Viktoria85 Skrevet 11. mai 2009 #981 Del Skrevet 11. mai 2009 Huff, så forferdelig dumt da. Det gikk ikke denne gangen for oss heller. Jeg fikk TR i helga jeg også. Er noe skikkelig drit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #982 Del Skrevet 11. mai 2009 Jah, det er det.. Men det er ikke så møe å gjøre.. Han sa i går at han sku ta all mulig tilskudd som kanskje kan hjelpe.. Så får vi jo se.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 11. mai 2009 #983 Del Skrevet 11. mai 2009 Så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 12. mai 2009 #984 Del Skrevet 12. mai 2009 dummedumme tanta!! hva skjer fremover nå? du skal prøve pergo en stund til fremover? jeg vet altfor lite om dette, så mulig jeg spør dumt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #985 Del Skrevet 13. mai 2009 dummedumme tanta!! hva skjer fremover nå? du skal prøve pergo en stund til fremover? jeg vet altfor lite om dette, så mulig jeg spør dumt?! Jah, sant det.. Nej, nå ska vi vente og se... Venter svar fra gyn. Men har ikke hørt noe ennå, kanskje jeg bør ringe de... Hehe. Grunnet han har dårlige svømmere venter vi me å sette meg på en ny pergo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. mai 2009 #986 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper dere hører fra gyn snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #987 Del Skrevet 13. mai 2009 Håper dere hører fra gyn snart Mmmm.... Håper au d.. -------------------------- I dag har jeg solt meg og lest te eksamen! jeg er blitt brun!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. mai 2009 #988 Del Skrevet 13. mai 2009 Liggi lenge i sola da eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #989 Del Skrevet 13. mai 2009 Liggi lenge i sola da eller Tja, 3 timer ca.. Jeg hopper over "rosa" stadiet og går rett på "brun" stadiet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. mai 2009 #990 Del Skrevet 13. mai 2009 du skal se det klaffer denne gang da dere bare går å venter på svar å slikt Håper du også nyter denne nydelie soola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #991 Del Skrevet 15. mai 2009 *snufs og atter me snufs* Er jo sykemldt for tiden.. Sliter så me smerter i kneet... Og i kveld kjenner jeg det gjør ekstra vondt!! Får rett og slett ikke sove grunnet smerter.. Og har tatt sm.stillende..... Gubben sover. Kanke vekke han heller.. Vet at å massere funker, men ikkenår jeg gjør det selv..... Huff, ikke lett... Noen som har tips for knesmerter??? Tror dette er straffen for at jeg ikke brukte krykkene i dag.......... Ååårh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 16. mai 2009 #992 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Uff hørtes ikke mye gøy ut Endret 16. mai 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #993 Del Skrevet 16. mai 2009 Uff hørtes ikke mye gøy ut det var rett og slett helt jævelig i går.... Men det er bedre i dag.. Så når jeg ska på shopping etterpå så ska jeg absolutt ha me krykkene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 16. mai 2009 #994 Del Skrevet 16. mai 2009 Håper du blir bedre i kneet snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #995 Del Skrevet 16. mai 2009 jah, håper au det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #996 Del Skrevet 17. mai 2009 GRATULERER ME DAGEN JENTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. mai 2009 #997 Del Skrevet 24. mai 2009 El er rett rundt hjørnet Heier ffor FULL KLAFF denne mnd!!!! Nå er det virkelig deres tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 27. mai 2009 #998 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei hei Hva skjer her om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #999 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei jenter!!! Sorry for ingen oppdateringer! Jeg har hatt eksamen i dag.. Og derfor har jeg rett og slett tatt meg fri fra hele sjiten.. Hehe.. Hva skjer her? Tja, veldig lite.. Jupp, har vel hatt EL denne mnd.. Så sånn ut på utflodgreiene... Veldig blankt. Men har blitt lite har rett og slett ikke hatt tid..... Har lest endel te eksamen og sånt.. Så det ekke så møe nytt her.. Men jeg har ikke glemt dere !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mai 2009 #1000 Del Skrevet 27. mai 2009 Håper det blir likevel! Tror vi hadde sex 3 ganger den mnd minibebis ble laga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå