pleiepike Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 6. mai 2009 Her blir det spennende !!! Heie heie heie Hehe, takk takk Ingen spesielle tegn.. Har sånn småmurringer imagen.. Ellers har jeg ikke merket noe annet utenom de forbaska ømme puppene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #962 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare et par dager til IKM nå... Kanskje denne gangen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 6. mai 2009 Bare et par dager til IKM nå... Kanskje denne gangen...? Håper at det er denne gangen!! --------------------------------------------------------- I dag har jeg bakt hjemmelagd knekkebrød.. De ble knallgode!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mai 2009 #964 Del Skrevet 6. mai 2009 Så flink du er da! Fikk du dem sprø eller? Inbiller meg liksom at det er vanskelig å bake knekkebrød jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 6. mai 2009 Så flink du er da! Fikk du dem sprø eller? Inbiller meg liksom at det er vanskelig å bake knekkebrød jeg. Fikk de helt sprø jah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 7. mai 2009 #966 Del Skrevet 7. mai 2009 Håper at det er denne gangen!! Det håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2009 #967 Del Skrevet 7. mai 2009 *krysser fingrene* hadde aldri kommet på å bake knekkebrød jeg, så oppfinnsom du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. mai 2009 #968 Del Skrevet 7. mai 2009 Håper at det er deres tur denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #969 Del Skrevet 7. mai 2009 Det håper jeg også! *krysser fingrene* hadde aldri kommet på å bake knekkebrød jeg, så oppfinnsom du er Hehehe, nej, det var det.. På jobb så har det vært masse snakk om det å bake knekkebrød.. Så jeg tenkte at dette må jeg jo prøve.. Og det ble faktisk ikke så gale.. Ble faktisk ganske godt.. Overrasket av meg selv der gitt. Håper at det er deres tur denne måneden! Hehe.. Håper og håper.. Ingen tegn på noe ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 7. mai 2009 Pakke pakke og atter me å pakke I helgen er det atter en gang tur til Jæren.. Begynner å bli drittlei E39 Kr.Sand-Jæren/Stavanger(varierer om vi er på Klepp eller Stavanger)... Men det må te for å utdanne meg til ambulansepersonell.. Godt jeg har min så kaldte makker jeg kan snakke hull i hodet påvei bort! Denne helga ska vi bl.a klatre.. Blir kjempespennende! Klatring er bare SÅ gøy. Drev på med det for ei stund tilbake.. Helt til jeg ødela kneet.. Så måtte jeg slutte, etter å ha kjøpt utstyr te mangfoldige tusen.. Hehehe.. Typisk! Ellers ska vi ha sykdomslære... Det er oxo morro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 8. mai 2009 #971 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt at du klatrer, da!! Det har jeg også drevet mye med før. Har egentlig lyst til å ta det opp igjen, men vanskelig å rekke alt man har lyst til med barn... Lykke til, håper mensen aaaldri kommer (i allefall på veldig lenge)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 8. mai 2009 Morsomt at du klatrer, da!! Det har jeg også drevet mye med før. Har egentlig lyst til å ta det opp igjen, men vanskelig å rekke alt man har lyst til med barn... Lykke til, håper mensen aaaldri kommer (i allefall på veldig lenge)... Hehe,m ikke sant.. Jeg kan ikke klatre mer siden jeg sliter me skade i kneet... Kjedelig, men ikke noe å gjøre me det.. Jah, det håper jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mai 2009 #973 Del Skrevet 8. mai 2009 Klatring drev jeg også med for et par år siden. Var bare innendørs da, men var veldig moro Lyst til å klatre litt med samboeren, men har ikke fått surret oss til det enda. Hvordan går det med testing da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. mai 2009 #974 Del Skrevet 8. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. mai 2009 #975 Del Skrevet 8. mai 2009 Har du testa i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. mai 2009 #976 Del Skrevet 9. mai 2009 Frem med Spennende! Hvordan er helga så langt? Har du lært om noen sykdommer enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 10. mai 2009 #977 Del Skrevet 10. mai 2009 Nå er jeg spent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 11. mai 2009 Ååårh! Nej, det går ikke vår nej!!! Forbanna jækla idiotiske mensen!!! Fikk mensen på fredag og jah.. Det er vel egentlig nesten borte nå.... Men åårrh! Men men.. hva annet kan jeg gjøre liksom.. Vi får heller bare prøve igjen...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galest Skrevet 11. mai 2009 #979 Del Skrevet 11. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. mai 2009 #980 Del Skrevet 11. mai 2009 Uff, så trist da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå