deg med ferie og jobb! Det gjør jeg også jeg håper og håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2009 #1045 Del Skrevet 29. juli 2009 *krysse fingre til jeg får krampe!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 29. juli 2009 #1046 Del Skrevet 29. juli 2009 Heier for den lille spiren jeg Og håper dette var mnd da det endelig klaffet Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #1047 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) *krysse fingre til jeg får krampe!!* Hihi :nigo: Heier for den lille spiren jeg Og håper dette var mnd da det endelig klaffet Lykke til Jah, håper selv d! Endret 29. juli 2009 av pleiepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. juli 2009 #1048 Del Skrevet 30. juli 2009 Teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2009 #1049 Del Skrevet 30. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. juli 2009 #1050 Del Skrevet 30. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 #1051 Del Skrevet 30. juli 2009 *spirespirespirespirespirespirrrreeeee!* *sender ut gjødsel, solskinn, vann og kjærlighet! Her skal det spire og grooo!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #1052 Del Skrevet 30. juli 2009 Teste? Vil vente et par dager.. Kan hende den er litt sen og litt sånt.. Sånn som den har vært di siste gangene... *spirespirespirespirespirespirrrreeeee!* *sender ut gjødsel, solskinn, vann og kjærlighet! Her skal det spire og grooo!* Aww....! Håper det hjelper meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. juli 2009 #1053 Del Skrevet 30. juli 2009 Ååååå, etter at du skrev i boka mi håpet jeg du hadde testet og hadde gode nyheter nå! :dåne: Holdt på å få et hjerteinfarkt da du skrev "Håper på en spire oxo her"! Fy! Håper tanta har tatt seg en llaaaaaannng ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 30. juli 2009 #1054 Del Skrevet 30. juli 2009 :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1055 Del Skrevet 31. juli 2009 Ååååå, etter at du skrev i boka mi håpet jeg du hadde testet og hadde gode nyheter nå! :dåne: Holdt på å få et hjerteinfarkt da du skrev "Håper på en spire oxo her"! Fy! Håper tanta har tatt seg en llaaaaaannng ferie!! Jah, håper oxo tanta er på en laaaaang ferie... :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. juli 2009 #1056 Del Skrevet 31. juli 2009 At tanta er sein er i alle fall et godt tegn! Håper hun har tatt seg en skikkelig ferie nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 31. juli 2009 #1057 Del Skrevet 31. juli 2009 Så spennende Klarer ikke la vær å inn å se om du har oppdatert oss :duskedame: Heier for alle penga Det skal bli pleiespire denne mnd !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 1. august 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har noen rare smerteliknende greier i nedre del av korsrygg/mage.. Men ingen mens!! Kanskje det er snart på tide å kjøpe test?? Skjer det ikke noe innen mandag går jeg til kjøp av test.. Siden jeg kanskje skal til DK på onsdag.. Og da er det greit å vite om jeg kan ta meg ei øl eller om jeg må holde meg te brus PS: ingen ømme pupper heller..... God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. august 2009 #1059 Del Skrevet 1. august 2009 Oh my looooord, spennende!! Sender over en dose *BABYSTØV* til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2009 #1060 Del Skrevet 2. august 2009 Oi, oi, så spennende da! Håper virkelig det har klaffa nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå