Gå til innhold

Venter på at gullungen skal komme...

pleiepike

Anbefalte innlegg

Ikke sant.. Lov te å håpe.. Heheheh.. :) Men må ærlig innrømme at jeg på en måte begynner å "gi opp"... Jeg vet at det omtrent er nesten umulig å få det til på normal måte... Og det gir meg ikke helt motivasjon. Desverre.. Men vi gjør så godt vi kan!

Me tanke på prøverør så kommer vi nok til å vente.. Det er først og fremst 18.000 kr og siden jeg studerer. Han ska au nå begynne på skolen til høsten. Så kanskje det er like greit at vi venter?? Jeg vet ikke. Har bare en haug me spørsmål føler jeg,.... Hva hvordan osv..

-------------------

Nå sitter jeg på skolen og jeg eier ikke motivasjon til å lese.. jeg er så trøtt.. Hehe.. Har eksamen te onsdag... I anatomi, geriatri, demens og medikamenthåndtering... URK! Det er jo et spennende tema da.. For all del.. Men urk, jeg vil bli ferdig!

---------------

Når jeg tenker meg om er det jo noe nytt her.. Hehe.. Jeg har jo vært sykemeldt nå i 6 uker nesten.. Helt sykt.. Hehe.. Sliter me kneet og det ekke bra! Så jeg jobber ikke for tiden.. Hehe.. Når jeg er ferdig me eksamen på onsdag går jeg ut i 3 ukers ferie!! Yeah! Gleder meg masse.. Tihi.. :-) Da ska jeg bare slappe av og nyte livet :)

---------------------

Til mandag ska jeg te Fredrikstad gitt.. Ska på fotballkamp.. Blir kjempemorro.. Gleder meg masse.. FFK-Start.. HEIA START sier jeg bare.. Jah, jeg elsker fotball! Heheheheh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18000 er mye penger som student ja... Kjipt at det skal være grunnen da. Satser på at pergo funker, så slipper dere å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe at jeg slipper å ut me 18.000 og at pergo gjør susen! Hehe..

I dag reiser jeg østover gitt.. I morra er det fotballkamp og jeg ska på den! FFK-Start.... Det blir kjempe! Gleder meg masse.. Ska via Sverige i dag. Tihi.. Også ska vi overnatte i Halden. Det er meg og 2 kamerater som reiser :-) Min gubbe hater fotball.. Hehe.. Sånn at han ikke lbir me..

Ha en fortsatt flottings pinse folkens! Og ikke minst nyt sola! Jeg er iallefall svidd fra i går.. Hehehehe

1 uke til IKM!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper pergo gjør susen denne gang og at du sitter med prsotiv test i juni ;) Hadde vært toppen a kaga ;)

Kos deg masse på start kamp, start æ bæst ;) Hehe :fnise:

HÅPER DE VINNER!!!!!

:kose: (oppdatering kreves ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har det fint på kamp :)

Her i huset er det meg som ikke liker fotball ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen var kjempe! Koste meg masse.. Vi kjørte på søndagen.. Da tok vi Sandefjord - Strømstad feriga over og kjørte opp te Halden hvor vi overnattet. Kjempekos!

I går satte vi kursen mot Fredrikstad(en liten sving innom Svinesund og handle bittelitt til). Nå var jeg klar som et egg på en real fotballkamp!

Jeg var så skuffa!!!! At start tapte var jo helt ååårh! Hehe... Men jah, de spilte helt ræva der!

Uansett så var turen til sammen kjempe! Storkoste meg :)

---------------------

Ellers, tja, IKM snart! Og tja, symptomer?? Hmm.. Vet ikke helt.. Har et tykt slimopplegg som av og te kommer ut som utflod..... Ellers har jeg halsbrann.. Kan komme av andre grunner, men vet ikke helt.. Hehehe..

Håper på at dette er mnd som den sitter!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lhinn

IKM er jo snaaaart! :popcorn:

ser ut til at vi har IKM ca samme tid denne gangen :)

en to tre-nå skal det SKJE!!! :jepp: lykke til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leverte siste eksamen i dag, SÅ glad for å bli ferdig... Helt til jeg gikk på toalettet.. MENSEN??? WTF? NÅ??? IIikk.. Ååårh... Idiotisk! Jeg vil ha spire!! Nå sitter jeg og nyter et glass vin og venter på at pizzaen ska komme.. Hehehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm... no dritt dette.. men jeg ser for meg at det neppe blir noe før om noen år hvis det faktisk er sånn som dette... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt ta pleiepike. Fysj, den mensen altså. Jeg hater den! Jeg er lei meg på dine vegne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Viktoria85! Godt å høre...

Dette har vært en jævlig dag rett og slett..Begynte bra, endte håpløst!

Søster er jo da seff "flytta" tebage te Kr.Sand... Og masse sånt.. Burte vel egentlig være kjempeglad, men jeg er ikke det.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere når jeg ser hu. Jeg vet ikke om jeg er sint, glad, trist osv... Hu driver jo ennå på me stoff.... Itte bra!

Oxo har jeg mensensmerter og magesmerter grunnet allergien! Forbanna allergi! Hehe.

Neh, dette hakke helt vært min dag.

Håper dagen i morra blir møe bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det håper jeg også at den blir. Håper du får en flott helg, tross mens- og magesmerter. Og så håper jeg at du finner ut av det med søstera di. Huff, det er så trist med sånne familie"krangler". Har litt av det i min familie også. Ikke noen som bruker stoff, men det er lyving, skilsmisse osv. som er problemet. Det er vel noe i enhver familie...

Uansett; GOD HELG!!!!

Og en god :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å trøste litt :kose:

Den dumme heksa burde bare ha holdt seg langt unna!

Håper at dagen i dag har vært mye bedre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, det håper jeg også at den blir. Håper du får en flott helg, tross mens- og magesmerter. Og så håper jeg at du finner ut av det med søstera di. Huff, det er så trist med sånne familie"krangler". Har litt av det i min familie også. Ikke noen som bruker stoff, men det er lyving, skilsmisse osv. som er problemet. Det er vel noe i enhver familie...

Uansett; GOD HELG!!!!

Og en god :klemmer: til deg!

Jah, familieproblemer er no dritt..

Nå ska vi på en liten familietur te uga mest sannsynlig. Håper det går greit iallefall :-) Så får vi nå se hva som skjer videre. Kan ikke gjøre annet enn å ta en dag av gangen...

:kose:

Aww!!! Koselig! Den trengs! :kose: tebage!

Innom for å trøste litt :kose:

Den dumme heksa burde bare ha holdt seg langt unna!

Håper at dagen i dag har vært mye bedre :klemmer:

Trøst trenges alltid...! Jah, heksa er en idiot uten lige! Håper den blir borte på en stund nå!

Ellers har dagen vært grei den.. Vært på sanitetsvakt på dagen, kino i ste og besøk hos en kamerat i ste.. Nå sitter jeg her hjemme og avslutter dagen med et glass vin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har vært kjempespræk di siste dagene!

Søndag var jeg på en topp rett innforbi her som heter Øyliheia. Den ligger på en ca 161 m.o.h Og det var bare en helt fantastisk tur!!! Brukte tilsammen 3 timer trur jeg

Mandag gikk vi opp på Svensheia som ligger langs Langenes, Søgne. Toppen der er på en 118 m.o.h. Der står det faktis en radarstasjon. Hehe.. Spennende! Den turen tar ikke lange tiden siden den er så kort, men det var utrolig fint der iallefall..

Tirsdag ble det Jettegryta/Gråmannen. Toppen der er på en 207 m.o.h. Den tok heller ikke lange tiden, brukte vel 2 timer til sammen i går. Kjempetur det oxo!

Kjenner kroppen er helt anderledes på en måte.. Hehe.. Trur den liker turene! :jepp:

Lurer på hvordan jeg kan legge ut bilder...... Noen som vet? Hehe.

Ellers ligger det bilder fra turene inne på bloggen min(link ligger under min signatur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...